Shinigami Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Po czym poznać że moto nie pracuje na jeden cylinder. Moja cbr 600 ostatanio wpada w wibracje powyżej 7 tyś.obr, poniżej jedzie gładko. Prostackie ale chyba najprostsza metoda dająca pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 WSKą albo DRką np. przestaniesz się przemieszczać, a w V2 trudno tego nie wyczuć bo chodzi jakby nie chodził. w Twoim przypadku - jak masz możliwość to na chodzie wyjmuj po kolei fajki - jeśli w jakimś przypadku odpięcia nie będzie żadnej różnicy w pracy silnika to ten gar nie pali. Jeżeli masz więcej takich dziwnych porad to zatrzymaj je dla siebie, bo w ten partyzancki sposób bardzo łatwo uwalić moduł zapłonu.Nigdy i pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować fajki ze świecy na pracującym silniku z zapłonem sterowanym modułem elektronicznym.Epoka Jawy 350TS już się nie wróci :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Po dźwięku pracy silnika :biggrin:No a potem po wyglądzie świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) nie wolno zdejmować fajki ze świecy na pracującym silniku z zapłonem sterowanym modułem elektronicznym Jak wyciągnę fajkę to efekt będzie podobny do tego jakby świeca (lub kabel miały przebicie) lub nie miała iskry. Może słyszałeś o przypadku, żeby komuś wyciągnięcie fajki na pracującym silniku uszkodziło moduł ? Podaj jeden przykład, a przyznam Ci rację. wg. tego co twierdzisz uszkodzony kabel lub brak przejścia na jakims kablu WN = moduł do wymiany ? Sposób na sprawdzenie moim zdaniem jest dobry, jak tak sprawdzam zarówno w moto jak i w samochodzie i nie miałem nigdy problemu z modułem. Na filmiku powyżej również koleś odpina po kolei kable i nie robi tego przy jawie - jak masz zamiar w partyzancki sposób zaniżać czyjeś doświadczenia to zostaw to dla siebie.Nie pamiętam epoki Jawy .... to musiało byc dawno temu ... Satrian . jak juz dojdziesz w który cyl nie pali to sprawdź ciśnienie sprężania Edytowane 11 Września 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Po czym poznać że moto nie pracuje na jeden cylinder. Moja cbr 600 ostatanio wpada w wibracje powyżej 7 tyś.obr, poniżej jedzie gładko.lekkie lub mocne szarpnięcia w czasie jazdy, zależy czy cylinder odpadł całkowicie czy częściowo Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Jak wyciągnę fajkę to efekt będzie podobny do tego jakby świeca (lub kabel miały przebicie) lub nie miała iskry. Może słyszałeś o przypadku, żeby komuś wyciągnięcie fajki na pracującym silniku uszkodziło moduł ? Podaj jeden przykład, a przyznam Ci rację. wg. tego co twierdzisz uszkodzony kabel lub brak przejścia na jakims kablu WN = moduł do wymiany ? Sposób na sprawdzenie moim zdaniem jest dobry, jak tak sprawdzam zarówno w moto jak i w samochodzie i nie miałem nigdy problemu z modułem. Na filmiku powyżej również koleś odpina po kolei kable i nie robi tego przy jawie - jak masz zamiar w partyzancki sposób zaniżać czyjeś doświadczenia to zostaw to dla siebie.Nie pamiętam epoki Jawy .... to musiało byc dawno temu ... Satrian . jak juz dojdziesz w który cyl nie pali to sprawdź ciśnienie sprężania chłopie nie było Cię jeszcze na świecie jak zaczynałem naprawiać japońskie motocykle a modułów wymieniłem co najmniej setkę i jeszcze sporo mi pozostało w szufladach.Jeżeli tak robisz ze swoim motocyklem to nie mogę Ci zabronić takich praktyk ale miej litość i nie doradzaj innym takiej partyzantki.Do szybkiego sprawdzania niepalącego cylindra używaj pirometru a jeżeli Cię nie stać na takie drogie urządzenie pozostaje Ci naśliniony palec i dotykasz kolanka wydechowego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) No w wypadku jak do 7 tys. chodzi ok to trzeba jechać powyżej 7 tys. przez dłuższą chwilę, zgasić na takich obrotach i sprawdzić temperaturę kolanek. Odłączanie fajek mało da bo skoro na średnich obrotach jest ok to na bank wtedy działają wszystkie cylindry. Edytowane 11 Września 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) (...) Do szybkiego sprawdzania niepalącego cylindra używaj pirometru (...) naśliniony palec i dotykasz kolanka wydechowego. W zupełności by starczyło takie wyjaśnienie :cool: i przyznam, że bardziej cywilizowane rozwiązanie niż moje Edytowane 14 Września 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 W zupełności by starczyło takie wyjaśnienie :cool: i przyznam, że bardziej cywilizowane rozwiązanie niż mojenie tyle bardziej cywilizowane ale raczej mniej szkodzące modułowi. Niestety z modułem to prawda ale nie jest powiedziane, że na pewno go uwali, po prostu istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 nie tyle bardziej cywilizowane ale raczej mniej szkodzące modułowi. Niestety z modułem to prawda ale nie jest powiedziane, że na pewno go uwali, po prostu istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak będzie.Złota łopata. Patrz na daty postów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.