Skocz do zawartości

Danzi93

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Danzi93

  • Urodziny 08/05/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600RR PC40 2009
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Danzi93

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi, po ponownej przymiarce w innym sklepie kupiłem jednak buty rozmiar 43, wszystko jest na swoim miejscu, pochodziłem w nich trochę i okazały się idealne, 44 byłyby za duże, miałem w nich sporo luzu, w 43 lepiej się czuję. Rękawice jeszcze raz przymierze i podejmę decyzję czy M czy L.
  2. Cześć, mam problem z rozmiarami butów i rękawic, a dokładnie dylemat czy wziąć ciaśniejsze czy luźniejsze. Rękawice chciałem kupić shimy model st-1, rozmiar M jest dość ciasny, a w L mam luz, ale boję się że przy codziennym użytkowaniu może być go trochę za dużo, model Gt-1 w rozmiarze M jest super, jakby szyte dla mnie. Obwód dłoni wychodzi mi 20,5cm , shima podaje rozmiarówkę, że M to 19-20cm, a L 20-22cm. W sumie wziąłbym M, ale boje się, że po jakimś czasie rękawice popsują się np na szwach... To samo z butami, przymierzałem alpinestarsy smx 6, rozmiar 43 jest dość ciasny, ale powiedzmy, że jeszcze komfortowy, pewniej się w nich czuje bo lepiej przylegają, dodatkowo ochraniacze dobrze leżą na piszczelach. Rozmiar 44 ma więcej luzu, na stopie jest akurat dobrze, ale już na ochraniaczu jest sporo luzu. Jeżdżę w spodniach tekstylnych i na rozmiar 43 spodnie zakładałbym na but, a w 44 musiałbym wkładać je do środka. Myślicie, że mniejsze rozmiary rękawic i butów się jeszcze ułożą i nie będzie z nimi problemu ? czy po prostu powinienem wziąć jakieś inne modele? Jakby alpinestarsy mialy regulowany ochraniacz to bym wziął 44, ale niestety tutaj jest lipa. Smx-y są bardzo wygodne dlatego chciałem je kupić. Myślę jeszcze o xpd vr6, tam podobno jest regulowany ochraniacz, ale nie znalazłem nigdzie opinii na ich temat, poza tym nie mam gdzie ich przymierzyć w okolicy. Ciekawe są jeszcze Gaerne G- Evolution Five, ale też nie mam gdzie ich przymierzyć. Ewentualnie może macie coś innego ciekawego do polecenia ? Buty i rękawice mają mi służyć do jazdy rekreacyjnej, 70% trasa, 30% miasto, mają być komfortowe i bezpieczne. Butów szukam do kwoty 700zł, rękawic do 250zł.
  3. Senda i tylko senda z tych 2... Lepsza od dt, masa, silnik, skrzynia (od 2006 ). Co do wersji to kto co lubi... drd pro, jest to najbogatsza wersja, ma lepsze lagi, licznik i inne bajery, ale jesli Ci na tym nie zalezy to bralbym extreme/x-race. Extreme ma licznik z obrotomierzem i wyglad troszke inny. ( ja mialem x-race ).
  4. Zdecydowanie zbroja w tym przypadku, choc ma tez swoje wady... jest w niej strasznie goraco, przynajmniej w mojej mi bylo dlatego od tego sezonu mam buzer+pas.
  5. Tak , zbroje mialem 2 lata i przy 25-30C w ciezkim terenie nie jest fajnie... strasznie sie meczylem, szczegolnie na wolnych trudnych odcinkach i na torze wygodniej mi w buzerze dlatego zmieniam ;) mowisz o acerbisie i thorze hmmm tego sentinela mi wlasnie polecali ,ale nie ma on oslon na barki i bardziej myslalem w strone tego drugiego thora z oslonami ;p no i teraz mam duzyyy dylemat ;p Nakolanniki chyba wezme adrenaline ,ale takto z jednym zawiasem ;p dzieki ! :) czekam jeszcze na inne opinie, moze ktos uzywa jakiegos z tym buzerow i moze cos o nim powiedziec ?
  6. Tak jak w temacie, szukam buzera do 400zl plus jakies nalokietniki i ochraniacze na kolana ... Wybralem takie modele: http://allegro.pl/thor-quadrant-promx-i2784830025.html http://allegro.pl/buzer-thor-rosst-guard-sentinel-white-black-mxlife-i2787154821.html http://allegro.pl/acerbis-buzer-oslona-klatki-piersiowej-bomber-i2765969911.html http://allegro.pl/polisport-xp2-premium-buzer-cross-enduro-atv-i2787395298.html ktory jest najlepszy ? chyba ,ze macie jakies inne propozycje :) A teraz nalokietniki i nakolaniki, szukam czegos do 200-250zl : http://allegro.pl/nakolanniki-nalokietniki-axo-racing-dostawa-48h-i2783553573.html http://allegro.pl/nakolanniki-fox-raptor-dostawa-48h-wys-0zl-gratis-i2783554159.html http://allegro.pl/nakolanniki-z-dwoma-zawiasami-mx-pro-adrenaline-i2767421600.html http://allegro.pl/nakolanniki-z-zawiasem-datex-cross-enduro-wroclaw-i2785163198.html co o tym sadzicie ? tu rowniez czekam na propozycje z tym ,ze nalokietniki to sprawa drugo rzedna dla mnie, wole kupic lepsze nakolanniki... No i jeszcze pas jakis by sie przydalo kupic ,ale to juz po zimie ;p
  7. Dzieki wielkie wszystkim za szybkie odpowiedzi, rocznik mojego kata to 2006. Narazie wymienie olej w lagach + uszczelki oraz zajme sie tylnym amorem i bede obserwowal co i jak , najwyzej w sezonie zmienie sprezyny i tyle... Co do wydechu to do exc 125 mam tylko takie: http://ktmsklep.pl/produkt/39/219/677/koncowka-wydechu-six-days-fmf-exc-125 http://ktmsklep.pl/produkt/39/219/692/koncowka-wydechu-six-days-exc-125 - ten to chyba seria albo sie myle... ( mam bardzo podobny ) a takto nic innego nie ma ( nawet na allegro ) ... nie mowiac o dyfuzorach... chyba tylko ten tutaj wchodzi w gre... http://ktmsklep.pl/produkt/39/219/672/dyfuzor-sxs-fmf-sx-125-150 Mam mozliwosc rowniez zamowienia wydechu firmy DEP ... koszt +/- 450zl i dyf za okolo 1000zl ... tylko ,ze do KTM-a mam rabat 200zl ;p ,ale do 15 grudnia wiec musze sie szybko decydowac ... A jeszcze mam jedno pytanie czy sama wymiana koncowki cos daje ? Czy tylko w polaczeniu z dyfuzorem odczuje przyplyw mocy ? Musze ogolnie sprawdzic jaki ja mam dyfuzor bo wydaje mi sie ,ze nie jest to seria...
  8. Witam, mam problem "rozkmine" odnosnie ktm-a exc 125 ,a dokladnie zawieszenia tego motocykla. Poznalem fajna ekipe z ktora przelatalem sezon 2012 latajac po lasach, ktm caly czas sprawowal sie swietnie jestem bardzo zadowolony, ale... moi dobrzy kumple nie dawno rowniez przesiedli sie na brudne moto... i to na crossy... Wiec wiadomo, teraz moj ktm musi robic za 2 moto jest to nadal hard enduro, ale i "cross" bo bylem nim juz na torze . Narazie tylko raz ,ale wiem ,ze sezon 2013 nie bedzie lekki ;p Zastanawiam sie dlatego czy exc wytrzyma latanie po torze ( zawieszenie), szczegolnie boje sie o skoki i whoopsy.. moze da sie je jakos zmodyfikowac, tuningowac ,zeby nic sie z nim nie stalo ? Albo jest to zbedne i seryjne da rade ? Ogolnie mam pytanie co zrobic z zawiecha teraz przez zime ? Lagi to wiem, ale czy cos z tylem powinienem zrobic ? Jakas regeneracja/ ladowanie tylnego amora ? I co ile ja sie powinno robic ? Drugie pytanie to opcja z wymiana ukladu wydechowego... kolega do yz-125 kupil fajny wydech, przez co motocykl jeszcze lepiej przyspiesza i lepiej idzie z nizszych oborotow . Czy jakbym dokupil jakis dobry wydech do mojego exc to jest szansa zeby poprawic jeszcze troche dol lub gore tego motocykla ? I czy wogole sie to oplaca robic ? Czy lepiej poprostu zmienic motocykl ? na jakiegos crosaa ktorym bede mogl jezdzic tu i tu... Jak myslicie jest jakis zloty srodek na to ? Bardzo lubie latac po torze i po lesie , exc 125 jest dla mnie super, ale troche sie o niego boje , nie chce go zakatowac na torze...
  9. Ja bym bral to co bedzie w lepszym stanie i wybral kilka modeli ktorych bym szukal. Jak enduro to polecam np exc 125 (2t), exc 200 (2t), wr250f (4t) , crf 250x (4t) , exc250f (4t) (ale te mlodsze roczniki poniewaz sa o niebo lepsze) ... to sa bardzo dobre moto do lasu i szybko sie nie znudza . Sam mam exc 125 i jestem podobnych rozmiarow jak Ty. Nie ma co sie oszukiwac ... ktm jest lekki, poreczny , szybki, dobre zawieszenie, solidny, wytrzymaly, nie grzeje sie nawet przy ostrej jezdzie caly w blocie - idealny do lasu. Ganiam nim kumpli ktorzy jezdza m.in yz450f , exc 450 i radzi sobie swietnie . Na torze jeszcze nie bylem ,ale podjazdy, kamienie, powalone drzewa, bagna, geste bloto, szybkie sprinty, ciasne drogi rowerowe w lesie, szutry mam zaliczone ;p z kolega sie smiejemy ,ze ktm wszedzie da sobie rade i wszedzie wjedzie .. pytanie tylko czy i ja dam rade :)
  10. Nareszcie po 3 miesiącach poszukiwań, po 10000 godzin przeglądania alledrogo, po wykonaniu 1000 telefonów, stało się ! ;) od kilku dni jestem posiadaczem mechanicznej pomaranczy, a dokładnie exc 125... naprawdę świetna maszyna, lekka, mała, poręczna, mocna, drz-tki i xr-ki itp to inna liga... choc drz-E troche szybsza,ale jest cięższa, a przy wyborze nie patrzyłem na moc... Moto zrobiło na mnie duże wrażenie, podczas jazdy próbnej czułem się jak na rowerze MTB, pozytywnie mnie to zaskoczyło, ponieważ jeździłem sprzętami o podobnej mocy m.in. yamaha wr250f, husqwarna te250 i nie było tak samo... no ale mniejsza o to, trafiłem naprawdę dobrą sztuke dlatego też go kupiłem. NARESZCIE JESTEM ZADOWOLONY :)))))
  11. Dzieki za odpowiedz :) co do drz to musiałeś trafić na kiepską sztukę, jak miałeś pół roku i tak się sypneło... współczuje, ale po remoncie napewno wieleeeee mh by polatała bez problemu ;) ja będę brał to co jest w lepszym stanie... choć nie ukrywam, że bradziej podoba mi się drz...
  12. Na mazowszu ogólnie nie ma takich terenów żeby aż hard enduro było potrzebne... A NAJWIĘKSZYM PROBLEMEM JEST TO, ŻE NIE MA NIC SENSOWNEGO DO KUPIENIA AKTUALNIE ... i dlatego kombinowałem z tym exc... Celuje w moto do 10k jak pisałem, max 12, ale to jak będzie naprawdę ok ( np jakaś drz w wersji E )... Jeszcze powiedzcie mi jedno czy opłaca się kupić starszy motocykl ? tzn 98-01 coś w tym przedziale np jakąś drz albo xr bo patrze też na to w ten sposób, jak mi ktoś kiedyś powiedział... czym młodsze enduro itp tym mniej będzie w nim do roboty, mniejszy przebieg i łatwiej sprzedać bo to też jest ważne...
  13. Tzn ? Możesz trochę rozwinąć temat ? Słyszałem o niej tylko, że nie jest skomplikowana w budowie, większośc można zrobić u siebie w garażu, ma 36KM i w utrzymaniu dość tania. Cena niższa od drz, ale jest starsza...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...