endurowiec5 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Tak wiem, że już były tematy z exc 125 i je przeczytałem, ale... Planuje kupno jakiegoś wyczynowego enduro 125. Myślę, że najlepsze było by exc 125, lecz mój budżet ogranicza się do max 6 tys. Moje pytania: 1.Jaki rocznik i wersje kupię za 6 tys?2. Czy USD mocno różnią się od zwykłych w exc i czy tylny amortyzator jest ten sam w wersji z usd, a zwykłymi?3. Co jaki czas będę musiał robić remont przy lepszych częściach(tłok wosser itp)4. Co najczęściej podlega naprawom?5. Jaka była najlepsza wersja exc do 2003 roku?6. Jakie inne wyczynowe enduro o tej mocy polecacie? Zależy mi najbardziej na mocy i amortyzacji no i wytrzymałości. Jeżdżę w terenie od 6 lat, co prawda motocykle nie przekraczały mocy 15km, ale krowę (Honde Dominator 650) ogarniam wiec exc 125 też powinienem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 1.Około 2000r2. UPSD lepsze wybieranie dziur(chyba troche mniejsza sztywność),tylny amor niczym sie nie rózni cały czas PDS3.Hmm zalezy ile jezdzisz powiedzmy że co sezon minimum, tak częsci tylko te lepsze4.U mnie najcześciej siadają łozyska w kołach a w KTM trzeba tego pilnować(3 razy na sezon bo duzo jezdze po błotach)do tego łańcuch, sprzęgło,tłok itd.5.Wszystkie wersje są takie same różnią się własnie przednim zawieszeniem6.Husqvarna WR 125,Aprilia RX 125,Honda CRM mocowo troche mniej koni ale zawieszenie jest całkiem niezłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 3. Co jaki czas będę musiał robić remont przy lepszych częściach(tłok wosser itp) Chodziło mi o Mth, tak to zazwyczaj jeżdżę na małe przejażdżki w tygodniu w weekend wiadomo dożo dłużej. Aha i kolejne pytanie jakie to ma v-max przy oryginalnym przełożeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKD Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Chodziło mi o Mth, tak to zazwyczaj jeżdżę na małe przejażdżki w tygodniu w weekend wiadomo dożo dłużej. Aha i kolejne pytanie jakie to ma v-max przy oryginalnym przełożeniu? wszystko zalezy jak tym bedziesz jezdzil i ile ale moze raz przed sezonem tloka wystarczy wymienic i korbe co drugiego tloka tak sie gdzies na forum doczytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 6. jest jeszcze kdx 125 lub 200 -też mocy mniej od exc ale dłuższa żywotność i bardzo przyzwoity zawias Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Nie no RX, CRM i tym bardziej KDXy to mają zawieszenie o jakieś 100 razy gorsze niż EXC. Co to w ogóle za porównanie. EXC można ewentualnie porównywać do tej WR lub crossówek. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 czy ja wiem czy USD z kdx250 jest gorsze niz marzoshi ze starszych exc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 czy ja wiem czy USD z kdx250 jest gorsze niz marzoshi ze starszych exc?RX tak samo, z tyłu gazówka sachs z pełną regulacja, z przodu USD tak samo pełna regulacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Tylko 125 wchodzi w grę gdyż chcę moto na a1 i musi być rejestracja, nie jest mi to aż tak potrzebne, ale od czasu do czasu wyrywam się trochę z terenu i jadę na jakąś przejażdżkę po ulicy. Z tego co mi podaliście to prócz exc pasuje mi Wr. Kdx, rx i crm to bardziej takie enduro na spokojną jazdę. Więc na razie w grę wchodzi ktm exc 125 i husqvarna wr 125. Edytowane 19 Marca 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 a czy robiąc wszystko według litery prawa exc 125 zarejestruje na A1? Bo mi się wydaje ze ma trochę za dużo mocy Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Zdławionego spokojnie może zarejestrować na A1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 W dokumentach ma on niespełna 6 czy 8 kw, więc spokojnie nikt mocy rzeczywistej nie będzie sprawdzał, są nawet exc 125 zarejestrowane na 50cc. Najlepiej żeby jakiś posiadacz exc 125 się wypowiedział jak się jeździ, czy na 6 biegu z 50-60km/h da się depnąć, czy będzie mulił, jak się jeździ w miękkim piasku i po twardych dziurach itp. Co wam się w exc podoba a co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Co z regeneracjom cylindra? Jeśli będzie wymagał szlifu to wystarczy, że go dam do Pauszka do Piły, czy muszę gdzieś dalej poszukać? Jakie warsztaty się tym zajmują i ile szlifów można zrobić na cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Co z regeneracjom cylindra? Jeśli będzie wymagał szlifu to wystarczy, że go dam do Pauszka do Piły, czy muszę gdzieś dalej poszukać? Jakie warsztaty się tym zajmują i ile szlifów można zrobić na cylindrze?Tu sie nie robi szlifów chyba że masz tuleje.Wkładasz poprostu nowy tłok o ile Ci się nicasil nie skończył.Jak się skonczył to masz lipe wtedy nowy nicasil koszt ok 1000zł albo nowa tuleja 450zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danzi93 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Podłącze się do tego tematu żeby nie robić nowego. Mam na oku KTM EXC 125 rok 2004 ,ale na ogledzinach zobaczyłem ,że cieknie z niego olej ( kapał co jakis czas oraz troche się go nazbierało na osłonie pod silnikiem ) co może być przyczyną ? Dodam też ,że motocykl nie miał dawno wymienianego tłoka, korby, uszczelek itp. Przebieg to 209mh , 7600km ,ale licznik też ma swoje "humorki" raz działa , raz nie ( gaśnie co jakiś czas i zapala )... Niby jak się przejechałem było wszystko ok, nic nie stukało ,równo przyspieszał , nie było żadnych problemów... Wyglądu nie biore pod uwagę bo wiadomo jest to moto w teren i gleby się zdarzają... Czy zakup takiego sprzętu jest opłacalny ? Problem z cieknącym olejem może być bardzo poważny ? I chyba jak dawno nic w nim nie było robione to pewnie odrazu będę musiał wymienić to wszystko ? Patrząc po częściach na allegro to ponad 1000zl bym musiał w niego zainwestować o ile coś jeszcze na przeglądzie nie wyjdzie ,a tego się boję... No i bym zapomniał, do wymiany jest też przednia opona... Jaką kasę opłaca się dać za ten sprzęt ? ( Wliczając to ryzyko z tą całą wymianą części ). Cytuj Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.