cichy10001 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Sprawdziłem i tam jest jeden impulsator, więc zostaje moduł zapłonowy. Tak się zastanawiałem nad tym, proszę powiedzieć czy dobrze rozumuję. Skoro jest problem z zapłonem to świeca powinna być czarna, ponieważ nie spala całego paliwa, a jeżeli jest problem z gaźnikiem, który daje go za mało (np. przez zabrudzenie), to świece powinny być czyste, ponieważ spala wszystko, tak ? Ciekawi mnie dlaczego tak przerywa po obciążeniem, a na luzie jest dobrze. Edytowane 18 Kwietnia 2012 przez cichy10001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Jednak są 2 cewki, mieliście rację, coś mi się pokręciło. Zamieniłem cewki i niestety jest tak samo. Gdy 1 i 4 już gorący to 2 i 3 letni i wciąż się dusi. Dodam, że te cewki nie są oryginalne, są inne niż np. używane na alegro, możliwe, że poprzedni właściciel coś już kombinował,ale tego nie wiem i ni mogę się dowiedzieć. Niestety nie znam nikogo kto by miał Fazerke i mógł mi pożyczyć moduł zapłonowy na podmianę Jest to najgłupszy pomysł z jakim się już kilka razy spotkałem.Jedynym rozsądnym wyjściem w miarę prostym jest sprawdzenie TWOJEGO modułu w sprawnym motocyklu tego samego modelu.Chcesz go szybko naprawić ? szukaj na allegro modułu wraz z cewkami od takiego modelu i powinno wszystko zadziałać o ile w międzyczasie nie grzebałeś w gaźnikach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy10001 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Odebrałem motor od mechanika. Gaźniki zostały wyregulowane, wyczyszczone i zsynchronizowane. Fazer'a dostała przypływu mocy, ciągnie już od samego dołu. Przyspieszanie na 6 biegu z 60km/h to żaden problem. Teraz muli ją tylko na 5 lub 6 biegu przy wyższych obrotach. Nie ma już szarpania, tylko ledwo przyspiesza. Jutro lub w sobotę spotkam się z gościem który też ma Fazerkę i sprawdzimy moduł zapłonowy. Dam znać jakie będą efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Za niski poziom paliwa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy10001 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 (edytowane) Mechanik powiedział, że iglice były za nisko i poniósł je o jeden ząbek. Gaźniki były bardzo brudne, a dysze podobno wklejone na sylikon. Czyli jeszcze trzeba podnieść te iglice ? Edytowane 27 Kwietnia 2012 przez cichy10001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Poziomu paliwa nie podnosi się za pomocą iglic tylko pływaków. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 filtry wymienione. świece i przewody też (bynajmniej wyglądają jak nowe) Nie chcę się czepiać ale napiszę żebyś wiedział na przyszłość, te zdanie nie ma sensu, słowo bynajmniej znaczy co innego niż chciałeś wyrazić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy10001 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) Filtry, świece oraz przewody zostały wymienione. ;) Dokładniej opiszę co się dzieje. Gdy jadę na 5 to przy ok. 10,5 kobr czyli około 205km/h już nie chce przyspieszać, gdy wrzucę 6 to tak samo. Może ona po prostu więcej nie pojedzie ? Chociaż moim zdaniem 205km/h przy 10,5 kobr to dość dużo jak na fazerkę . Edytowane 28 Kwietnia 2012 przez cichy10001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Filtry, świece oraz przewody zostały wymienione. ;) Dokładniej opiszę co się dzieje. Gdy jadę na 5 to przy ok. 10,5 kobr czyli około 205km/h już nie chce przyspieszać, gdy wrzucę 6 to tak samo. Może ona po prostu więcej nie pojedzie ? Chociaż moim zdaniem 205km/h przy 10,5 kobr to dość dużo jak na fazerkę .A sprawdzałeś kolor świec?Ja miałem podobny problem w FZS1000, winna była pompa paliwa w której wypalają się styki. Zestaw naprawczy w larssonie za 70zł, pare minut roboty.Jeśli masz możliwość to dla pewności możesz podłączyć gaźniki z pominięciem pompy, prosto z baku go gaźników i wtedy sprawdzić. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy10001 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Świece idealne, takie jakie powinny być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) To może masz przytkane odpowietrzenie zbiornika? Częsta przypadłość.... a trudna do zdiagnozowania, więc lepiej profilaktycznie sprawdź. Podobno w 600 łatwo jest przygnieść wężyk przy zakładaniu zbiornika... tak słyszałem... Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 A ile wg ciebie powinna isc ta fazerka na piatce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy10001 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Pojechałem w dłuższą niż zwykle trasę ok. 150km i zauważyłem, że na chwile pierwszy problemy, czyli motor nie chciał w ogóle przyspieszyć i wpadł w wibracje, ale po ok 1-2 km przeszło i później już było ok. Wydaje mi się, że Fazerka na piątym biegu powinna "kręcić" się do 12,5 k obrotów, ale mniejsza o to. Już nie chcę Was dalej męczyć z moim problemem. Jak już się z tym uporam, to dam Wam znać. Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.