Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiem, że już były tematy z exc 125 i je przeczytałem, ale... Planuje kupno jakiegoś wyczynowego enduro 125. Myślę, że najlepsze było by exc 125, lecz mój budżet ogranicza się do max 6 tys. Moje pytania:

 

1.Jaki rocznik i wersje kupię za 6 tys?

2. Czy USD mocno różnią się od zwykłych w exc i czy tylny amortyzator jest ten sam w wersji z usd, a zwykłymi?

3. Co jaki czas będę musiał robić remont przy lepszych częściach(tłok wosser itp)

4. Co najczęściej podlega naprawom?

5. Jaka była najlepsza wersja exc do 2003 roku?

6. Jakie inne wyczynowe enduro o tej mocy polecacie?

 

Zależy mi najbardziej na mocy i amortyzacji no i wytrzymałości. Jeżdżę w terenie od 6 lat, co prawda motocykle nie przekraczały mocy 15km, ale krowę (Honde Dominator 650) ogarniam wiec exc 125 też powinienem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Około 2000r

2. UPSD lepsze wybieranie dziur(chyba troche mniejsza sztywność),tylny amor niczym sie nie rózni cały czas PDS

3.Hmm zalezy ile jezdzisz powiedzmy że co sezon minimum, tak częsci tylko te lepsze

4.U mnie najcześciej siadają łozyska w kołach a w KTM trzeba tego pilnować(3 razy na sezon bo duzo jezdze po błotach)do tego łańcuch, sprzęgło,tłok itd.

5.Wszystkie wersje są takie same różnią się własnie przednim zawieszeniem

6.Husqvarna WR 125,Aprilia RX 125,Honda CRM mocowo troche mniej koni ale zawieszenie jest całkiem niezłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Co jaki czas będę musiał robić remont przy lepszych częściach(tłok wosser itp)

Chodziło mi o Mth, tak to zazwyczaj jeżdżę na małe przejażdżki w tygodniu w weekend wiadomo dożo dłużej.

 

Aha i kolejne pytanie jakie to ma v-max przy oryginalnym przełożeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o Mth, tak to zazwyczaj jeżdżę na małe przejażdżki w tygodniu w weekend wiadomo dożo dłużej.

 

Aha i kolejne pytanie jakie to ma v-max przy oryginalnym przełożeniu?

 

wszystko zalezy jak tym bedziesz jezdzil i ile ale moze raz przed sezonem tloka wystarczy wymienic i korbe co drugiego tloka tak sie gdzies na forum doczytalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6. jest jeszcze kdx 125 lub 200 -też mocy mniej od exc ale dłuższa żywotność i bardzo przyzwoity zawias

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 125 wchodzi w grę gdyż chcę moto na a1 i musi być rejestracja, nie jest mi to aż tak potrzebne, ale od czasu do czasu wyrywam się trochę z terenu i jadę na jakąś przejażdżkę po ulicy. Z tego co mi podaliście to prócz exc pasuje mi Wr. Kdx, rx i crm to bardziej takie enduro na spokojną jazdę. Więc na razie w grę wchodzi ktm exc 125 i husqvarna wr 125.

Edytowane przez endurowiec5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dokumentach ma on niespełna 6 czy 8 kw, więc spokojnie nikt mocy rzeczywistej nie będzie sprawdzał, są nawet exc 125 zarejestrowane na 50cc. Najlepiej żeby jakiś posiadacz exc 125 się wypowiedział jak się jeździ, czy na 6 biegu z 50-60km/h da się depnąć, czy będzie mulił, jak się jeździ w miękkim piasku i po twardych dziurach itp. Co wam się w exc podoba a co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z regeneracjom cylindra? Jeśli będzie wymagał szlifu to wystarczy, że go dam do Pauszka do Piły, czy muszę gdzieś dalej poszukać? Jakie warsztaty się tym zajmują i ile szlifów można zrobić na cylindrze?

Tu sie nie robi szlifów chyba że masz tuleje.Wkładasz poprostu nowy tłok o ile Ci się nicasil nie skończył.Jak się skonczył to masz lipe wtedy nowy nicasil koszt ok 1000zł albo nowa tuleja 450zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podłącze się do tego tematu żeby nie robić nowego. Mam na oku KTM EXC 125 rok 2004 ,ale na ogledzinach zobaczyłem ,że cieknie z niego olej ( kapał co jakis czas oraz troche się go nazbierało na osłonie pod silnikiem ) co może być przyczyną ? Dodam też ,że motocykl nie miał dawno wymienianego tłoka, korby, uszczelek itp. Przebieg to 209mh , 7600km ,ale licznik też ma swoje "humorki" raz działa , raz nie ( gaśnie co jakiś czas i zapala )... Niby jak się przejechałem było wszystko ok, nic nie stukało ,równo przyspieszał , nie było żadnych problemów... Wyglądu nie biore pod uwagę bo wiadomo jest to moto w teren i gleby się zdarzają... Czy zakup takiego sprzętu jest opłacalny ? Problem z cieknącym olejem może być bardzo poważny ? I chyba jak dawno nic w nim nie było robione to pewnie odrazu będę musiał wymienić to wszystko ? Patrząc po częściach na allegro to ponad 1000zl bym musiał w niego zainwestować o ile coś jeszcze na przeglądzie nie wyjdzie ,a tego się boję... No i bym zapomniał, do wymiany jest też przednia opona... Jaką kasę opłaca się dać za ten sprzęt ? ( Wliczając to ryzyko z tą całą wymianą części ).

Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...