Nico Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Podczas wymiany kolektorów zobaczyłem, że otwór wylotowy w głowicy w miejscu połączenia z kolektorami jest w jednym miejscu zdeformowany. Oto fotka jak to wygląda: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20cbeef2cb29d024.html Z tego co wiem, między kolektory a głowice przychodza podkładki miedziane dmuchane (tzw. KFC)Czy one "dopasuja" sie i wypelnia ubytek w głowicy tak aby bylo to szczelne połączenie z kolektorami, czy jest na to jakis inny patent? ( pasta do układów wydechowych odpada) Co mogło byc powodem deformacji otworow wylotowych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ale obleśny silnik. :biggrin: Podkładka co najwyżej przykryje ta nierówność ale jej nie wypełni, chyba że bardzo mocno dokręcisz a tego na pewno nie chcesz na wydechu w głowicy bo potem będzie tragedia. Pod podkładkę dorób jakąś niby-uszczelkę z miękkiej blachy alu czy miedzianej i wtedy jak skręcisz to powinno być OK. Myślę że 2 pierścienie wycięte z czegoś grubości a`la puszka piwa powinny załatwić sprawę. Alu się nagrzeje i dopasuje do powierzchni. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Jak nie na szybko, to można to napawać i przefrezować, o ile masz taką możliwość. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ale na zdjęciu nie widać aby tam dmuchało i widać również, że uszczelka dobrze była wpasowana w tą leciutką dolinę. Ja bym założył nowe uszczelki i tyle. Jakbyś nie zmieniał kolektorów to byś nawet o tym nie wiedział bo nie odnotowałeś dźwięków przedmuchu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ale obleśny silnik. :biggrin: qurim to nie jest wypicowany harley, nie bawie sie w polerowanie alu w sportowym silniku a chromów tam nie ma :laugh:Tak powaznie to robilem foto w makro i w rzeczywistosci nie wyglada tak zle.Silnik jest igla, chodzi jak trzeba. Jak nie na szybko, to można to napawać i przefrezować, o ile masz taką możliwość. Taka opcja nie wchodzi w gre. Ale na zdjęciu nie widać aby tam dmuchało i widać również, że uszczelka dobrze była wpasowana w tą leciutką dolinę. Ja bym założył nowe uszczelki i tyle. Jakbyś nie zmieniał kolektorów to byś nawet o tym nie wiedział bo nie odnotowałeś dźwięków przedmuchu. Kolektory jak to w cebrach bywa, byly zżarte i potrzebna była wymiana.Zamówione nowe uszczelki. Problem jeszcze w tym, zeby znalezc wlasciwy moment dokręcania; nie za mocno zeby zbytnio nie osiadły, i nie za lekko...To juz chyba kwestia wyczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie zapomnij posmarować gwinty przed skręceniem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 qurim to nie jest wypicowany harley, nie bawie sie w polerowanie alu w sportowym silniku a chromów tam nie ma :laugh:Tak powaznie to robilem foto w makro i w rzeczywistosci nie wyglada tak zle.Silnik jest igla, chodzi jak trzeba. Taka opcja nie wchodzi w gre. Kolektory jak to w cebrach bywa, byly zżarte i potrzebna była wymiana.Zamówione nowe uszczelki. Problem jeszcze w tym, zeby znalezc wlasciwy moment dokręcania; nie za mocno zeby zbytnio nie osiadły, i nie za lekko...To juz chyba kwestia wyczucia. O jakim wyczuciu piszesz? padliny?Tych śrub nie dokręcamy ani na oko , ani na wyczucie tylko zgodnie z zaleceniami serwisówki.Masz w niej tabelę z momentami dokręceń prawie wszystkich śrub. Poczytać i zastosować. :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Piotrze D. proszę nie obrażać mojej F2! :biggrin:Stunt machine ma zapie**alać i się nie zepsuć za szybko.Racja, serwisówka to pierwsza sprawa od ktorej powinienem zaczac... Czy oryginalnie sa zamontowane podkładki KFC czy jakies inne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Piotrze D. proszę nie obrażać mojej F2! :biggrin:Stunt machine ma zapie**alać i się nie zepsuć za szybko.Racja, serwisówka to pierwsza sprawa od ktorej powinienem zaczac... Czy oryginalnie sa zamontowane podkładki KFC czy jakies inne ?Pomyliłeś fora przyjacielu i obrażasz innych użytkowników tego forum wulgarnym słownictwem.Za nazwanie tego motocykla psem dużo tracisz jako motocyklista.Dawno nie widziałem tak zaniedbanego motocykla.Powinieneś się wstydzić pokazywać publicznie na forum fotki tego kawałka złomu.Kto tak zniszczył tą głowicę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Pomyliłeś fora przyjacielu i obrażasz innych użytkowników tego forum wulgarnym słownictwem.Za nazwanie tego motocykla psem dużo tracisz jako motocyklista.Dawno nie widziałem tak zaniedbanego motocykla.Powinieneś się wstydzić pokazywać publicznie na forum fotki tego kawałka złomu.Kto tak zniszczył tą głowicę? Jak ktos sie obrazil to przeprosiaczek :rolleyes:Widzisz kawalek glowicy a nie caly motocykl, wiec nie wiem czemu piszesz o motocyklu ze jest zaniedbany?Nie wstydze sie, bo to nie jest kawalek złomu tylko fragment głowicy.Silnik jest z Anglii, a tam wiadomo jaka pogoda, alu utlenia sie bardziej jesli motor jest caly czas pod chmurka...Nie wiem kto zalatwil glowice... Przepraszam rowniez za brak ą i ę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 skoro masz podejscie zeby sie kola krecily to wrzucaj nowa dmuchana podkladkę i ogień. Trocze mozesz wyrównać kanty papierem sciernym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 skoro masz podejscie zeby sie kola krecily to wrzucaj nowa dmuchana podkladkę i ogień. Trocze mozesz wyrównać kanty papierem sciernym. Napisz to po Polsku bo ciężko zrozumieć Twoje skróty myślowe, poproszę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 (edytowane) skoro masz podejscie zeby sie kola krecily to wrzucaj nowa dmuchana podkladkę i ogień. Trocze mozesz wyrównać kanty papierem sciernym. Echhh sie porobilo...Nie mam podejscia takiego jak piszesz.To ze ktos ma zrobiony moto pod stunt/ na streeta, nie znaczy ze jest to padaka podrutowana, poklepana, zrobiona byle jezdzila...Często sa to motocykle lepiej dopieszczone niz zajechene "ladnie wygladajace" plastiki.Gwoli scislosci, wlasnie sprawdzilem zawory, gazniki umyte w myjce ultradzwiekowej, ustawiony sklad mieszanki, swiece irydowe, rozrzad bez zastrzezen itp. itd.Wyrownanie papierem sciernym nic nie da.Licze na to, ze nowe podkladki tak sie uloza ze bedzie wszystko ok. Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ( pasta do układów wydechowych odpada) Czemu? Pasta by Ci to ładnie uszczelniła. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Mysle ze podkladki fabryczne to uszczelnia, dla pewnosci mozesz podkleic to miejsce pasta uszczelniajaca do wydechow.To rozwiazanie ktore stosuje w moim starym brytyjczyku bez zadnych podkladek i dziala w 100% do nastepnegowyjecia rur z glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.