kamikazze Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 I żebyś dojeżdżał do mety za każdym razem :D Chłopie, o to właśnie chodzi, RSV dawała radę! Objeżdżałem rzędowe litry o ponad 40KM większej mocy. Teraz R1 jak dostała po garach, to po bodajże 4 wizycie na torze koń wybuchł, tyle na temat :banghead: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 A czego się spodziewałeś po R1 :D. Cebrę trzeba było sobie zapodać :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 To torowy szpej, kupiłem by nie było żal pięknego moto :icon_razz:chyba zebys cos pojezdzil, a nie sie opalal :P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Na podsumowanie dyskusji coś z własnego doświadczenia. Przesiadłem się z litrowego V2 na prawie litrowe R4(929) i teraz nie mogę doczekać się chwili powrotu na V2. Rząd zapierdziela na prostej jak zły ale nie każdemu o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 ło ale podsumowanie :icon_biggrin: dla porównania kumpel który trzyma razem ze mną moto przesiadł się z Vki na r4 i stwierdził że nigdy nie wróci do Vki. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 może z choppera się przesiadł :biggrin: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) nie :) z pseudo zapierdalaki RSV... Edytowane 21 Stycznia 2012 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 I to jest najlepsze podsumowanie :D :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) Na podsumowanie dyskusji coś z własnego doświadczenia. Przesiadłem się z litrowego V2 na prawie litrowe R4(929) i teraz nie mogę doczekać się chwili powrotu na V2. Rząd zapierdziela na prostej jak zły ale nie każdemu o to chodzi. No kurdę... Niech się przesiądzie na prawdziwie litrowe R4. Kamikazze, te włosko japońskie fanatyczne spiny :banghead: Edytowane 21 Stycznia 2012 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) No kurdę... Niech się przesiądzie na prawdziwie litrowe R4. Prawdziwe litrowe R4? Co to zmieni? 30 KM więcej na drodze nie robi żadnej różnicy. Zwłaszcza na krętych górskich trasachgdzie najczęściej jeżdżę. Edytowane 21 Stycznia 2012 przez gargamel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 No kurdę... Niech się przesiądzie na prawdziwie litrowe R4. Kamikazze, te włosko japońskie fanatyczne spiny :banghead: Jakoś czuję się wyluzowany, może z racji wieku :icon_mrgreen: Każdy ma przecież prawo wyboru, ja wybrałem makaron i jestem zadowolony. Miałem wcześniej japońce i to nie było to, takie se silniczki elektryczne, z torówką R1 jest tak samo. Lubię wibracje V2, duży moment obrotowy, jeżeli na dodatek jest to pięknie opakowane, to czego chcieć więcej :notworthy: Na krętej drodze, moim skromnym zdaniem dobre V2 da radę nawet nowym R4. Natomiast jeżeli chodzi o o rywalizację sportową, to wystarczy popatrzeć na WSBK... kto tam rządzi. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast3k Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 [...]Każdy ma przecież prawo wyboru, ja wybrałem makaron i jestem zadowolony. [...]...Lubię wibracje V2, duży moment obrotowy, jeżeli na dodatek jest to pięknie opakowane, to czego chcieć więcej :notworthy: [...] ad.1 - coraz bardziej sklaniam sie do pasty;-)ad.2 - kazdy poszukuje w motocyklach "tego czegos". dla mnie, tak jak i w Twoim przypadku (domniemam) chodzi o "to cos" czyt. wibracje, opakowanie, legende... dodalbym jeszcze dzwiek jako czwarty wymiar;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Natomiast jeżeli chodzi o o rywalizację sportową, to wystarczy popatrzeć na WSBK... kto tam rządzi.wiesz to jest taki temat że można się przekomarzać cały dzień. Bo zobacz sobie np. wyścigi drogowe... nie uświadczysz tam włocha. TT np.. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 MT-01i wszystko na ten temat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Prawdziwe litrowe R4? Co to zmieni? 30 KM więcej na drodze nie robi żadnej różnicy. Zwłaszcza na krętych górskich trasachgdzie najczęściej jeżdżę. Gargamelu, kolego mój najdroższy, może najpierw się przejedź takim tysioncem? Jakoś czuję się wyluzowany, może z racji wieku :icon_mrgreen: Każdy ma przecież prawo wyboru, ja wybrałem makaron i jestem zadowolony. Miałem wcześniej japońce i to nie było to, takie se silniczki elektryczne, z torówką R1 jest tak samo. Lubię wibracje V2, duży moment obrotowy, jeżeli na dodatek jest to pięknie opakowane, to czego chcieć więcej :notworthy: Na krętej drodze, moim skromnym zdaniem dobre V2 da radę nawet nowym R4. Natomiast jeżeli chodzi o o rywalizację sportową, to wystarczy popatrzeć na WSBK... kto tam rządzi. Kamikazze, miałem na myśli te odwieczne próby udowadniania wyższości jednego nad drugim. Szanuję Twoje zdanie, wybrałeś makarona i chwała Ci za to, że podążasz własną drogą, ale na ch*j się pytam krytyka Japonii? To tak jakby próbować podważać ich wkład w motocyklizm. Poza tym w Twoim makaronie pulsuje austriackie serce. To makaron czy nie makaron? Ernest podał doskonały przykład, jest np. TT... Argumenty ogólnie z dupy Kamikazze... No i gwoli ścisłości, mam wy*ebane, czy to makaron, japoniec, czy german. Wszyscy jesteśmy motocyklistami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.