Skocz do zawartości

Problem z uszczelnieniem kolektorów wydechowych w głowicy


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas wymiany kolektorów zobaczyłem, że otwór wylotowy w głowicy w miejscu połączenia z kolektorami jest w jednym miejscu zdeformowany. Oto fotka jak to wygląda:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20cbeef2cb29d024.html

 

Z tego co wiem, między kolektory a głowice przychodza podkładki miedziane dmuchane (tzw. KFC)

Czy one "dopasuja" sie i wypelnia ubytek w głowicy tak aby bylo to szczelne połączenie z kolektorami, czy jest na to jakis inny patent? ( pasta do układów wydechowych odpada)

 

 

Co mogło byc powodem deformacji otworow wylotowych ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale obleśny silnik. :biggrin:

 

 

Podkładka co najwyżej przykryje ta nierówność ale jej nie wypełni, chyba że bardzo mocno dokręcisz a tego na pewno nie chcesz na wydechu w głowicy bo potem będzie tragedia. Pod podkładkę dorób jakąś niby-uszczelkę z miękkiej blachy alu czy miedzianej i wtedy jak skręcisz to powinno być OK. Myślę że 2 pierścienie wycięte z czegoś grubości a`la puszka piwa powinny załatwić sprawę. Alu się nagrzeje i dopasuje do powierzchni.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na zdjęciu nie widać aby tam dmuchało i widać również, że uszczelka dobrze była wpasowana w tą leciutką dolinę. Ja bym założył nowe uszczelki i tyle. Jakbyś nie zmieniał kolektorów to byś nawet o tym nie wiedział bo nie odnotowałeś dźwięków przedmuchu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale obleśny silnik. :biggrin:

 

qurim to nie jest wypicowany harley, nie bawie sie w polerowanie alu w sportowym silniku a chromów tam nie ma :laugh:

Tak powaznie to robilem foto w makro i w rzeczywistosci nie wyglada tak zle.Silnik jest igla, chodzi jak trzeba.

 

Jak nie na szybko, to można to napawać i przefrezować, o ile masz taką możliwość.

 

Taka opcja nie wchodzi w gre.

 

Ale na zdjęciu nie widać aby tam dmuchało i widać również, że uszczelka dobrze była wpasowana w tą leciutką dolinę. Ja bym założył nowe uszczelki i tyle. Jakbyś nie zmieniał kolektorów to byś nawet o tym nie wiedział bo nie odnotowałeś dźwięków przedmuchu.

 

Kolektory jak to w cebrach bywa, byly zżarte i potrzebna była wymiana.

Zamówione nowe uszczelki. Problem jeszcze w tym, zeby znalezc wlasciwy moment dokręcania; nie za mocno zeby zbytnio nie osiadły, i nie za lekko...

To juz chyba kwestia wyczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qurim to nie jest wypicowany harley, nie bawie sie w polerowanie alu w sportowym silniku a chromów tam nie ma :laugh:

Tak powaznie to robilem foto w makro i w rzeczywistosci nie wyglada tak zle.Silnik jest igla, chodzi jak trzeba.

 

 

 

Taka opcja nie wchodzi w gre.

 

 

 

Kolektory jak to w cebrach bywa, byly zżarte i potrzebna była wymiana.

Zamówione nowe uszczelki. Problem jeszcze w tym, zeby znalezc wlasciwy moment dokręcania; nie za mocno zeby zbytnio nie osiadły, i nie za lekko...

To juz chyba kwestia wyczucia.

 

O jakim wyczuciu piszesz? padliny?

Tych śrub nie dokręcamy ani na oko , ani na wyczucie tylko zgodnie z zaleceniami serwisówki.

Masz w niej tabelę z momentami dokręceń prawie wszystkich śrub. Poczytać i zastosować. :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze D. proszę nie obrażać mojej F2! :biggrin:

Stunt machine ma zapie**alać i się nie zepsuć za szybko.

Racja, serwisówka to pierwsza sprawa od ktorej powinienem zaczac...

 

Czy oryginalnie sa zamontowane podkładki KFC czy jakies inne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze D. proszę nie obrażać mojej F2! :biggrin:

Stunt machine ma zapie**alać i się nie zepsuć za szybko.

Racja, serwisówka to pierwsza sprawa od ktorej powinienem zaczac...

 

Czy oryginalnie sa zamontowane podkładki KFC czy jakies inne ?

Pomyliłeś fora przyjacielu i obrażasz innych użytkowników tego forum wulgarnym słownictwem.

Za nazwanie tego motocykla psem dużo tracisz jako motocyklista.

Dawno nie widziałem tak zaniedbanego motocykla.

Powinieneś się wstydzić pokazywać publicznie na forum fotki tego kawałka złomu.

Kto tak zniszczył tą głowicę?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłeś fora przyjacielu i obrażasz innych użytkowników tego forum wulgarnym słownictwem.

Za nazwanie tego motocykla psem dużo tracisz jako motocyklista.

Dawno nie widziałem tak zaniedbanego motocykla.

Powinieneś się wstydzić pokazywać publicznie na forum fotki tego kawałka złomu.

Kto tak zniszczył tą głowicę?

 

Jak ktos sie obrazil to przeprosiaczek :rolleyes:

Widzisz kawalek glowicy a nie caly motocykl, wiec nie wiem czemu piszesz o motocyklu ze jest zaniedbany?

Nie wstydze sie, bo to nie jest kawalek złomu tylko fragment głowicy.

Silnik jest z Anglii, a tam wiadomo jaka pogoda, alu utlenia sie bardziej jesli motor jest caly czas pod chmurka...

Nie wiem kto zalatwil glowice...

 

Przepraszam rowniez za brak ą i ę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro masz podejscie zeby sie kola krecily to wrzucaj nowa dmuchana podkladkę i ogień. Trocze mozesz wyrównać kanty papierem sciernym.

Napisz to po Polsku bo ciężko zrozumieć Twoje skróty myślowe, poproszę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro masz podejscie zeby sie kola krecily to wrzucaj nowa dmuchana podkladkę i ogień. Trocze mozesz wyrównać kanty papierem sciernym.

 

Echhh sie porobilo...Nie mam podejscia takiego jak piszesz.To ze ktos ma zrobiony moto pod stunt/ na streeta, nie znaczy ze jest to padaka podrutowana, poklepana, zrobiona byle jezdzila...Często sa to motocykle lepiej dopieszczone niz zajechene "ladnie wygladajace" plastiki.

Gwoli scislosci, wlasnie sprawdzilem zawory, gazniki umyte w myjce ultradzwiekowej, ustawiony sklad mieszanki, swiece irydowe, rozrzad bez zastrzezen itp. itd.

Wyrownanie papierem sciernym nic nie da.

Licze na to, ze nowe podkladki tak sie uloza ze bedzie wszystko ok.

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze podkladki fabryczne to uszczelnia, dla pewnosci mozesz podkleic to miejsce pasta uszczelniajaca do wydechow.

To rozwiazanie ktore stosuje w moim starym brytyjczyku bez zadnych podkladek i dziala w 100% do nastepnego

wyjecia rur z glowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...