lotnik Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 a dlaczego nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 2.0 benzyna 150 koni pali 8 L na 100km ? Nie chce mi się wierzyć trochę2.8 litra 190 koni 9 litrów na 100. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mam dwa auta z tym wynalazkiem, jedno teraz dobija do 40 tysi a drugie wczoraj kulneło 55 tysi. Jak coś się wysra to napiszę... Multijet 1.9 120KM z PDF ma teraz 105tys. km i smiga 70% miasto bez problemu, 1.6TDI 105KM z PDF póki co ma 13tys. km i nic sié nie dzieje. W miédzyczasie byl 1.9 TDI 19tys. km (ale ukradli) i tez nic sié nie dzialo. Zobaczymy dalej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 (edytowane) te silniki są bardzo trwałe -u znajomego ostatnio matiz poszedł na złom-przeżył pizzerię, rolę autka służbowego w małej firmie, miał 320 tysmiałem słuzbowego matiza swego czasu, gdy go brałem mial 240 000, a ja dobilem do 330 000, pod koniec palił ponad 1l oleju /1000km, ale to tylko dlatego, ze nigdy od nowosci nikt nie wymienil świec i po prostu jedna z nich pękła na kawalki, a one zrobily robote w cylindrze, gdyby nie to by zadowalal się pewnie ok 0,5l/1000km ogólnie auto tragiczne, niewygodne, halaśliwe, jak cos takiego mozna było wytworzyc w 2003r? trzeba jednak oddac, ze zawsze palilo w mrozy, silnik ciezki do zabicia, tyle ze padają tanie podzespoly: cewka wn, pompa paliwa, jakieś mocowania pękają, rozkreca się samo, była to wersja van z kratą, nie dalo się za bardzo fotela odsunąc przez to :/ ale na pakę wsadzilem kiedys ze 400kg i pojechał...w mieście niezastąpiony, miesci się w kazdą dziurę na parkingu, gdzie normalnym autem nikt nie podjąłby się parkować, duza oszczednosc czasu, palił mi ok 5l, w zimie chyba kolo 6ciu, oczywiscie gaz w podlodze, inaczej sie nie da zresztą, denerwujący byl tylko 25l zbiornik, tankowanie 3x w tygodniu :/ ogólnie dla studenta na miasto dobre auto, ale inne zastosowania odpadają Edytowane 27 Maja 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Audi a8 rok 2004, silnik 4.0 TDI quattro.Przebieg ponad 200 tys, dźwigienki zaworów popękały i powypadały (padają w każdym takim silniku, niemal jak w zegarku, po przebiegu 200 tys.) Koszt naprawy (w NIEAUTORYZOWANYM serwisie), od 12.000 zł - 18.000 zł.Można kupić silnik na allegro, ceny od 12.000 zł, ale to jak kupno kota w worku. Znajomy przerabia aktualnie ten temat. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Audi a8 rok 2004, silnik 4.0 TDI quattro.Przebieg ponad 200 tys, dźwigienki zaworów popękały i powypadały (padają w każdym takim silniku, niemal jak w zegarku, po przebiegu 200 tys.) Koszt naprawy (w NIEAUTORYZOWANYM serwisie), od 12.000 zł - 18.000 zł.Można kupić silnik na allegro, ceny od 12.000 zł, ale to jak kupno kota w worku. Znajomy przerabia aktualnie ten temat. Mój bardzo nielubiany znajomy jeździ takim ... dobrze mu tak :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 ogólnie auto tragiczne, niewygodne, halaśliwe hałaśliwe ??!! żeby ten samochód hałasował trzeba chyba kilkanaście lat nie wymieniać klocków hamulcowych i łożysk i podziurawić wydech wiertarką :D ja jak dostałem matiza jako 1 auto to notorycznie kręciłem rozrusznikiem na odpalonym silniku bo wydawało mi się że mi zgasł :D w środku nic się nie trzęsło zero wibracji czegokolwiek.... w w124 czy w 190D jest głośniej w środku słychać to klekleklekle nawet z zamkniętymi szybami..... ak cos takiego mozna było wytworzyc w 2003r? jakby była opcja kupna nowego tico za 20tys (tyle podobno kosztowało sx-dlx czyli z elektrycznymi szybami szyberdachem bodajrze i jakimiś tam duperelami -najbogatsza wersja tico w 98 roku w polskim salonie ) to ja bym dał......golas taki jak mój podobno 18.5 ale to niepotwierdzone info... miałbym bezawaryjne autko z bardzo niskimi cenami części eksploatacyjnych..... mnie szkoda kasy na jakąś skórę, alusy, jakieś elektryczne szyby inne bzdety, po co mi to ?? więc po co mam dopłacać za jakieś głupoty ?? na h***j mi wspomaganie kierownicy w aucie które ma koła jak taczka ?? szybę sobie korbką otworzę nie jestem inwalidą bez ręki :D a potem szukam z miernikiem wyciągając bezpieczniki co żre prąd w omedze że koleś nie może na noc zostawić z zapieta klemą bo rano nie zapali a tam k****a skrzynka bezpieczników jak szafa sterownicza w elektrowni bełchatów :D i jak akumulator mu padnie to jest dramat bo bagażnika nie może otworzyć :D a mnie w tikaczu normalnie otwierany bagaźnik uratował mi dupę zimą jak zamrzły drzwi -wszedłem przez niego do auta :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pametam ze przy 120stu nie za bardzo szlo rozmawiać :/ dziś widziałem jakieś stare daihatsu jakieś tam, wygląd prawie jak tico, wiec pewnie z tego skopiowane hehe, bezawaryjne chyba jak na daewoo, te wieksze kopiowali z opla np. nexie i tych juz nie widać, a tico jeszcze latają, ja bym w życiu tego nie kupił, nissan czy toyota z 90 roku przeżyje daewoo z 03 a jakosc wykonania jest nieporównywalna, tyle ze ceny czesci nawet ekspolatacyjnych bedą inne, za komplet amorów kayaby do sunnego gti zaplacilem kiedys 900zł :( mozna za to miec pół lanosa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 tylko w jakim aucie ja bym kupił rozrząd za 100 zł z pompą wody :D ?? np oplowski 2.0 8v w wersji bez napinacza , pompa 45, pasek 34zł,jeszcze na simmery starczy :]ale to tylko jak strzeli pasek, silnik bez kolizyjny, wymiana paska ~40min i 5 kluczy w w124 czy w 190D jest głośniej w środku słychać to klekleklekle nawet z zamkniętymi szybami..... hmm, w w123 prawie wcale nie słychać silnika w kabinie :huh: mozna za to miec pół lanosa......pół lanosa do remontu nexia=kadet, lanos=astra Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 w w124 (...) jest głośniej w środku słychać to klekleklekle nawet z zamkniętymi szybami.....W moim silnika prawie nie słychać. Tak do około 2,5 tys. obr. Potem zaczyna się trochę hałasu. Silnik 2,5 D. Nakulane prawie 400 tys. (wg. licznika, a w rzeczywistości pewnie jakieś 600 tys.).Ostatnio wymieniałem komplet tarcz hamulcowych razem z klockami. Zapłaciłem 330,- zł. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 to co z tymi dieslami ? uparlem sie ze naxtepne auto bedzie Peugeot 406 po lifcie , w sumie szukam byl benzyny 2.0 , ale malo tego za to sporo HDI - warto sie ladowac w leciwego juz diesla z dosc rozbudowana elektronika i bajerami typu kolo dwu masowe... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) A co Wy ciagle z tym kolem dwumasowym ?Czy ktos z tu obecnych mial przypadek ze to padlo ?To chyba tak samo jakby ktos napisal ze mu silnik sie zatarl przy 150 tysiacach :icon_mrgreen: Edytowane 30 Maja 2012 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Padający dwumas akurat do rzadkości nie należy, zresztą do tanich też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Chyba jak wszystko w pojazdach mechanicznych co zuzywa sie w zwiazku z uzytkowaniem tegoz.A koszt regeneracji to 700-900 zeta wiec ujdzie. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felice Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Co do diesla.Ja mam auto w którym jest owy silnik i powiem wam tak, ze jak porównuje swoja jazdę nawet na odcinkach 140 km które robię raz w tygodniu, to się bardziej diesel opłaca niż benzyna. Wole benzynę ma lepszego kopa i w ogóle ale silniki benzynowe lubią łyknąć tej owej benzynki.Diesel bardziej zmula a Benzyna daje wiesza frajdę.Diesel jest nie opłacalny wtedy gdy nim jeździsz po mieście, w Trasie jest na odwrót opłaca się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.