Skocz do zawartości

Co w tym gaźniku jest nie tak - Yamaha YBR 125


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozbierałem gaźnik aby go wyczyścić, to skręcając go nie wstawiłem mikro-ornigu pod śrubkę od składu mieszanki bo mi gdzieś przepadła. Czy ten oring może mieć aż tak duże znaczenie na pracę silnika? Swoją drogą to skąd do takiego gaźnika dostać te małe oringi, czy choćby uszkelkę komory pływakowej która zawsze przecież przy rozkrecaniu gaźnika może sie porwać. Małe oringi to jeśli jakimś cudem udało by mi sie ustalić ich rozmiar to bardzo marna szansa dostać w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami, a szukanie uszczelki pod komorę pływakową to chyba szukanie igły w stogu siana.

Przy najbliższej okazji sprawdzę czy silnik nie zasysa fałszywego powietrza. Z czego można zrobić mieszaninę lub czego użyć aby zlokalizować fałszywe powietrze?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dezodorant lub samostart do diesla (eter).

Dmuchamy z aerozolu na króciec i gaźnik - w razie lewego powietrza wystąpi wyraźny skok obrotów silnika.

Co do dziwnych o-ringów, to często takie drobiazgi kupowałem/zamawiałem w punktach serwisowych sprzętu budowlanego. Nie wszystko co jest w koparce, jest duże :)

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze brak tego oringu zubaza mieszanke / wpuszcza lewe powietrze.

Twoj gaznik ma dysze wpuszczajaca scisle okreslona ilosc powietrza do mieszanki, ktora ty zwiekszasz

wpuszczajac dodatkowe powietrze bokiem.

Tak jak poprzednik napisal - ASO, choc uwazam ze sklep z oringami tez napewno takie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozbierałem gaźnik aby go wyczyścić, to skręcając go nie wstawiłem mikro-ornigu pod śrubkę od składu mieszanki bo mi gdzieś przepadła. Czy ten oring może mieć aż tak duże znaczenie na pracę silnika? Swoją drogą to skąd do takiego gaźnika dostać te małe oringi, czy choćby uszkelkę komory pływakowej która zawsze przecież przy rozkrecaniu gaźnika może sie porwać. Małe oringi to jeśli jakimś cudem udało by mi sie ustalić ich rozmiar to bardzo marna szansa dostać w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami, a szukanie uszczelki pod komorę pływakową to chyba szukanie igły w stogu siana.

Przy najbliższej okazji sprawdzę czy silnik nie zasysa fałszywego powietrza. Z czego można zrobić mieszaninę lub czego użyć aby zlokalizować fałszywe powietrze?

 

http://grafi.net.pl/

Wymieniłem chyba wszystkie możliwe oringi w CB650SC za pośrednictwem tego Pana i jestem zadowolony. Oringi paliwowe/olejowe/temperaturowe - wszystko. Uszczelki komory pływakowej zamieniłem na oring o odpowiednim rozmiarze i sprawdza się idealnie.

Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...