Skocz do zawartości

Kawasaki zx9r - 1100-2000 obr. problem


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a oplaca ci sie tak moto przerabiac ? nie lepiej sprzedac dolozyc kasy i kupic np zx10r ?

Mnie też zawsze takie akcje tuningowe zastanawiały... z drugiej strony znałem kolesia, który miał starego VW Polo G40, na którego nie było mocnych (poważnie, na 1/4 mili sporo na nim zarobił). Teraz ma Daewoo Tico, do którego też mało kto podskoczy. Więc coś w tym jest...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie ustało, obroty jak należy.

Wymieniłem uszczelke pod głowicą, dotarłem zawory i je wyregulowałem, pozniej synchro i moto gada prawidlowo.

Dalej będę trzymał swojego zdania że zx9r B nie ma wadliwej głowicy. Tylko wadliwe mózgi poprzednich użytkowników.

Głowica zx9r z lat 94-97r pasuje do zxr 750 z lat 91-95 i na odwrót. Ogólnie chłopaki w warunkach warsztatowych po za jedynie "regulacja " na hamowni wyciagaja ze starych zxr 150-160KM na tylnym kole przy rozmiarze opony 205x16.5 a przy 200x17 165KM.

Na ebayu mozna spotkac aukcje z kitami tuningowymi np walki, gazniki fcr, aluminiowe baki, lzejsze wahacze, tytanowe korbowody i lzejsze tloki, zmodyfikowane glowice, wydajniejsze pompy oleju, sprzegla na linke zamiast seryjnego hydraulicznego, jest tego trochę wystarczy być w temacie.

 

A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1.

 

Lewa!

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1.

W takim wypadku jak najbardziej. Gorzej, jak 2 miesiące rzeźby + duże wydatki skutkują podniesieniem realnych osiągów o 5%. Chociaż wiadomo, że sama zabawa jest fajna i tak chyba należy do tego podchodzić - do dziś pamiętam mega zajawkę, jaką miałem po złożeniu pierwszego A-grupowego silnika do malucha. Ale urwał!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie ustało, obroty jak należy.

Wymieniłem uszczelke pod głowicą, dotarłem zawory i je wyregulowałem, pozniej synchro i moto gada prawidlowo.

Dalej będę trzymał swojego zdania że zx9r B nie ma wadliwej głowicy. Tylko wadliwe mózgi poprzednich użytkowników.

Głowica zx9r z lat 94-97r pasuje do zxr 750 z lat 91-95 i na odwrót. Ogólnie chłopaki w warunkach warsztatowych po za jedynie "regulacja " na hamowni wyciagaja ze starych zxr 150-160KM na tylnym kole przy rozmiarze opony 205x16.5 a przy 200x17 165KM.

Na ebayu mozna spotkac aukcje z kitami tuningowymi np walki, gazniki fcr, aluminiowe baki, lzejsze wahacze, tytanowe korbowody i lzejsze tloki, zmodyfikowane glowice, wydajniejsze pompy oleju, sprzegla na linke zamiast seryjnego hydraulicznego, jest tego trochę wystarczy być w temacie.

 

A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1.

 

Lewa!

Łooo matko co za liczby, wiara właściciela w nadprzyrodzone możliwości swojego motocykla jest mocno zastanawiająca. Te "chłopaki" to jacyś sąsiedzi czy co? Stara dziewiątka co najwyżej filtr powietrza może wciągnąć :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mialem napisac to samo :D, kawa nie ma wadliwej golowicy , ona jest jedna wielka wada :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

True true. Kawałsraki. Gdyby nie kawa byłbym bogatszym człowiekiem :)

 

Lidkus, jak już zaczynasz takie gorliwe dyskusje to bądź łaskaw pisać na bierząco, bo potem wygląda to tak, że my szukamy przyczyny problemu a ty już się łapiesz za następny i tak oto wszyscy wiedzą wszystko o niczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...