Skocz do zawartości

California Superbike School Polska


Fat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego nie ma zatem poziomu 0, w którym uczyliby ruszania, zmiany biegów i przeciwskrętu? Przecież ktoś może się "wczesać" na szkolenie tydzień po zakupie pierwszego motocykla, no i co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że czy to właśnie ten koleś na BMW K1300S się zgruzował przedwczoraj na ostatnim zakręcie w Poznaniu?

 

Wydaje Ci się.

 

W przyszłym roku będziemy robili wszystkie poziomy na każdej imprezie, dokładnie tak jak na Silverstone. Będzie można robić je pojedynczo, może uda się także zrobić szkolenie poza Poznaniem. Będzie z całą pewnością bardziej przystępnie.

 

MarcMarc, ja rozumiem, że pewnie nikt tutaj nie zbliża się umiejętnościami do Twojego poziomu, ale uwierz mi, że nawet szybcy zawodnicy robią błędy w prostych / podstawowych rzeczach. Jeśli taki Adrian Pasek (nie wiem czy obiło Ci się to nazwisko o uszy) twierdzi, że to było fajne szkolenie i że nauczył się nowych rzeczy, to obstawiam, że Ty też tam czasu nie stracisz. Jeśli nikt nie wyprostuje Twoich błędów na początku, to potem będzie to niemożliwe. Szkolenie jest tak przygotowane, że każde nowe ćwiczenie dokłada kolejny element do ćwiczeń poprzednich. Nie możesz zacząć budować w połowie. Trzeba od początku. Na Silverstone widziałem zawodników z BSB i też jeździli 1 i 2 level. Mamy rozumieć, że to dlatego że nie są tak dobrzy jak Ty?

 

Pozdrawiam,

Mariusz

 

No przecież charytatywnie tego nie robią - co 16tys. to nie 4.

 

Heniu, a jak Ty idziesz do pracy, to robisz to charytatywnie? Dajesz z siebie wszystko, wkładasz w to swoją wiedzę, doświadczenie, zaangażowanie, to potem zadowalasz się poklepaniem po plecach i szybkim "Dzięki stary!". Jakbyś wiedział ile Ci ludzie włożyli pracy, zdrowia i serca aby doprowadzić tą szkołę do tego poziomu który teraz prezentuje, to po prosty byłoby Ci głupio z takimi komentarzami wyskakiwać.

 

Szczególnie, że nie masz pojęcia co składa się na cenę szkolenia. Podpowiem Ci, abyś nie musiał za długo tego rozkminiać - lwia część ceny szkolenia to wynajem miejsca do szkolenia. Myślę, że kierowanie w tym kontekście pretensji pod adresem Angoli w temacie końcowej ceny szkolenia jest tutaj trochę nietrafione...

 

Pozdr,

Mariusz

Edytowane przez Lovtza

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tego nie napisałem złośliwie, wiem że chcą zarobić i tak napisałem. Jak bym prowadził takie szkolenia zrobiłbym tak samo, bo niewątpliwie zwiększa przychody. Nie widzę w tym nic złego - takie są prawa biznesu.

 

Mogę tylko podpowiedzieć, że lepiej takie szkolenie zrobić na którym z lotnisk cena będzie niższa, więcej będzie chętnych a skoro jeździ się i tak na pół gwizdka to różnicy aż takiej chyba nie będzie.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lovtza: nigdzie nie mówię nic o SWOIM poziomie, zauważyłeś? Jestem świadom tego jak jeżdżę i część popełnianych przez siebie błędów sam wychwytuję. Pewnie, nie wszystkie, na szkoleniu może się pojawię w przyszłym roku, może nie, zobaczymy. Nie ma po co od razu sarkazmem siać, nikt tutaj nie twierdzi, że pozjadał wszystkie rozumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tego nie napisałem złośliwie, wiem że chcą zarobić i tak napisałem. Jak bym prowadził takie szkolenia zrobiłbym tak samo, bo niewątpliwie zwiększa przychody. Nie widzę w tym nic złego - takie są prawa biznesu.

 

To teraz Cię zaskoczę (wiem, wiem te zmiany akcji i argumentacji, ale tak to wygląda... ;)) Każdy, co do jednego, z Anglików, którzy byli w Poznaniu ma swoją pracę, którą zarabia na życie. Oni nie żyją z uczenia CSS, jedynie biorą wolne na własne treningi i szkolenie w trakcie zajęć. Robią z to z pasji do motocykli, tyle że od wielu innych pasjonatów wyróżnia ich to, że są 100% profesjonalistami nawet w realizacji swojej pasji. Właśnie dlatego są tak dobrzy w tym co robią ;) (moim skromnym zdaniem).

 

 

 

Mogę tylko podpowiedzieć, że lepiej takie szkolenie zrobić na którym z lotnisk cena będzie niższa, więcej będzie chętnych a skoro jeździ się i tak na pół gwizdka to różnicy aż takiej chyba nie będzie.

 

Była taka pokusa, aby zrobić takie szkolenie na lotnisku, nawet by się znalazło 1-2 pasujące. Tyle że lotniska są pozornie tanie, generalnie nie są przyjazne motocyklistom i łatwo sobie zrobić na nich krzywdę. Trudno je zabezpieczyć od strony medycznej. Oczywiście przygotowanie lotniska do takiej imprezy jest możliwe, ale aby to jednorazowo zrobić pod 1-2 imprezy rocznie trzeba by wydać mnóstwo pieniędzy, niewiele mniej niż wynajem gotowego obiektu. CSS to synonim profesjonalizmu, nie chcemy tych szkoleń robić na klepiskach... Mamy na oku inne rozwiązania, ale o tym jeszcze nie mogę powiedzieć niczego konkretnego.

 

Pozdr,

Mariusz

Edytowane przez Lovtza

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była taka pokusa, aby zrobić takie szkolenie na lotnisku, nawet by się znalazło 1-2 pasujące. Tyle że lotniska są pozornie tanie, generalnie nie są przyjazne motocyklistom i łatwo sobie zrobić na nich krzywdę. Trudno je zabezpieczyć od strony medycznej.

 

Tu się zgodzę w 100%. Poza tym szkolenie w Poznaniu to możliwość pojeżdżenia po torze, po którym prawdopodobnie i tak część uczestników szkolenia będzie śmigała albo już śmigała, więc naukę można przenieść bezpośrednio na swoje jazdy.

Ale właśnie dlatego tym bardziej mnie interesuje, jaki jest progres uczestników szkolenia. Jakie mieli czasy przed, jakie po? Bo w sumie kogo to obchodzi, że komuś się wydaje, że się "pewniej" czuje na motocyklu albo że go mniej kręgosłup boli :) Nazwa szkolenia i poziomy sugerują, że impreza jest przeznaczona dla osób chcących jeździć szybko, a nie wozić się na kolorowym ścigaczu od McDonalda do Kolumny Zygmunta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz,

 

Myślę, że trochę za bardzo się napinasz ;) Szkolenie broni się samo opiniami ludzi w nim uczestniczących... Niedługo zabraknie Ci czasu na odpowiadanie na wszystkich forach... :laugh:

 

Nie przekonasz 100% ludzi, że szkolenie CSS to super zajebista sprawa. Każdy ma swoje poglądy i tyle. Im mardziej próbujesz kogoś przekonać tym większa zaczyna się polemika - bez sensu...

 

I żeby nie było, ja bym BARDZOOO chciał w nim uczestniczyć, ale niestety jest poza moim obecnym zasięgiem finansowym :sad:

 

Podobnie jak Shermana mnie też interesują wymierne postępy uczestników szkolenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich bikerów, chodzi o to co kto chce z niego wynieść.

Sherman, szybkość siedzi przede wszystkim w głowie :) . Jednak mogę się domyślać (a wręcz jestem pewien), że każdy komu zależy na prędkości, jeśli będzie trenował to co wpoili mu instruktorzy na szkoleniu, zrobi szybko wielki progres.

 

A będzie możliwość zrobienia kompletnego szkolenia w jeden sezon w Polsce?

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sherman, szybkość siedzi przede wszystkim w głowie :) .

Tak i nie - bez odpowiedniego "warsztatu" nie będziesz szybki, bo się zablokujesz na jakimś etapie. Właśnie tego się boję, że zamiast się rozwijać, osiągnę jakiś tam level, na którym ugrzęznę. Psycha jest mega ważna, ale psycha w dużej mierze zależy od pewności siebie, a pewność siebie wynika z przekonania, że wiesz co robisz. Tego mi czasem brakuje, ale z drugiej strony lubię podążać własną ścieżką i dla mnie mega-fajne jest to, że udaje mi się jeździć coraz szybciej bez podnoszenia poprzeczki ryzyka. Ale co dalej?

 

Z trzeciej strony masz rację i sam to słyszałem wiele razy w czasach rajdowania: na nic technika i sprzęt, jeżeli się "cykasz". Ten sport to nie przelewki, żeby mieć wyniki trzeba się zbliżać do granicy bezpieczeństwa i mieć świadomość, że się ją przekroczy, a każda chwila wahania = poważne konsekwencje. Ale tu znów wracamy do punktu 1, czyli pewności siebie :)

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...