tabul Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jakby nie patrzeć Panie Piotrze ma Pan coś z głową... "wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkachmądrość z duszy czerp, nie tylko z podwórka" Kocham Życie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a oplaca ci sie tak moto przerabiac ? nie lepiej sprzedac dolozyc kasy i kupic np zx10r ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jakby nie patrzeć Panie Piotrze ma Pan coś z głową... Dziękuję za słowa uznania świadczące o całkowitym braku wychowania. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a oplaca ci sie tak moto przerabiac ? nie lepiej sprzedac dolozyc kasy i kupic np zx10r ?Mnie też zawsze takie akcje tuningowe zastanawiały... z drugiej strony znałem kolesia, który miał starego VW Polo G40, na którego nie było mocnych (poważnie, na 1/4 mili sporo na nim zarobił). Teraz ma Daewoo Tico, do którego też mało kto podskoczy. Więc coś w tym jest...;) https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Tuning jest sporo większym wydatkiem niż zakup mocniejszego moto, ale przy tuningu jest satysfakcja, a tym bardziej jak robi się coś samemu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Falowanie ustało, obroty jak należy.Wymieniłem uszczelke pod głowicą, dotarłem zawory i je wyregulowałem, pozniej synchro i moto gada prawidlowo.Dalej będę trzymał swojego zdania że zx9r B nie ma wadliwej głowicy. Tylko wadliwe mózgi poprzednich użytkowników.Głowica zx9r z lat 94-97r pasuje do zxr 750 z lat 91-95 i na odwrót. Ogólnie chłopaki w warunkach warsztatowych po za jedynie "regulacja " na hamowni wyciagaja ze starych zxr 150-160KM na tylnym kole przy rozmiarze opony 205x16.5 a przy 200x17 165KM. Na ebayu mozna spotkac aukcje z kitami tuningowymi np walki, gazniki fcr, aluminiowe baki, lzejsze wahacze, tytanowe korbowody i lzejsze tloki, zmodyfikowane glowice, wydajniejsze pompy oleju, sprzegla na linke zamiast seryjnego hydraulicznego, jest tego trochę wystarczy być w temacie. A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1. Lewa! Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 ale ile to kosztuje panie i tylko mi o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Jakby nie patrzeć Panie Piotrze ma Pan coś z głową... Lepiej się pochwal po co chciałeś żeby odblokować temat. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1.W takim wypadku jak najbardziej. Gorzej, jak 2 miesiące rzeźby + duże wydatki skutkują podniesieniem realnych osiągów o 5%. Chociaż wiadomo, że sama zabawa jest fajna i tak chyba należy do tego podchodzić - do dziś pamiętam mega zajawkę, jaką miałem po złożeniu pierwszego A-grupowego silnika do malucha. Ale urwał!!! :) https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Falowanie ustało, obroty jak należy.Wymieniłem uszczelke pod głowicą, dotarłem zawory i je wyregulowałem, pozniej synchro i moto gada prawidlowo.Dalej będę trzymał swojego zdania że zx9r B nie ma wadliwej głowicy. Tylko wadliwe mózgi poprzednich użytkowników.Głowica zx9r z lat 94-97r pasuje do zxr 750 z lat 91-95 i na odwrót. Ogólnie chłopaki w warunkach warsztatowych po za jedynie "regulacja " na hamowni wyciagaja ze starych zxr 150-160KM na tylnym kole przy rozmiarze opony 205x16.5 a przy 200x17 165KM.Na ebayu mozna spotkac aukcje z kitami tuningowymi np walki, gazniki fcr, aluminiowe baki, lzejsze wahacze, tytanowe korbowody i lzejsze tloki, zmodyfikowane glowice, wydajniejsze pompy oleju, sprzegla na linke zamiast seryjnego hydraulicznego, jest tego trochę wystarczy być w temacie. A ja dłubię w swoim moto bo lubię. I wolę mieć starą poczciwą 9 z dłubniętym silnikiem i wciągać nosem seryjne gixery niż jednorazową zx10r czy r1. Lewa!Łooo matko co za liczby, wiara właściciela w nadprzyrodzone możliwości swojego motocykla jest mocno zastanawiająca. Te "chłopaki" to jacyś sąsiedzi czy co? Stara dziewiątka co najwyżej filtr powietrza może wciągnąć :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 hehe, dokładnie. Cały ten motocykl jest wadą fabryczną:D 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 wlasnie mialem napisac to samo :D, kawa nie ma wadliwej golowicy , ona jest jedna wielka wada :D KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 dlaczego tak zle o 9 piszecie ?? czy ona taka gówniana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 a widziales dobra kawe ? jak by nie kawy to mechanik umarl by z glodu :) KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 True true. Kawałsraki. Gdyby nie kawa byłbym bogatszym człowiekiem :) Lidkus, jak już zaczynasz takie gorliwe dyskusje to bądź łaskaw pisać na bierząco, bo potem wygląda to tak, że my szukamy przyczyny problemu a ty już się łapiesz za następny i tak oto wszyscy wiedzą wszystko o niczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi