rafael Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam szanownych. Mi opadła kopara po kolana :blink: :blink: Co o tym myślicie??? Seria czy coś pogrzebane ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 pamiętam ze było to kiedyś, była gadka o tym ze wszystko można na xr'ce Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Ciekawe czy moto miało seryjne zawieszenie? Jeśli tak to zmieniłem zdanie o takich motocyklach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 trening czyni mistrza a jak się ma tylko do dyspozycji taki motocykl to jak sie bardzo chce to sie da na wszystkim ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 a jak ja mówie że na smoku 3Tb można cuda to nikt nie wierzy :D pamiętam ze było to kiedyś, była gadka o tym ze wszystko można na xr'ce żeby była ścisłość :D 600, 650r,400, 250 to ,,hardcorowe'' xr które są hard enduro pełną gębą i można na nich cuda i to nie powinno dziwić........250 troche kuleje mocą, ale zawias ma całkiem przyzwoity i jest lekka(mówie o japońskiej 250R bo w krajach ameryki południowej jest klepana xr250 tornado która jest zwykłym ciut zacofanym dualem :D ) , 400 też mocą troszkę odstaje od choćby exc 400 ale generalnie jest niezła, za to 600 i 650r to są pełną gębą wymiatacze wygrywają połowę rajdów open terrain a 650r jest w sumie jednym z najmocniejszych fabrycznie produkowanych singli 4T 600 dla mnie jedzie podobnie jak drz400E czy wr426f trochę inna ch-ka silnika(słabsza góra mocniejszy dół w xr, ale podobno akcesoryjny gaźnik to poprawia ) no a 650r to jest mocniejsza od 520 i przy tym wagę ma przyzwoitą i świetny zawias..... natomiast xr650l to zwykły dual do tego moim zdaniem średnio udany-silnik z dominatora na podciśnieniowym gaźniku palony elektrycznym rozrusznikiem (do któregoś roku była jeszcze kopka później znikneła ) w sumie bardzo ciężkie moto =158kg ,,na mokro'' silnik trochę mulisty (jechałem dominatorem to straszny muł w porównaniu do choćby xr600...) 650l ma z starej 600 podobno ramę i zawias(z tym że rama zmodyfikowana bo 600 miała cienki tylni stelarz a 650l jest dwuosobowa i ma bagażnik) ten zawias nawet by nie był zły ale 600 ważyła 120 na sucho a nie 145....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ten filmik pokazuje możliwości sprzętu ale ludzie trochę mylnie interpretują że jak ten gość tak może to oni też wsiądą na XR czy jakiegoś jeszcze większego kloca i się tak nauczą.Tylko jest jeszcze taki kruczek, gość który normalnie jeździł XRką mówił że na CRF każdy może szybko jeździć, więc gość z CRF zaproponował zamianę motocykli i wyścig. Chyba widać który lepiej dawał radę. Pomijając już fakt że kierowca XR (ten który w wyścigu jechał na CRF) i tak sobie dobrze radził, widać że trenuje na torze, ale gdy dostał lepszy sprzęt nie potrafił go wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) ja troche jezdziłem XL600 po torach, najwiekszy ból to słabe hamulce do tej masy, po paru kółkach bolała prawa ręka od sciskania klamki, a skuteczność i tak marna, skakać się nawet da byle hopy nie były za długie, ale trzeba sie strasznie koncentrować zeby spadać na pochyłe i amortyzować kolanami przy lądowaniu, bo zawias nie wybacza niczego, wiec jezdzic sie da ale scigac juz nie, plusem za to jest ze wpinasz 3 i więcej biegów nie potrzeba co do filmiku, to kwestia umijętności-niech pokazą filmik jak ten miszczu od XR jedzie na cr albo crf, w stosunku do pozostałych, wtedy bedzie widać róznice w sprzecie ps. znam goscia co atakował tor na super-tenere 750, co kto lubi :Do: Edytowane 2 Marca 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) No, kiedyś wszyscy zaczynali od XL, XT, DR-ów i MTXów i była zabawa. Ja mile wspominam XT600'89 (ostatni offroadowy rocznik:)).Jak ktoś w latach 90-tych miał XR600 lub potem 400 to w terenie robiło sie błoto od cieknącej sliny. Pożyczyłem kiedyś koledze swoje piekne zielono-fioletowe(!) XT do testów prasowych i dostalem w zamian starszego XR600, to w terenie jakbym Pana Boga za nogi złapał :biggrin:. Oczywiscie to było czyste enduro i o tor motocrossowy nikt tym nie zahaczał. Dziś EXC200 i XR400R, to jak WRC z cadilac'iem w szranki by poszli:), aczkolwiek na wczasy tereniem, pojechałbym XRem:)....takie to były czasy.Dobry jeździec może pokazać co potrafią wyczynowe zabytki:)._______________________________________________________________________________________________________________www.sumomoto.pl Edytowane 14 Marca 2012 przez Sumomoto Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 mi osobiście wara opadał :ohmy: typek trochę zawstydził trzeba się wziąć za siebie od tego sezonu :flesje: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.