qurim Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A tego to nie cwiczylem jeszcze ....Tak samo jak zmiany biegow bez sprzegla :icon_mrgreen: Nie wiem jaka u Ciebie skrzynia jest, ale u mnie bez sprzęgła idzie wporzo. A skrzynia i tak jest do zabicia już. Tzn. ona już umiera więc szukam nowej. Szarpie przy ruszaniu z powodu luzów i bicia wałka. Na wstecznym rzępoli jakby tryby frezowały korpus od środka, trójka wchodzi gładko raz na 20 prób. Do tego na luzie dzwoni jakby dwumasa się rozsypała, tylko że tam nie ma dwumasy a coś dzwoni. :banghead: Przedmuchać silnik? Nie wiem ile w tym prawdy, ale zawsze jak odbiorę autko po tym jak szwajgier jeździł to autko jakież żywsze jest. A On ma ciężką nogę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Zażynajcie swoje dwumasy po 4 tysie ruszaniem z innych biegów niż 1 i jeżdżeniem na 5 przy 10 na godzinę...Mi serce się kraja jak KS jedzie swoimi autami...biedny zespół napędowy i silnik.Przedmuchać trzeba silnik i jest to prawdą, ze się zamula.Co do DPF to jednak ten system wymaga popałowania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 (edytowane) A mnie ostatnio "diabeł"(KS tez miał w tym swoj udział) podkusił na eko drajwing# Ale czemu ja ? :icon_mrgreen: Czesto zdarza się też ruszać z dwójki. Bez gazu. :biggrin: Czyli jak kursant, wydaje mi sie, ze juz po tych kilku miechach powinienes pamietac , ze przed ruszeniem trzeba wrzucic pierwszy bieg :icon_mrgreen: Zażynajcie swoje dwumasy po 4 tysie ruszaniem z innych biegów niż 1 i jeżdżeniem na 5 przy 10 na godzinę... Sie zgadza. Juz kilkukrotne ruszanie z III - ki to zabojstwo dla sprzegla ! Mi serce się kraja jak KS jedzie swoimi autami...biedny zespół napędowy i silnik. To jeszcze pol biedy :icon_mrgreen: , gdy robi to swoimi autami, ostatnio balem sie, ze dostane opie*dol, ze za wysoka rece Z3 w 2,8 l :icon_mrgreen: , a nie chcialem aby wlasciciel zawalu dostal :icon_mrgreen: . Pozatym to spoko, jak dojdziesz do mojego wieku, to masz jak w aku, ze bedziesz jezdzil identycznie :icon_mrgreen: O przedmuchanie / przepaowanie moch aut nikt nie musi sie martwic, kursanty robia to juz w miescie znacznie czesciej niz ja, a na autostradzie wielokrotnie na III - ce kreca do odciecia, w terenie niezabudowanym podobnie - tam niema jazdy ECO ! :crossy: Edytowane 22 Lipca 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ja myślałem, że trochę sponiewierasz mi beemkę a Ty zaserwowałeś jej to czego na "oczy" nie widziała :biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 (edytowane) Nie wiem jaka u Ciebie skrzynia jest, ale u mnie bez sprzęgła idzie wporzo. A skrzynia i tak jest do zabicia już. Tzn. ona już umiera więc szukam nowej. Szarpie przy ruszaniu z powodu luzów i bicia wałka. Na wstecznym rzępoli jakby tryby frezowały korpus od środka, trójka wchodzi gładko raz na 20 prób. Do tego na luzie dzwoni jakby dwumasa się rozsypała, tylko że tam nie ma dwumasy a coś dzwoni. :banghead: herezje piszesz niemieckie samochody są przecież niezniszczalne, psują się tylko koreańce, tajwańce i chinole :D wsteczny może ci zgrzytać z wielu wielu powodów-stary olej, zły olej, mało oleju (ofkorz w skrzyni) albo po prostu źle wyregulowane sprzęgło........tam masz zapewnie dziadowski wynalazek zwany hydraulicznym sprzęgłem który dla mnie jest czarną magią więc ci nie pomogę.......linkę to można by eksperymentalnie podciągnąć a w przypadku hydraulicznego nie wiem co się robi :D zresztą wsteczny szczególnie na zimnym silniku często zgrzyta i w nowych autach....... dzwonienie albo świst na luzie to może być łożysko oporowe........jak słyszysz gwizd czy świst i wciśniesz pedał sprzęgła do oporu to cichnie ?? to łożysko na 99%....u mnie łożysko też słychać szczególnie w zimne dni, ale że jest z tym trochę roboty bo trzeba wyjąć całą skrzynie biegów żeby się do tego dokopać to czekam aż umrze całkiem na spółkę ze sprzęgłem które też nie jest drogie a też roboty spoooro i bez kanału nie zrobisz :( u mnie skrzynia pracuje raczej gładko na zimnym silniku wsteczny wbijam na 30 razy, pozatym nie mam problemów , jednym palcem zmieniam biegi...............jedyne co to w transicie zmieniałem biegi bez sprzęgła do góry bez problemu w escorcie i kadecie też a w tico bez sprzęgła zawsze zgrzyt i szarpie........ zgrzyt to był kiedyś chciałem wrzucić wsteczny przy 70km/h ale nie udało się -zgrzyt trzask i odbiło dźwignię prawie (mega opór )to były początki samodzielnej jazdy -robiłem redukcje z 5 na 4 i coś pomyliłem :D no i w niektórych autach trzeba wyjąć silnik do wymiany skrzyni biegów zorientuj się jak jest u ciebie bo twój ukochany tuebodiesel lekki nie będzie i być może będziesz musiał znaleźć garaż z dobrymi belkami pod sufitem i wyciągarką........ dziwne że pada ci skrzynia a silnik zdrowy.............jakiś straszny rzeźnik musiał jeździć albo kobieta :D napewno z silnikiem jest wszystko ok ?? może lepiej wymienić całość z silnikiem ?? Edytowane 22 Lipca 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 wstawiasz pod miske lewarek, podnosisz delikatnie, kladziesz solidną belkę po przekątnej nad silnikiem i łańcuch, opuszczasz lewarek, silnik wisi, odkrecasz łapę i mozna atakować skrzynię, jest to ciezka robota, zwłascza wkladanie skrzyni, trzeba conajmniej 3 chłopa aby sie nie wykończyć, ale nie spotkalem sie z autem w którym trzebaby wyciagac caly silnik do wymiany skrzyni co do tematu w mojej 3 miesiacznej fabii w tym tygodniu strzeli mi 15 000, pasowałoby mi oddać ją na przegląd w piątek po połuniu i odebrać w poniedziałek rano, tyle ze wtedy na budziku będzie jakieś 15 300-400km, zastanawia mnie czy ASO się nie obrazi za takie male przeciagniecie? mam nr do handlowca z ktorym odbieralem ale gosciu delikatnie mowiąc "nie ogarnia", nie chciałbym odpowiadać za naruszenie warunków gwarancji bo szef tylko na to czeka...ktoś ma z tym jakieś doświadczenia w VW, skodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Z "przedmuchiwaniem" diesla to nie żadna teoria spiskowa tylko fakt. W każdym TDI ze zmienną geometrią w turbawce pojawią się problemy z przyspieszaniem i "odcinaniem" obrotów jak będzie sie go zamulało. Raz na jakiś czas trzeba dać sznase mechanizmowi sterującemu łopatkami, aby popracował sobie w pełnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ja myślałem, że trochę sponiewierasz mi beemkę a Ty zaserwowałeś jej to czego na "oczy" nie widziała :biggrin: Dooooobra, nastepnym razem pomiele troche tylnymi kolami :icon_mrgreen: ...mozna atakować skrzynię, jest to ciezka robota, zwłascza wkladanie skrzyni, trzeba conajmniej 3 chłopa aby sie nie wykończyć, ale nie spotkalem sie z autem w którym trzebaby wyciagac caly silnik do wymiany skrzyni Za mlodych lat wyciognalem z Manty B 2 l benzyne ze skrzynia biegow, inna bajka, ze samemu :icon_mrgreen: Kwestia tylko tego, co dodatkowo trzeba zdemontowac aby wyszla. Duzo latwiej wywala sie skrzynie z silnikiem, bez wzgledu na to czy w zdluz czy w poprzeg :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 ale nie spotkalem sie z autem w którym trzebaby wyciagac caly silnik do wymiany skrzyniMondeo St220 w manualu i chyba wszystkie automaty w poprzek montowane.Na pewno alfa romeo 156/166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Mondeo St220 w manualu i chyba wszystkie automaty w poprzek montowane.Na pewno alfa romeo 156/1665A kto Ci powiedział, ze automaty w poprzek montowane zobowiązują do wyjęcia silnika? Konwerter z reguły odkręca się od kola zamachowego co znacznie ułatwia wyjęcie skrzyni automatycznej bardziej niż manualnej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 I do tego wózek, maglownice i inne takie. A i tak brakuje miejsca do prawej podłużnicy żeby na tyle odsunąć coby się zmiescila.Mniej walki wywalić cały zespół i zrobić robotę po ludzku.A na przykład audi B3? Tam to dopiero rewelacyjnie skrzynia wychodzi:) dzwon koliduje z maglem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nie twierdzę, że nie jest łatwiej wywalić cały zespół tylko pisałem, ze wcale to nie jest konieczne. Nie każde auto ma ławę i kolidującą maglownicę. Nie można aż tak generalizować jak to zrobiono wyżej. Niejednokrotnie uważam, że wyciąganie wszystkiego to zbędna robota. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Ja p...... Jak tak czytam co trzeba zrobić żeby coś tam zrobić w aucie to wolę oddać na szrot i przesiąść się do PKS. Kanału nie mam, wahacze robiłem na podwórku przed domem, a tu temat ze skrzynią w ogóle mnie zabija. Trochę podregulowałem i jakby lepiej. Tam jest ten cały pindol, przeciwwaga i mocowane linek od biegów, coś pokręciłem, coś przestawiłem i trochę lepiej. Ale w skrzyni wszystko i tak dzwoni. Wsteczny nie zgrzyta ot tak, on rzępoli jak szalony podczas jazdy. Jakby z 5mm luzu miał na wału i kantem stawał. :banghead: Lachę kładę. Pojeżdżę aż się rozsypie do końca. Podobno skrzynie w tych golfach lubią zdychać po 200kkm, szczególnie skrzynia DSF. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 skrzynie w golfie 3 1.9 td znajomy wymontował i zainstalował na alejce przed działką (sam), także nie ma tragedii :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Dooooobra, nastepnym razem pomiele troche tylnymi kolami :icon_mrgreen: No to ja podjade do Ciebie ze swoim :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.