MACIEJKA221 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam posiadam husaberga 501 fe z 2000 roku motor ma ustawione zawory ,wyczyszczony gażnik,nową swiece.I na trzech pierwszych biegach ciągnie dobrze,na czwórce z pod doniec obrotów zaczyna sie dlawić ,piątka ogien szarpie strzela rozpędza sie ale wolno i jakby coś go hamowało tak samo szóstka,czy to wina braku paliwa? konic tłoka? czy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zmierz cisnienie sprezania i bedzie wiadomo od czego zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam ale powiec jak zmierzyć1maksymalne jakie uda sie wykopać przy x kopnięciach?2.ustawic tłok na dole(na sprężaniu)strelić go maksymalnie raz i wtedy odczytywać ? jeśli w serwisówce piszą stopień sprężania 501-models: 11,8:1 to jak to odczytywać w barach jak to sie przekłada,jak to w ogóle na chłopski rozum przełożyć bo sprawdzić moge bary. pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Wkręcasz manometr w miejsce świecy, otwierasz przepustnice na maks i kręcisz rozrusznikiem czy kopniakiem do momentu aż przestanie rosnąć wartość na manometrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Witam posiadam husaberga 501 fe z 2000 roku motor ma ustawione zawory ,wyczyszczony gażnik,nową swiece.I na trzech pierwszych biegach ciągnie dobrze,na czwórce z pod doniec obrotów zaczyna sie dlawić ,piątka ogien szarpie strzela rozpędza sie ale wolno i jakby coś go hamowało tak samo szóstka,czy to wina braku paliwa? konic tłoka? czy?Paliwo dobrze dochodzi? Miałem tak samo jaj kupiłem moto z filterkiem paliwowym na przewodzie. Na wyższych biegach gdy przez chwilę podczas rozpędzania przepustnica była max otwarta motocyklowi brakowało paliwa i objaw był taki jak u Ciebie. Wystarczyło chwilę stanąć i znów moto "nabierało sił" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ciśnienie sprężania maksymalne jakie udało mi sie wycisnać (kopka) 5.25 bar.Jak to sie ma do pracy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ciśnienie sprężania maksymalne jakie udało mi sie wycisnać (kopka) 5.25 bar.Jak to sie ma do pracy silnika? to aż 50% wartości nominalnej nowego silnika czyli poniżej 50% jego mocy :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ciśnienie sprężania maksymalne jakie udało mi sie wycisnać (kopka) 5.25 bar.Jak to sie ma do pracy silnika?Remont panie remont :icon_razz: . A robiłeś próbę olejową ? (chociaż z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 nie nie robiłem ,szczerze może bym zrobił a pierwsze słysze.i co dokladnie może ona wykazać,no i jak to zrobić oczywiście??? to aż 50% wartości nominalnej nowego silnika czyli poniżej 50% jego mocy :icon_biggrin:Czyli założeni że to paliwo spaliło na panewce?To mam jeszcze pytanko przy jakim ciśnieniu należy założyć że potrzeba remontu ?i z tego co piszesz to nowy w tym przypadku singilel powinien mieć cisnienie ok 11 bar czy ty opierasz sie na moim egzęplarzu? podz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 A nie masz tam przypadkiem automatycznego dekompresatora, na którym nie nabijesz więcej niż te 5 barów ? Kopiesz tego Hubalka jak przysłowiowego Komarka, czy masz jakieś ustrojstwo (dźwignie) przy kierownicy, którą musisz przy tym kopaniu obsługiwać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych. wyjaśnij nam o czym piszesz bo totalnie nie zrozumiałem.Co to takiego te - uszczelniacze gniazd zaworowych? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 nie martw sie na zapas. Dla mnie ten wynik niewiele znaczy bo nie znam konstrukcji dekompresatora w tym motocyklu, a jakiś jest napewno. Tak samo nie wiem jak robiłeś ten pomiar, wiem za to jak ciężko jest nabić ciśnienia do zegara w dużym singlu. Zazwyczaj dekompresatory są ustawione na ok. 8bar, więc i tak mało. Odwinąłeś manetkę do końca podczas pomiaru? Zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych dla zimnego silnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEJKA221 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 A nie masz tam przypadkiem automatycznego dekompresatora, na którym nie nabijesz więcej niż te 5 barów ? Kopiesz tego Hubalka jak przysłowiowego Komarka, czy masz jakieś ustrojstwo (dźwignie) przy kierownicy, którą musisz przy tym kopaniu obsługiwać ? taki dekompresator mam crf alle ten jak to nazwałeś Hubalka ma dekompresator manualny połączony z kopką linką.przez jakiś napinacz po cyklu napinacz napina linkę i pociąga dekompresator tyle że w odwrotnym kierunku nie rozbierałem tej głowicy nie wiem jak to działa ale próby robiłem przy odpiętej lince od kopki więc on jej nie zakłócił. nie martw sie na zapas. Dla mnie ten wynik niewiele znaczy bo nie znam konstrukcji dekompresatora w tym motocyklu, a jakiś jest napewno. Tak samo nie wiem jak robiłeś ten pomiar, wiem za to jak ciężko jest nabić ciśnienia do zegara w dużym singlu. Zazwyczaj dekompresatory są ustawione na ok. 8bar, więc i tak mało. Odwinąłeś manetkę do końca podczas pomiaru? Zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych dla zimnego silnika. manetkę odwinąłem do końca ,dekompresator mam manualny opisałem go dla zielorz .luzy ustawiałem serwisowo,jakby nabił chociaż 7,5 to bym sie cieszył. Wlewasz troche oleju do komory spalania, nastepnie wkręcasz manometr i mierzysz ciśnienie. Próba olejowa pozwala określić gdzie "ucieka" kompresja, jeśli podczas próby kompresja wzrośnie dość znacznie, oznacza to zużyte pierścienie tłokowe lub gładź cylindra. Jeśli nie zmieni diametralnie wyniku, przyczyn należy szukać głównie w uszczelniaczach gniazd zaworowych. Zrobiłem próbę olejową jak napisałeś i w zasadzie to ni sie nie zmieniło,czyli problemów szukać w głowicy i zaworach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.