Skocz do zawartości

spadek mocy na wyższych biegach brak paliwa?


MACIEJKA221
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam husaberga 501 fe z 2000 roku motor ma ustawione zawory ,wyczyszczony gażnik,nową swiece.I na trzech pierwszych biegach ciągnie dobrze,na czwórce z pod doniec obrotów zaczyna sie dlawić ,piątka ogien szarpie strzela rozpędza sie ale wolno i jakby coś go hamowało tak samo szóstka,czy to wina braku paliwa? konic tłoka? czy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ale powiec jak zmierzyć

1maksymalne jakie uda sie wykopać przy x kopnięciach?

2.ustawic tłok na dole(na sprężaniu)strelić go maksymalnie raz i wtedy odczytywać ?

 

 

jeśli w serwisówce piszą stopień sprężania 501-models: 11,8:1 to jak to odczytywać w barach jak to sie przekłada,jak to w ogóle na chłopski rozum przełożyć bo sprawdzić moge bary.

 

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam husaberga 501 fe z 2000 roku motor ma ustawione zawory ,wyczyszczony gażnik,nową swiece.I na trzech pierwszych biegach ciągnie dobrze,na czwórce z pod doniec obrotów zaczyna sie dlawić ,piątka ogien szarpie strzela rozpędza sie ale wolno i jakby coś go hamowało tak samo szóstka,czy to wina braku paliwa? konic tłoka? czy?

Paliwo dobrze dochodzi? Miałem tak samo jaj kupiłem moto z filterkiem paliwowym na przewodzie. Na wyższych biegach gdy przez chwilę podczas rozpędzania przepustnica była max otwarta motocyklowi brakowało paliwa i objaw był taki jak u Ciebie. Wystarczyło chwilę stanąć i znów moto "nabierało sił"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie sprężania maksymalne jakie udało mi sie wycisnać (kopka) 5.25 bar.Jak to sie ma do pracy silnika?

 

to aż 50% wartości nominalnej nowego silnika czyli poniżej 50% jego mocy :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie robiłem ,szczerze może bym zrobił a pierwsze słysze.i co dokladnie może ona wykazać,no i jak to zrobić oczywiście???

 

to aż 50% wartości nominalnej nowego silnika czyli poniżej 50% jego mocy :icon_biggrin:

Czyli założeni że to paliwo spaliło na panewce?

To mam jeszcze pytanko przy jakim ciśnieniu należy założyć że potrzeba remontu ?i z tego co piszesz to nowy w tym przypadku singilel powinien mieć cisnienie ok 11 bar czy ty opierasz sie na moim egzęplarzu?

 

podz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz tam przypadkiem automatycznego dekompresatora, na którym nie nabijesz więcej niż te 5 barów ? Kopiesz tego Hubalka jak przysłowiowego Komarka, czy masz jakieś ustrojstwo (dźwignie) przy kierownicy, którą musisz przy tym kopaniu obsługiwać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych.

 

wyjaśnij nam o czym piszesz bo totalnie nie zrozumiałem.

Co to takiego te - uszczelniacze gniazd zaworowych?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie martw sie na zapas. Dla mnie ten wynik niewiele znaczy bo nie znam konstrukcji dekompresatora w tym motocyklu, a jakiś jest napewno. Tak samo nie wiem jak robiłeś ten pomiar, wiem za to jak ciężko jest nabić ciśnienia do zegara w dużym singlu. Zazwyczaj dekompresatory są ustawione na ok. 8bar, więc i tak mało. Odwinąłeś manetkę do końca podczas pomiaru? Zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych dla zimnego silnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz tam przypadkiem automatycznego dekompresatora, na którym nie nabijesz więcej niż te 5 barów ? Kopiesz tego Hubalka jak przysłowiowego Komarka, czy masz jakieś ustrojstwo (dźwignie) przy kierownicy, którą musisz przy tym kopaniu obsługiwać ?

 

taki dekompresator mam crf alle ten jak to nazwałeś Hubalka ma dekompresator manualny połączony z kopką linką.przez jakiś napinacz po cyklu napinacz napina linkę i pociąga dekompresator tyle że w odwrotnym kierunku nie rozbierałem tej głowicy nie wiem jak to działa ale próby robiłem przy odpiętej lince od kopki więc on jej nie zakłócił.

 

nie martw sie na zapas. Dla mnie ten wynik niewiele znaczy bo nie znam konstrukcji dekompresatora w tym motocyklu, a jakiś jest napewno. Tak samo nie wiem jak robiłeś ten pomiar, wiem za to jak ciężko jest nabić ciśnienia do zegara w dużym singlu. Zazwyczaj dekompresatory są ustawione na ok. 8bar, więc i tak mało. Odwinąłeś manetkę do końca podczas pomiaru? Zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych dla zimnego silnika.

 

manetkę odwinąłem do końca ,dekompresator mam manualny opisałem go dla zielorz .luzy ustawiałem serwisowo,jakby nabił chociaż 7,5 to bym sie cieszył.

 

Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych.

 

Zrobiłem próbę olejową jak napisałeś i w zasadzie to ni sie nie zmieniło,czyli problemów szukać w głowicy i zaworach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...