Limo Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tyłu nie podnosi od gwałtownego wciśnięcia klamki ;-) Stunter, a jak się robi stopale? ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Niedogrzane opony w połączeniu ze złożeniem moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) przypomniałem sobie jeszcze pierwsza glebę na torze Africąna małej patelni najprawdopodobniej upuściłem "gazu" w panice, że się nie zmieszczę i przewiesiłem się na alu. osłonie silnika druga gleba Africą to także wyjście z niemieckich pod naturalne trybuny, puścił tył, gumy w sumie chyba trochę stare były a zawieszenie na ostatnich sesjach zazwyczaj nie tłumiło tak dobrze jak na pierwszej sesji było także parę wyjazdów w plener najczęściej spowodowanych "przepędzlowaniem" i gapieniem się na zewnętrzną oraz brakiem wiary, że się uda ;) Edytowane 19 Września 2012 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Stary Kisielin x2:Sytuacja pierwsza - za mały prześwit w złożeniu - podparcie się centralną stopką i ślizg na lewej, wąskiej patelni. Po tym zwiększyłem napięcie sprężyny, założyłem dogbones, które trochę podwyższyły tył i było ogólnie ok ;]Sytuacja druga (ostatnio) - hamowanie z redukcją po prostej. Błędy: za szybko wcisnąłem klamkę (nie progresywnie), podparłem się rękami na kierownicy, jak redukowałem (jakoś nie ogarniam hamowania i oderwania nogi od baku, żeby zredukować, a jednocześnie nie zjechać jajami na bak) i przód puścił. Poza tym było seryjne ciśnienie w oponie - trzeba zmniejszać, żeby była przyczepność ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Musiałem hamować w złożeniu, zapewne dołożyłem od siebie oparcie o kierę i przednia opona skapitulowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Ja mam zaliczony jeden Highside, trzy lowside i jedno taranowanie przez SM. Wszystko po ewidentnych błędach motocykla ... ;) Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 W zeszłym sezonie dwa razy puścił mi przód. Raz za mocno odręciłem na wyjściu z zakrętu i buba. Dwa razy na mokrym torze miałem bliskie spotkanie z asfaltem. Ostatnia najmniejsza gleba, na parkingu przed torem. W tym roku żadnego gruzowania. Pewnie dlatego, że zmieniłem Honde na Ducati i cały sezon spędzam w serwisie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) #1 2008 Tor Kowno - na koniec dnia chcieliśmy jeszcze zrobić kilka kółek, zaczęliśmy się spieszyć, bo zaczęło straszyć deszczem. Po wjechaniu na nitkę (na górze) było jeszcze sucho, a ja jechałem pierwszy... aż do prawego pod dębem (na dole), gdzie już zaczęło kropić i tam zostałem. Szczęście w nieszczęściu wybrałem sobie chyba jedyne miejsce, gdzie można zaliczyć cywilizowaną glebę w Kownie - każde inne to trupia czacha i dwa piszczele.. #2 2008 Tor Poznań - przed Sławiniakiem miałem za grubo nawinięte - jechałem tempem nowych opon, będąc na starych ogryzkach. Skończyło się jak na obrazku po lewej. Wyjątkowo nie polecam. Obie gleby były wynikiem mentalności, przekonania, że jestem nieśmiertelny, szybki i wyjątkowo dobry w tym co robię. Nie myślałem o niczym innym niż o przyspieszaniu. Nie hamowałem tylko skręcałem... 2012 ... dziś sam jestem dziadkiem... Edytowane 19 Września 2012 przez a!ntek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rottweiler Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Stary Kisielin x2:Sytuacja pierwsza - za mały prześwit w złożeniu - podparcie się centralną stopką i ślizg na lewej, wąskiej patelni. Po tym zwiększyłem napięcie sprężyny, założyłem dogbones, które trochę podwyższyły tył i było ogólnie ok ;]zdaje mi się że robiłem ci wtedy foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 dwa albo trzy lata temu na torze poznańskim - na dużej patelni wybuchł silnik w jednym motórze . efekt - cała grupa chyba z 10 moto które nie dały rady ominąć plamy oleju na poboczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 mi się wtedy udało (pojechałem prosto ;)) ale było ciekawie :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 ja z daleka widziałem ze leży ładnych kilka moto i mocno zwolniłem wiec tez mi się udałoa nawet flagowi jeszcze nie zdążyli zareagować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 ja w tym roku 2 gleby jedna bo chcialem przytrzec dupa na zakrecie . udalo mi sie , ale z gleba drugi raz za duzo odwinalem na wyjsciu w dodatku siedzialem w pozaycji maciusia z klanu na motorze z jajami na baku i tyl wystrzelil przy prostowaniu gdy opona zlapala rant od kwadratu wyrobionego na ulicy dwa razy sie wyratowalem na styk raz high side na niemieckich juz lece przez kiere do przodu ale dodalem fuksem gazu i motocykl mocno przyspieszyl i nie wypadlem a drugi raz na duzej patelni na wyjsciu bralem po zewnetrznej , niestety koles zaczął wyjeżdżac również na zewnetrzna i zeby sie nie zderzyc bokami mocno przyspieszylem ale niestety juz nie bylo miejsca na torze i na pelnej pizidze wyjebalem na trawe na wprost tylko zdarzylem wyprostowac moto . Dobrze ze kiedys latalem crossem to sie wyratowalem z tego sam nie wiem jakim cudem :P A w tamtym sezonie bylo 5 gleb . glownie spowodowane odwinieciem do oporu w srodku zakretu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ja wyprzedzałem po wewnętrznej gościa który jechał mocno spacerowym tempem, kiedy na wyjściu z zakrętu ten wjechał na moją linie jazdy. Byłem w mocnym złożeniu i dotknąłem klamki przedniego hamulca . On pojechał a u mnie się skończyło na przyszlifowanym crashpadzie i deklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ja wyprzedzałem po wewnętrznej gościa który jechał mocno spacerowym tempem, kiedy na wyjściu z zakrętu ten wjechał na moją linie jazdy. Byłem w mocnym złożeniu i dotknąłem klamki przedniego hamulca . On pojechał a u mnie się skończyło na przyszlifowanym crashpadzie i deklu.Po prostu jechał głebsza trajektorią niż Ty, a że powoli to jego sprawa.Bo z kontekstu Twojego postu wygląda jakbys to jego obwiniał za zajście, a nie siebie że pozwoliłeś by Ci zamknął wyjście z zakrętu Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.