Skocz do zawartości

Fazer 600 muli/dusi się na wyższych biegach


cichy10001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedzi. Sprawdziłem i tam jest jeden impulsator, więc zostaje moduł zapłonowy.

 

Tak się zastanawiałem nad tym, proszę powiedzieć czy dobrze rozumuję. Skoro jest problem z zapłonem to świeca powinna być czarna, ponieważ nie spala całego paliwa, a jeżeli jest problem z gaźnikiem, który daje go za mało (np. przez zabrudzenie), to świece powinny być czyste, ponieważ spala wszystko, tak ? Ciekawi mnie dlaczego tak przerywa po obciążeniem, a na luzie jest dobrze.

Edytowane przez cichy10001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak są 2 cewki, mieliście rację, coś mi się pokręciło. Zamieniłem cewki i niestety jest tak samo. Gdy 1 i 4 już gorący to 2 i 3 letni i wciąż się dusi. Dodam, że te cewki nie są oryginalne, są inne niż np. używane na alegro, możliwe, że poprzedni właściciel coś już kombinował,ale tego nie wiem i ni mogę się dowiedzieć. Niestety nie znam nikogo kto by miał Fazerke i mógł mi pożyczyć moduł zapłonowy na podmianę

 

Jest to najgłupszy pomysł z jakim się już kilka razy spotkałem.

Jedynym rozsądnym wyjściem w miarę prostym jest sprawdzenie TWOJEGO modułu w sprawnym motocyklu tego samego modelu.

Chcesz go szybko naprawić ? szukaj na allegro modułu wraz z cewkami od takiego modelu i powinno wszystko zadziałać o ile w międzyczasie nie grzebałeś w gaźnikach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem motor od mechanika. Gaźniki zostały wyregulowane, wyczyszczone i zsynchronizowane. Fazer'a dostała przypływu mocy, ciągnie już od samego dołu. Przyspieszanie na 6 biegu z 60km/h to żaden problem. Teraz muli ją tylko na 5 lub 6 biegu przy wyższych obrotach. Nie ma już szarpania, tylko ledwo przyspiesza. Jutro lub w sobotę spotkam się z gościem który też ma Fazerkę i sprawdzimy moduł zapłonowy. Dam znać jakie będą efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że iglice były za nisko i poniósł je o jeden ząbek. Gaźniki były bardzo brudne, a dysze podobno wklejone na sylikon. Czyli jeszcze trzeba podnieść te iglice ?

Edytowane przez cichy10001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry wymienione. świece i przewody też (bynajmniej wyglądają jak nowe)

 

Nie chcę się czepiać ale napiszę żebyś wiedział na przyszłość, te zdanie nie ma sensu, słowo bynajmniej znaczy co innego niż chciałeś wyrazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry, świece oraz przewody zostały wymienione. ;) Dokładniej opiszę co się dzieje. Gdy jadę na 5 to przy ok. 10,5 kobr czyli około 205km/h już nie chce przyspieszać, gdy wrzucę 6 to tak samo. Może ona po prostu więcej nie pojedzie ? Chociaż moim zdaniem 205km/h przy 10,5 kobr to dość dużo jak na fazerkę .

Edytowane przez cichy10001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry, świece oraz przewody zostały wymienione. ;) Dokładniej opiszę co się dzieje. Gdy jadę na 5 to przy ok. 10,5 kobr czyli około 205km/h już nie chce przyspieszać, gdy wrzucę 6 to tak samo. Może ona po prostu więcej nie pojedzie ? Chociaż moim zdaniem 205km/h przy 10,5 kobr to dość dużo jak na fazerkę .

A sprawdzałeś kolor świec?

Ja miałem podobny problem w FZS1000, winna była pompa paliwa w której wypalają się styki. Zestaw naprawczy w larssonie za 70zł, pare minut roboty.

Jeśli masz możliwość to dla pewności możesz podłączyć gaźniki z pominięciem pompy, prosto z baku go gaźników i wtedy sprawdzić.

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może masz przytkane odpowietrzenie zbiornika? Częsta przypadłość.... a trudna do zdiagnozowania, więc lepiej profilaktycznie sprawdź. Podobno w 600 łatwo jest przygnieść wężyk przy zakładaniu zbiornika... tak słyszałem...

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem w dłuższą niż zwykle trasę ok. 150km i zauważyłem, że na chwile pierwszy problemy, czyli motor nie chciał w ogóle przyspieszyć i wpadł w wibracje, ale po ok 1-2 km przeszło i później już było ok. Wydaje mi się, że Fazerka na piątym biegu powinna "kręcić" się do 12,5 k obrotów, ale mniejsza o to. Już nie chcę Was dalej męczyć z moim problemem. Jak już się z tym uporam, to dam Wam znać. Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...