Skocz do zawartości

Kawasaki zx9r - 1100-2000 obr. problem


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No zapisałem wcześniejsze ustawienia składu mieszanki przez poprzedniego użytkownika tego motocykla i spowrotem je ustawiłem.

 

Mam przed sobą serwisówkę i autodata05 no i tam od 1.5-2 obr jutro jeszcze pokombinuje zaczynając od 1.5 obrotu.

 

Jeśli śruba od mieszanki znajdują się przed przepustnicami to wykręcając śrube wzbogacam mieszankę czy zubożam ?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz lepiej widać problem, jak dla mnie to nie gaźniki powodują problem tylko zawory... sprawdź ciśnienie sprężania ! zawory mogą być lekko wypalone i puszczają, miałem tak w zx9r z przebiegiem około 60000. jaki przebieg ma Twoje moto ?

pewnie jak odpalasz i jest zimny to lepiej schodzi z obrotów niż jak się dobrze rozgrzeje ?

Edytowane przez tabul

"wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach

mądrość z duszy czerp, nie tylko z podwórka" Kocham Życie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na budziku niby 40kkm

Po ostatnich moich próbach z 9 wychodzi tak:

- na zimno odpala ładnie

- po zdjęciu ssania na ciepłym silniku obroty trzymają 1100 jak wryte

- po osiągnięciu wyższej temp pewnie ok 90stopni obroty zaczynają falować lub wzrastać

- motocykl nie ma czkawki przy dodawaniu gazu na dobrze rozgrzanym silniku

-obroty na rozgrzanym silniku wieszają się w granicach 1300-1200 i spadają na 1100 i po chwili sobie skaczą na 1500 i z powrotem.

 

Jeszcze raz rozbiorę silnik tj, wymienie uszczelke pod głowicą, dotre zawory, sprawdzę luzy zaworowe, złoże i sprawdzę kompresję z próbą olejową i bez.

 

Czy przy wymianie uszczelki pod głowicą można lekko zabielić płaszczyznę papierem na szkle?

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie zabielenie jest bez sensu. Wystarczy dobrze wyczyścić.

Rozebranie góry silnika od tak sobie też nie wydaje mi się dobrym pomysłem, ale to twój motocykl i możesz sobie na nim trenować.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopuki nie rusza cylindrow to samo zdjecie glowicy niczym nie grozi.

Jednakze prawda jest ze przy wyzszych przebiegach zawory dziewiatki moga byc podejrzane, tym bardziej ze to co jest na budziku nie musi byc prawda.

Tak ze jesli rzeczywiscie zdejmiesz glowice to przyjrzyj sie zaworom i gniazdom, bo samo dotarcie moze nie wystarczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie strony bicia piany na temat motocykla Kawasaki ZX9R :icon_biggrin: a założyciel tematu nie napisał nam który to model ?

ZX900B, C/D, E, a może F1 ?

Stąd te dziwne zapytania o wielkość dysz.

Nadal egzystuje wśród młodych motocyklistów w naszym kraju pewnik, że bez względu na rocznik części muszą być wymienne :biggrin:

Okres motocykla WSK175 przechodzi do historii a wraz z nim wymienność tłoka pomiędzy modelem czerwonym a czarnym.:biggrin:

Zacznijmy więc od początku - Lidikus poda nam typ silnika i rocznik

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry byłem pewien że napisałem rocznik, mój to 94r pierwszy wypust czyli zx-9r b1.

Jednak zostanę przy teorii Tabula, głowica na stół i posprawdzam wszystko.

Na co zwrócić uwagę?

Rozumiem że wszystkie zawory rozpiąć, pomierzyć wg serwisówki i dotrzeć w gniazdach?

Co z prowadnicami? Je także się kontroluje wg manuala?

 

Oczywiście po tych manewrach porządna kąpiel głowicy, składanie, nowa uszczelka, dokręcić od razu głowice z siłą 49Nm i dać spokój czy po 100-200km dokręcić jeszcze?

 

 

Wrócę do tematu z wynikami.

 

Dzięki za odpowiedzi.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry byłem pewien że napisałem rocznik, mój to 94r pierwszy wypust czyli zx-9r b1.

Jednak zostanę przy teorii Tabula, głowica na stół i posprawdzam wszystko.

Na co zwrócić uwagę?

Rozumiem że wszystkie zawory rozpiąć, pomierzyć wg serwisówki i dotrzeć w gniazdach?

Co z prowadnicami? Je także się kontroluje wg manuala?

 

Oczywiście po tych manewrach porządna kąpiel głowicy, składanie, nowa uszczelka, dokręcić od razu głowice z siłą 49Nm i dać spokój czy po 100-200km dokręcić jeszcze?

 

 

Wrócę do tematu z wynikami.

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

szynszyl ma rację w 100%

 

Masz kolego problem z baterią gaźników a chcesz zrobić kapitalny remont głowicy głowicy na który Cię nie stać?

Notabene w tym modelu głowica ma wadę konstrukcyjną i nie ma podstaw aby to naprawiać.

A teraz do rzeczy. Na najtańszym rynku części czyli w USA ceny przedstawiają się następująco:

prowadnice zaworowe nr kat. 49002-1116 za sztukę 18.58$ x 16

zabezp.prowadnicy 42033-1247 2.97 x 16

zawór ssący 12004-1112 23.30 x 8

zawór wydechowy 12005-1198 36.40 x8

dźwigienka zaw. 12016-0034 55.06 x 16

płytka zaworowa 9.76 x 16

 

zakładając , że wałki rozrządu są OK

Swoją drogą z Twoich pytań o montaż głowicy można wnioskować, że nie masz pojęcia jak to zrobić poprawnie.

I to było by na tyle

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

 

Gaźniki są w porządku.

Jaki kapitalny remont o czym Ty człowieku piszesz?

Dotarcie zaworów to jest dla Ciebie kapitalka?

 

A szynszyl mułem pancernym to jest Twój stary nie ja :)

Płytek zaworowych mam ok 300szt.

Posiadam 2 głowice od zx750r i 1 od zx9r

 

A ty Pioter w jednym temacie napierdalasz że lepiej dać zawory od paradowskich do starych zx'ów a w innych wyjeźdżasz mi z cenami zza wielkiego oceanu :)

 

Twoich wypowiedzi nie czytam i nie słucham już hoho kawał czasu, bo gdybym sie posłuchał to moja wcześniejsza zzr by wyzionęła ducha po Twoich "ustawieniach gaźnika" oraz że 6 bieg to nadbieg i nie uzyskam prędkości maksymalnej :)

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konczac bo nudzisz:

 

NIE ZAMYKA CI SIE PIERWSZA Z PRZEPUSTNIC - albo i wiecej, ta na pewno

 

masz wykrecona na max srube od obrotow a silnik pracuje na 1200 i mozesz ja jeszcze paluchem naciskac. to jakim cudem? wyjasnij mi to.

 

watpie zebys zrozumial bo pisze to po raz 3 ( i ostatni) a Ty dalej swoje.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...