Skocz do zawartości

Dlaczego leżałeś na torze


Łukasz Wojtczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przypomniałem sobie jeszcze pierwsza glebę na torze Africą

na małej patelni najprawdopodobniej upuściłem "gazu" w panice, że się nie zmieszczę i przewiesiłem się na alu. osłonie silnika

 

druga gleba Africą to także wyjście z niemieckich pod naturalne trybuny, puścił tył, gumy w sumie chyba trochę stare były a zawieszenie na ostatnich sesjach zazwyczaj nie tłumiło tak dobrze jak na pierwszej sesji

 

było także parę wyjazdów w plener najczęściej spowodowanych "przepędzlowaniem" i gapieniem się na zewnętrzną oraz brakiem wiary, że się uda ;)

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary Kisielin x2:

Sytuacja pierwsza - za mały prześwit w złożeniu - podparcie się centralną stopką i ślizg na lewej, wąskiej patelni. Po tym zwiększyłem napięcie sprężyny, założyłem dogbones, które trochę podwyższyły tył i było ogólnie ok ;]

Sytuacja druga (ostatnio) - hamowanie z redukcją po prostej. Błędy: za szybko wcisnąłem klamkę (nie progresywnie), podparłem się rękami na kierownicy, jak redukowałem (jakoś nie ogarniam hamowania i oderwania nogi od baku, żeby zredukować, a jednocześnie nie zjechać jajami na bak) i przód puścił. Poza tym było seryjne ciśnienie w oponie - trzeba zmniejszać, żeby była przyczepność ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym sezonie dwa razy puścił mi przód. Raz za mocno odręciłem na wyjściu z zakrętu i buba. Dwa razy na mokrym torze miałem bliskie spotkanie z asfaltem. Ostatnia najmniejsza gleba, na parkingu przed torem. W tym roku żadnego gruzowania. Pewnie dlatego, że zmieniłem Honde na Ducati i cały sezon spędzam w serwisie :biggrin:

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#1 2008 Tor Kowno - na koniec dnia chcieliśmy jeszcze zrobić kilka kółek, zaczęliśmy się spieszyć, bo zaczęło straszyć deszczem. Po wjechaniu na nitkę (na górze) było jeszcze sucho, a ja jechałem pierwszy... aż do prawego pod dębem (na dole), gdzie już zaczęło kropić i tam zostałem. Szczęście w nieszczęściu wybrałem sobie chyba jedyne miejsce, gdzie można zaliczyć cywilizowaną glebę w Kownie - każde inne to trupia czacha i dwa piszczele..

 

#2 2008 Tor Poznań - przed Sławiniakiem miałem za grubo nawinięte - jechałem tempem nowych opon, będąc na starych ogryzkach. Skończyło się jak na obrazku po lewej. Wyjątkowo nie polecam.

 

Obie gleby były wynikiem mentalności, przekonania, że jestem nieśmiertelny, szybki i wyjątkowo dobry w tym co robię. Nie myślałem o niczym innym niż o przyspieszaniu. Nie hamowałem tylko skręcałem...

 

 

2012 ... dziś sam jestem dziadkiem...

Edytowane przez a!ntek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Stary Kisielin x2:

Sytuacja pierwsza - za mały prześwit w złożeniu - podparcie się centralną stopką i ślizg na lewej, wąskiej patelni. Po tym zwiększyłem napięcie sprężyny, założyłem dogbones, które trochę podwyższyły tył i było ogólnie ok ;]

zdaje mi się że robiłem ci wtedy foty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wtedy udało (pojechałem prosto ;)) ale było ciekawie :biggrin:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w tym roku 2 gleby

jedna bo chcialem przytrzec dupa na zakrecie . udalo mi sie , ale z gleba

drugi raz za duzo odwinalem na wyjsciu w dodatku siedzialem w pozaycji maciusia z klanu na motorze z jajami na baku i tyl wystrzelil przy prostowaniu gdy opona zlapala rant od kwadratu wyrobionego na ulicy

 

dwa razy sie wyratowalem na styk

raz high side na niemieckich juz lece przez kiere do przodu ale dodalem fuksem gazu i motocykl mocno przyspieszyl i nie wypadlem

a drugi raz na duzej patelni na wyjsciu bralem po zewnetrznej , niestety koles zaczął wyjeżdżac również na zewnetrzna i zeby sie nie zderzyc bokami mocno przyspieszylem ale niestety juz nie bylo miejsca na torze i na pelnej pizidze wyjebalem na trawe na wprost tylko zdarzylem wyprostowac moto . Dobrze ze kiedys latalem crossem to sie wyratowalem z tego sam nie wiem jakim cudem :P

 

A w tamtym sezonie bylo 5 gleb . glownie spowodowane odwinieciem do oporu w srodku zakretu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja wyprzedzałem po wewnętrznej gościa który jechał mocno spacerowym tempem, kiedy na wyjściu z zakrętu ten wjechał na moją linie jazdy. Byłem w mocnym złożeniu i dotknąłem klamki przedniego hamulca . On pojechał a u mnie się skończyło na przyszlifowanym crashpadzie i deklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyprzedzałem po wewnętrznej gościa który jechał mocno spacerowym tempem, kiedy na wyjściu z zakrętu ten wjechał na moją linie jazdy. Byłem w mocnym złożeniu i dotknąłem klamki przedniego hamulca . On pojechał a u mnie się skończyło na przyszlifowanym crashpadzie i deklu.

Po prostu jechał głebsza trajektorią niż Ty, a że powoli to jego sprawa.

Bo z kontekstu Twojego postu wygląda jakbys to jego obwiniał za zajście, a nie siebie że pozwoliłeś by Ci zamknął wyjście z zakrętu

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...