dervozavilus Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Rozumiem, że nie brzmi to też jak zawory?...Nie mam jak odstawić moto na przyczepce. Zaryzykuję i podjadę do Moto Stylu - jakieś 4 km ode mnie.A panewki słychać tylko na rozgrzanym silniku? Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez dervozavilus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jak coś cyka w piecu to na pewno nie jest to dobra wiadomoś dla użytkownika. Mi to śmierdzi kończoncym się silnikiem - ale to tylko moje zdanie. Zabierz go na badania, niech postawią diagnozę. Rozumiem, że nie brzmi to też jak zawory?...Ciężko powiedzieć, może to zawory. Blaszki zje*ane albo cuś. Nie mam jak odstawić moto na przyczepce. Zaryzykuję i podjadę do Moto Stylu - jakieś 4 km ode mnie.NIe ryzykujesz - nie żyjesz :D Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 hmmm... Nie ma co innego radzic, tylko trzeba oddac do mechaniora i zobaczyc. Przy takim stukaniu to moze byc naprawde wszystko. Raz np. mialem przypadek jak w GSie stukalo cos z glowicy, a okazalo sie odkrecone sprzeglo rozrusznika. Mi to brzmi raczej na "dół", ale z filmiku to ciezko wnioskowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Moto odstawione do warsztatu. W Moto Stylu stawiali na rozrząd (stukanie bardziej słychać od strony właśnie rozrządu, z lewej strony silnika mniej), ale terminy u nich słabe no i nienajtaniej. Podjechałem więc do znajomego warsztatu w Wesołej. Tam już tak jednoznacznie się nie wypowiadali. Wszystko, prawdopodobnie będę wiedział jutro wieczorem. Dzięki za wszystkie porady. Dam znać co wyszło.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jaki przebieg tego szerszenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dervozavilus Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Na liczniku jest około 32000, a jak naprawdę, któż to wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 ja obstawiam te stukanie na sworzniu tłoka ale jak kolega wyżej pisał może olej ale watpię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Łańcuch rozrzadu / napinacz / prowadnice . 1 uszkodzona panewka w R4 brzmi z dwukrotnie niższą częstotliwością niz to pukanie w tle . A sypiacy się zawór nie brzęczy non stop , tylko wtedy gdy jest uruchamiany . ja obstawiam te stukanie na sworzniu tłoka ale jak kolega wyżej pisał może olej ale watpię To nie dr600 ze słoikiem po ogórkach do rozklepywania sworznia. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ja się podpiszę pod janosikiem, u mnie też jest takie nieregularne cykanie brzmiące jak zawory a to po prostu napinacz radośnie sobie skacze z powodu (u mnie akurat) kawasakowskiej sprężyny napinającej. Jeśli jest możliwość to proponuję śrubokrętem sztucznie napiąć minimalnie bardziej łańcuch i jeśli stukanie ucichnie to dalej nie ma co wnikać. Czasami nawet przez śrubokręt czuć jak łańcuch tłucze w napinacz.Druga opcja to sprzęgło, na ciepło gdy się rozciągnie to może zacząć klepać. Niedawno miałem okazję posłuchać takiej CeBRy 600 F3 ale niestety nie mogłem pogrzebać w bebechach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ale po co gdybać już teraz, zobaczymy co mu wynajdą mechaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Dla mnie to też napinacz, bardzo częsta usterka w hondach. Przerabiałem temat w cb500 i nx250 wszędzie podobny typ napinacza i podobne objawy. W cebuli też po zmianie gatunku oleju zaczęło stukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jezu, jak to czytam - to mam dreszcze :blink:. Mechanik, i to dobry, bo jak nie -skończy się jak u mnie (jak pisał Rafael).Trzymam kciuki, żeby to nie kosztowało pierdylion pieniędzy :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Pierze , mechanika motocyklowa w skrócie na dwóch markach:Kawasaki = problem z zaworamiHonda = problem z napędem rozrządu :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 U mnie kiedyś podobnie chodził silnik w cebrze 600. Tylko ja się tym nie przejmowałem bo od razu obstawiłem rozrząd i do sprzedaży jeździł elegancko. Także moim zdaniem nie ma co siać paniki ale sprawdzić możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Mechanik Piórka też nie siał paniki, a motocykl ledwo słyszalnie cykał, teraz Piórko jest 6 tysięcy do tyłu. Więc nie dawajcie rad żeby się ktoś nie przejmował, bo tam silnik się kręci do 15 tyś a nie do 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.