Jump to content

Lovtza

Forumowicze
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

2 Followers

About Lovtza

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • I like
    www.scigacz.pl; www.sbkschool.pl
  • Skąd
    NDM

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R1000, MT-03, EXC250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.scigacz.pl,
  1. No to jeszcze raz :) Chodzi o to foto: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/t31.0-8/s720x720/12795154_10153893073333467_7726296740760386694_o.jpg A konkurs: http://www.bmw-motorrad.com/voting Z góry dzięki w imieniu chłopaków!
  2. UWAGA, UWAGA! W czasie odbywającego się właśnie GS Trophy jedną z konkurencji jest konkurs fotograficzny. Głosujcie na foto nasze ekipy (WIDOCZNE PONIŻEJ!). Pokażmy ponownie światu jak silna jest nasza społeczność motocyklowa! Przekażcie znajomym! http://www.bmw-motorrad.com/com/de/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/de/fascination/gs_trophy/gs_trophy_2016/take_part/picture_voting.html&notrack=1 Z góry dzięki! :)
  3. No i... udało się ;) Polsko-włosko-niemiecki custom wygrał ;)
  4. Słuchajcie, jest taka nieco inna, bo mniej wyścigowa sprawa. Ale sprawa jak najbardziej motocyklowa. Zachęcam do przyłożenia ręki do zwycięstwa customa z polskim rodowodem w grubym konkursie! Wejdźcie na instagramowy profil @CustomRumble i dajcie "lajk" pod zdjęciem JAB #24 www.instagram.com/p/_li0K1onxt/ Idziemy łeb, w łeb z Włochami! Było by fajnie pokazać im, że nie dadzą nam rady, nawet jak trochę obchodzą zasady
  5. Wyparcie z rynku silników 2T to nie wina ekologii, ale polityki, przede wszystkim koncernów motocyklowych. To długa historia... A prawda jest taka, że silniki 2T to najlepsze, a przede wszystkim najbardziej wydajne silniki do napędu motocykli.
  6. Sikor, wyluzuj :) Sezon 2014 jest już oczywiście na straty (jeśli chodzi o Moto3), ale wiem że są chętni na starty w tej klasie. Może ktoś pojedzie nawet w tym roku, ale frekwencja zacznie się budować nie wcześniej niż w 2015...
  7. Słuchaj, nie wiem zupełnie o co chodzi, bo chwilowo 99% mojej uwagi muszę poświęcić gdzie indziej. Ale zupełnie nie wiem o chodzi, bo w Pucharach przez ostatnie lata właściwie można było zawsze jeździć czymkolwiek,byle się pojemność zgadzała, resztę (a czasem nawet tą regulaminową pojemność) wszyscy mieli w dupie. Teraz nagle idziemy w kierunku BSB? Natomiast to co widzę w tym punkcie to w sumie nie wiem jaki ma to sens. OK, rozumiem, że oryginalna elektronika taka jak w R1000SS, czy w wynalazkach typu RSV4, czy Panigała musi pozostać w fabrycznej postaci. Ale czemu nie można sobie w klasie SBK wrzucić akcesoryjnej TC? Pełne HGW. No bo chyba nie chodzi o obniżanie kosztów ;) Ja już tracę orientację w tym bałaganie... W WMMP nie ma czegoś takiego jak "równe szanse". U nas nawet nie ma ludzi, którzy byliby w stanie sprawdzić, czy elektronika jest "zdłubana". BTW, obecny zapis oznacza, że jeśli masz Gixxera 1000 z roku 2013 to nie możesz założyć sobie do niego TC, ale jak masz HP4, to możesz jeździć z oryginalnym pakietem. Gdzie tu wyrównywanie szans i obniżanie kosztów? Przecież wiadomo, że Ci których stać pójdą w kierunku S1000RR itp., a biedota taka jak ja będzie upalała stare japońce ;)
  8. Cisza wynika wyłącznie z braku jasnej sytuacji...
  9. Wydaje mi się, że ten zapis dotyczyć może rundy MYC która pojedzie przy WMMP (chociaż nie widząc regulaminu MYC mogę tak jedynie przypuszczać). Wtedy po prostu płacisz 300. W przeciwnym razie 500+300 to jakiś absurd by był...
  10. Nie chcę nikomu negatywnie oddziaływać na układ nerwowy, ale już w ten weekend moja umiłowana ćwiara w dwusuwie poniesie mnie przez aluwialne krajobrazy malowniczej doliny Narwi :D Pięknie powiedziane, prawda? :D
  11. Ale co jest większą hipokryzją? Mówienie że dziś 11-15 letnie motocyke (bo o takich mówimy) są neoklasykami, czy nazywanie imprezy gdzie jedzie 2-3 gości "pucharem" tudzież "zawodami"? Come on... ;) Jezu, kto Ci takich dziwnych rzeczy naopowiadał? :blink: To nie jest tajemnica, wystarczy spojrzeć na wyniki Pucharu Polski z 2010 roku. Od tamtego czasu nie jeździłem po torze, więc jak mogę być szybki? Sikor to jest szybki kocur jeśli już mówimy o szybkości...
  12. Cieszę się, że zaczynają być dostrzegane ewidentne plusy rozszerzenia potencjalnego zasięgu tego bałaganu. Z ręką na sercu - jesli chodzi o regulaminy, czas i formę ich ogłoszenia... to w 100% zgadzam się z Tobą. O tym, że MYC w formie z 2013 ma daleko idące ograniczenia i że nie rozwinie się przy takim regulaminie - sygnalizowałem / sygnalizowaliśmy jako Ścigacz.pl, oficjalnie i nieoficjalnie już w trakcie samego sezonu 2013! Zmiany powinny być ogłoszone natychmiast po ostatniej rundzie, jeszcze we wrześniu. Pełna zgoda. Natomiast ja swojego czasu sporo czasu poświęciłem, aby wprowadzić do regulaminu WMMP coś takiego jak kategoria a'la Moto3 - czyli 125 2T i 250 4T. To oczywiście nie byłyby prawdziwe Moto3, ale przecież teraz CBRkę 250 można kupić za śmieszne pieniądze i ją tanio użytkować. Wciągalibyśmy młodych w ten sport i może ze 100, którzy by się przez taką formułę przewinęli, może jeden pojawiłby się w WSBK? Mam nawet znajomych, którzy chcieliby się w cos takiego pobawić. No i co? No i jajco. PZM ma to w dupie. Bo prawda jest taka, że aby zrozumieć dobrze sytuację, należy zdać sobie sprawę z tego że dla PZM te całe wyścigi to jeden wielki wrzód na tyłku. I najlepiej jakby ich (z wielu powodów) nie było. Gdy to sobie człowiek uzmysłowi, wtedy wszystko zaczyna układać sie w mniej więcej logiczną całość. Ciśnie mi się tutaj na usta obszerny i soczysty komentarz na temat tego co dzieje się za parawanem tego całego bałaganu, ale te przemyslenia raczej nie powinny pojawić sie na forum publicznym. Może wieczorkiem w padoku przy piwku...
  13. Tu nie ma żadnych teorii spiskowych. Zaproponowaliśmy aby regulamin był zbliżony tak jak to możliwe do No Budget Cup www.nobudgetcup.be To sprawdzona formuła, od lat mają tam tłumy na polach startowych (podział na 4 klasy i wszędzie full). A tam reguły są proste - motocykl musi mieć ukończone 10 lat, opony sa regulaminowe (właśnie po to aby realnie wyrównać szanse tych na motocyklu z roku 2002 i tych na motocyklu z 1996!) i minimalne wymogi techniczne. Tam to od lat działa, hula, bangla. Pisaliśmy o tym obszernie w artykule. Z czasem rozbuja się i u nas. Zobaczycie jak ten puchar bedzie wyglądał za 2-3 lata (o ile nie nie zostanie spierdolony...). Szkoda tylko że nie ma regulaminowego ogumienia, bo wtedy rzeczywiście byłyby wyrównane szanse. No ale niektórzy przeforsowali regulaminowe dojeżdżanie odpadów po zawodnikach z MP i tyle w temacie... Nooo, było fajnie i miło ;) Szkoda, że nie urządzamy częściej takich wyjazdów ;)
  14. Sherman, ale co Ty chcesz rozwijać? Hondzie chodziło o technologię i sposoby budowy motocykli. Z całym szacunkiem, ale WMMP ma, delikatnie rzecz ujmując, ograniczony wpływ na postęp technologiczny w obszarze motocykli sportowych ;)
  15. A tutaj czysta forma z rocznika (ku zapewne oburzeniu niektórych...) 2003 i po przebiegu 70 tysięc km ;)
×
×
  • Create New...