Skocz do zawartości

Pompa paliwa FZR 1000


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To znowu ja, z moja FZR 1000. Gdyby ktoś nie zamknął poprzednich tematów to kontynuowałbym moje wywody:)

 

Udało mi sie złożyć cały silnik z osprzętem i odpalić - dokładnie wczoraj. Wszystko chodziło dobrze.

 

Dzisiaj mam coś z pompą paliwa - chciałem wszystkie przewody, które dorabiałem dolutować i pojawił się problem.

 

Otóż pompka przy przekręceniu kluczyka i właczeniu zapłonu nie podaje paliwa. Myślałem że coś z nią jest nie tak - więc podłączyłem ją do akumulatora, i działa, ale i słabo podaje paliwo - dokładnie to prawie wcale - kilka kropel. Wczoraj działała ok, dzisiaj juz nie. Wydaje sie, że nie dostaje zasilania, bo nie słychać jej jak przekręca sie kluczyk. Wcześniej to było ją słychać, dosłownie 4-5 sek jak podawała paliwo.

 

Co może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja, z moja FZR 1000. Gdyby ktoś nie zamknął poprzednich tematów to kontynuowałbym moje wywody:)

 

Udało mi sie złożyć cały silnik z osprzętem i odpalić - dokładnie wczoraj. Wszystko chodziło dobrze.

 

Dzisiaj mam coś z pompą paliwa - chciałem wszystkie przewody, które dorabiałem dolutować i pojawił się problem.

 

Otóż pompka przy przekręceniu kluczyka i właczeniu zapłonu nie podaje paliwa. Myślałem że coś z nią jest nie tak - więc podłączyłem ją do akumulatora, i działa, ale i słabo podaje paliwo - dokładnie to prawie wcale - kilka kropel. Wczoraj działała ok, dzisiaj juz nie. Wydaje sie, że nie dostaje zasilania, bo nie słychać jej jak przekręca sie kluczyk. Wcześniej to było ją słychać, dosłownie 4-5 sek jak podawała paliwo.

 

Co może być przyczyna?

Przekaźnik?

Choć jak piszesz że nawet po bezpośrednim podłączeniu ledwo źipie, to podmieniłbym na inną.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, wczoraj działała jak trzeba i jak ściągnąłem wężyk co idzie z pompy paliwowej do gaźnika to naprawdę "lała" benzyną jak trzeba.

 

tak z dnia na dzień może ją trafić?

 

jak ją podłącze bezpośrednio pod akumulator to słychać że pracuje, ale słabo pompuje.

Edytowane przez a_rtu_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem pod motocyklowy, ten co mam w FZR 1000. Akumulator był naładowany, a przewody dobrze były dorobione - czarny to minus, a drugi czarny z niebieskim pod plus. Czarny to zawsze masa. No i jak tak zrobiłem to pompa chodziła tylko bardzo słabo ciągnełą benzynę z baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podłączyć i pod akumulator ze stacji kosmicznej. Byle miał 12V. Jesteś pewien, że dobrze podpiąłeś pompę ? A co jeśli zmieniłeś polaryzację i pompa mieli nie w tym kierunku ? Praca (dźwięk) pompy jest identyczny z tym gdy dobrze chodziła ? Masz jakiś schemat instalki do tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podłączyć i pod akumulator ze stacji kosmicznej. Byle miał 12V. Jesteś pewien, że dobrze podpiąłeś pompę ? A co jeśli zmieniłeś polaryzację i pompa mieli nie w tym kierunku ? Praca (dźwięk) pompy jest identyczny z tym gdy dobrze chodziła ? Masz jakiś schemat instalki do tego ?

 

 

W tym przypadku tzn Fzr 1000 zamiana biegunow spowoduje zwarcie w pompce ,i konieczność rozebrania w celu odblokowania jej.,także na pewno nie pomylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pod jaki akumulator ją podłączasz ? Jeśli pod samochodowy to mogłeś ją załatwić. Druga sprawa czy aku pod który podłączasz jest naładowany. Trzecia sprawa czy na pewno poprawnie dorobiłeś przewody ?

Na 24V od Kamaza tak. Na 12V jej nie załatwi, nawet 1000Ah .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pod jaki akumulator ją podłączasz ? Jeśli pod samochodowy to mogłeś ją załatwić. Druga sprawa czy aku pod który podłączasz jest naładowany. Trzecia sprawa czy na pewno poprawnie dorobiłeś przewody ?

Na 24V od Kamaza tak. Na 12V jej nie załatwi, nawet 1000Ah .

Co za pierdołki wypisujecie?

A niby w jaki sposób samochodowy aku ma uszkodzić pompkę?

W ciężarówkach są dwa aku 12V połączone w szereg.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za pierdołki wypisujecie?

A niby w jaki sposób samochodowy aku ma uszkodzić pompkę?

W ciężarówkach są dwa aku 12V połączone w szereg.

No ja odpowiedziałem Szimiemu w dość konkretny sposób. Podłaczając pompe do zestawu z tira moze ją uszkodzić , alle od za wysokiego napięcia. Do samochodowego - nie ma takiej opcji.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem starą pompkę w której zaciął się mechanizm - z 2 zrobiłem 1 i działa - pompuje paliwo. Ale jest inny problem. Dalej po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu nie słychać jej, żeby działała przez chwilę. Natomiast po podłączeniu do akumualtora pod akumulator działa. (jeśli chodzi o kolory - to czarny to masa, a czarno żółty to plus):) Czyżby to wina przekaźnika? Może coś z modułem? (chociaż wątpię).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...