Skocz do zawartości

EXC 300 vs KX 250


Rekomendowane odpowiedzi

czyli 0-1 czy ? zastanawiam sie nad YZ 250 jak to jedzie z dołu w porównaniu z seryjnym EXC 250?

W porównaniu do EXC to 0-1. Mi się YZ bardzo dobrze jeździło, dół nie jest najgorszy bo to 250. Musiałbyś się przejechać i dopiero ocenić, ale nie po łące tylko w terenie. A w jaki rocznik celujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do EXC to 0-1. Mi się YZ bardzo dobrze jeździło, dół nie jest najgorszy bo to 250. Musiałbyś się przejechać i dopiero ocenić, ale nie po łące tylko w terenie. A w jaki rocznik celujesz?

 

juz na alu ramie - im młodszy tym lepszy ale jakby coś sie trafiło starsze a igła to też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jeździć da, tylko wymaga to większych umiejętności i sporo więcej uwagi. Ja całe życie jeżdżę crossówkami 2T w terenie i nie jest najgorzej. Co do membrany to ona też swoją robote robi. Ostatnie moto jakie miałem do YZ250 z membraną V-Force i kompletnym tuningowym wydechem. Praktycznie na każdym biegu przód dzwigał się do nieba . Czytając opinię o EXC 300 dochodzę do wniosku że to najłagodniejszy sprzęt w swojej klasie. Miałem wcześniej Gasa EC300 na pełnym FMF i V-Force to chodził bardzo podobnie do YZ, jedynie miał lekko mocniejszy dół, ale charakterystyka jak w crossówce.

 

łagodny to chyba lepiej do enduro. Jest lepszy wg mnie bo nie ma charakterystyki 0 1. Taką crossówką na trudnym trialowym odcinku to ja bym wylatywał w kosmos, albo wszystko na pół sprzęgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łagodny to chyba lepiej do enduro. Jest lepszy wg mnie bo nie ma charakterystyki 0 1. Taką crossówką na trudnym trialowym odcinku to ja bym wylatywał w kosmos, albo wszystko na pół sprzęgle.

Właśnie jazda na półsprzęgle często jest wku*wiająca bo jedyna długa jak cholera. Co do charakterystyki to zależy jak kto lubi jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szacun dla tych ktorzy by chcieli na gg ec 300 otworzyc manete do konca odrazu. Ogolnie kiedy ten motor wchodzi w rezo to jest istna bestia. Mowimy o jakims terenie a nie mistrzostwach prostek. Ogolnie bardzo fajnie sie jezdzilo tym motocyklem w dolnym zakresie obrotow. Mocy bylo dosc i mozna bylo ciezki teren pokonywac fajnie.. Mi osobiscie lepiej sie jezdzi takim niz 4t 250 czy 400+. A coraz wiecej wystawia na aukcjach wlasnie gg 300. Spalanie tym jest mniejsze niz crossowka 125,250.. Dalem kiedys rade skonczyc caly bak w poltora godziny jazdy ale bylo bardzo mokro i ciagle maneta szla do konca. Ciagla jazda enduro bez praktycznie wiekszych przerw. Na torze predzej padlbym na pysk niz spalil caly bak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy myślałem, że po RX'ie następnym moto będzie YZ, CR, SX, KX lub EXC - dosyć klasycznie :P

 

Po wypowiedziach Guzia w dziale Enduro... nabieram przekonania do Gas Gasa, Husaberga i przy kupnie nowego sprzęta nie omieszkam wpisać tych marek na allegro. Myślę, że to dobry wybór dla kogoś kto nie chce zmieniać moto na coś na co zmienia większość ludzi.

Edytowane przez Ziuutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze Husqvarny ogladac. Tez cena sie trafia ciekawa za nie :) No ale polecam omijac te z kopniakiem po lewej z racji ze silnik juz troszke starszy i odstaje od konkurencji za to cena dobra. Mam na mysli 610 i 410. Jezdzilem 410 i mi sie bardzo podobala ale z husabergiem to sobie stanac nie moze. Dlatego tak mowie :) Chociaz kopniak tez mam z lewej ale juz male umiejetnosci kopania zostaly z husqvarny. Na 410 nie narzekalem tylko mocy bylo malo :D Dobre na enduro bez szalu :) Nie tylko ja tu chwale GG czy Husabergi. Aprilia tez troche jezdzilem jak Ty kolego i bardzo mi sie podobala. Co prawda wiekszy "fotel" niz rx bo latalem tuareg 125 w 2t. Ale tym motorem pokonywalem ciezkie tereny w gorach pomimo jego gabaretow :D Wiadomo na tor sie to nie nadawalo. Dlatego zmieniam ciagle i odkrywam nowe horyzonty 2 kolek :) Poki co do plastikow mi najdalej... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabieram przekonania do Gas Gasa, Husaberga i przy kupnie nowego sprzęta nie omieszkam wpisać tych marek na allegro. Myślę, że to dobry wybór dla kogoś kto nie chce zmieniać moto na coś na co zmienia większość ludzi.

To moze kup se jakiegoś VORa albo sam coś zmontuj? Gas i hus są juz takie mainstreamowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy myślałem, że po RX'ie następnym moto będzie YZ, CR, SX, KX lub EXC - dosyć klasycznie :P

 

Po wypowiedziach Guzia w dziale Enduro... nabieram przekonania do Gas Gasa, Husaberga i przy kupnie nowego sprzęta nie omieszkam wpisać tych marek na allegro. Myślę, że to dobry wybór dla kogoś kto nie chce zmieniać moto na coś na co zmienia większość ludzi.

Jak najbardziej są to dobre motocykle. Jedyną wadą jak dla mnie jest dostępność części używanych do tych moto takich jak skrzynia i inne podobne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Dolacze sie do tematu . Szukam rowniez jakiegos enduraka do lasu i trafilem na exc 300 , a dokladnie ten sprzecik ... http://otomoto.pl/ktm-exc-exc-300-super-stan-M3119811.html Co o nim sadzicie ? Jutro moze przejade sie go obejrzec , bo na zdjeciach wyglada ok ... a cena kusi ( na sprzet mam do 10.000 zl ) . Boje sie tylko ,ze to moze byc jakis "przekret" , sprowadzany z Niemiec . I jeszcze jedno pytanie czy serwis bedzie wygladal tak samo jak w przypadku 250 w 2t ? Chce go kupic do rekreacyjnej jazdy w lesie , w weekend bede robic max 2-4 mth .. nie bede musial go cisnac na maxa bo z tego co wiem mocy ma pod dostatkiem i nie trzeba jakos specjalnie pilowac, to plus bo moze wiecej wytrzyma bez wiekszych remoncikow :) . Klopot moze byc tez ze spalaniem , bo pewnie lubi wypic jak kazdy 2t :/ no ,ale cos za cos ... ewentualnie moze macie pomysl na jakis inny sprzet do 10 k ? Z gory dzieki za pomoc .

Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze od 3 lat amatorsko po lasach , smigalem 2 sezony derbi senda 50cmm wlasne w 2t i z enduro to raczej tylko na niej lapalem doswiadczenie ... ( ogolnie jeszcze quady ,ale to wiadomo inna bajka :P)

Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze od 3 lat amatorsko po lasach , smigalem 2 sezony derbi senda 50cmm wlasne w 2t i z enduro to raczej tylko na niej lapalem doswiadczenie ... ( ogolnie jeszcze quady ,ale to wiadomo inna bajka :P)

Troche cieżko będzie po 50 cm3 na 300cm3 ale co tam do odważnych świat należy,proponuje Ci odpuśc sobie KX 250 skoro wczesniej jezdziłeś tylko na 50 bo będziesz się strasznie męczył i nic się nie nauczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ogolnie crossy to odpadaja do lasu jak dla mnie , ale chyba zdecyduje sie na drz E ... to chyba najlepsza opcja ,bo w 2t 300 to przesada , albo jedzie na maxa albo nie jedzie bo 2t taki jest :P drz latwiej mi sie uda ogarnac , inaczej oddaje moc bo to 4t co jest tylko plusem dla mnie :) Dzieki :)

Edytowane przez Danzi93

Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...