Vector Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 A mnie diesel cały czas się jakoś opłaca :icon_rolleyes: Komfort jazdy nieporównywalny, zeżre zawsze mniej niż benzyniak, jeśli nie licząc, że wydarzy się awaria to dla mnie tylko kopciuch ma prawo bytu. Osobówką rocznie kręcę między 20 a 30 tysięcy i zajebiście się cieszę bo jestem, uważam in plus. Nawet na mieście niech wyjdzie różnica tylko 1 litra, a to już prawie 4 chleby z Biedronki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Diesel ma inną kulturę pracy silnika, zwłaszcza nowe diesle, po za tym pali mniej niż jakakolwiek benzyna, różnicę odczuwa się dopiero przy przebiegach od 15 tys rocznie w zwyż. Nowy diesel jest średnio 10 do 15 tys droższy w zakupie ale przy kilkuletniej eksploatacji szybko się zwraca. Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) A jak się ma dostęp do ropy za 3,50 PLN to już w ogóle bajka ;) @edit:I na chleb starczy :D Edytowane 29 Marca 2012 przez rexar Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Diesel ma inną kulturę pracy silnika, zwłaszcza nowe diesle, po za tym pali mniej niż jakakolwiek benzyna, różnicę odczuwa się dopiero przy przebiegach od 15 tys rocznie w zwyż. Nowy diesel jest średnio 10 do 15 tys droższy w zakupie ale przy kilkuletniej eksploatacji szybko się zwraca.wszyscy chyba mówią tylko o nowych samochodach... Piętnastoletni, czy nawet dziesięcioletni samochód z dieslem czy benzyną pod maską, to praktycznie taki sam koszt zakupu, a jeśli diesel jest w bdb stanie, to bardziej się opłaca, pali mniej, rzadziej trzeba się pojawiać na stacji, a teraz ON jest nawet tańszy od beny. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Przejeżdżam rocznie około 12 tysięcy kilometrów. Chyba dobrze mi się wydaje, że diesel mi się nie opłaca ? Nowy na pewno Ci się nie opłaca. Używany już prędzej. Tylko jeśli jeździsz dużo po mieście unikaj tych z filtrem cząstek stałych :) Pozdr.F. Diesel ma inną kulturę pracy silnika, zwłaszcza nowe diesle, po za tym pali mniej niż jakakolwiek benzyna, różnicę odczuwa się dopiero przy przebiegach od 15 tys rocznie w zwyż. Nowy diesel jest średnio 10 do 15 tys droższy w zakupie ale przy kilkuletniej eksploatacji szybko się zwraca. Za cholerę nie opłaca się kupić nowego auta w dieslu droższego o 10-15 tys przy przebiegach rzędu 15 tys, km rocznie. Przy takich przebiegach różnica w cenie zakupu zwróci się pewnie po jakichś 5-7 latach. Z kolei przy odsprzedaży już ten sam diesel będzie droższy od benzyny pewnie z 2-3 tys. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Przejeżdżam rocznie około 12 tysięcy kilometrów. Chyba dobrze mi się wydaje, że diesel mi się nie opłaca ? popełniliśmy ten błąd i przy rocznych przebiegach 10/12k km/rok zamieniliśmy fiata pande 1.1 na mondeo 2.0 tdcistrzał w kolano, co prawda komfort nie porównywalny ale pali toto tyle na krótkich dystansach co panda, po krawężnikach tak sprytnie nie skacze, zajmuje dużo miejsca w garażu, opłaty większe a na dobicie sypie się dwumasa:D dobrze że się sezon zaczął i przesiadłem się na 2oo po za tym auto non stop nie dogrzanegdybym teraz miał wybierać to 1.4/1.6 benzyna-gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) Jako aktywny piewca zabytków :D kupiłem do jazdy na codzień nissana sunny z 86 roku 1.7D wolnossący ropniak co i na frytkach pojedzie :) i stwierdzam że w takim przypadku przy byle jakich przebiegach diesel sie opłaca. Pali gdzieś 5 litrów ropy przy normalnej jeździe, jak dłużej pojeżdże to dopiero zrobie konkretniejsze wyliczenia. Edytowane 29 Marca 2012 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 popełniliśmy ten błąd i przy rocznych przebiegach 10/12k km/rok zamieniliśmy fiata pande 1.1 na mondeo 2.0 tdci to od razu jeszcze wymień przewody hamulcowe bo pękają po ok 8 latach od produkcji :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 to od razu jeszcze wymień przewody hamulcowe bo pękają po ok 8 latach od produkcji :D dobrze że mi podpowiedziałeś bo bym zapomniał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 popełniliśmy ten błąd i przy rocznych przebiegach 10/12k km/rok zamieniliśmy fiata pande 1.1 na mondeo 2.0 tdcistrzał w kolano, co prawda komfort nie porównywalny ale pali toto tyle na krótkich dystansach co panda, po krawężnikach tak sprytnie nie skacze, zajmuje dużo miejsca w garażu, opłaty większe a na dobicie sypie się dwumasa:D dobrze że się sezon zaczął i przesiadłem się na 2oopo za tym auto non stop nie dogrzanegdybym teraz miał wybierać to 1.4/1.6 benzyna-gazOdkładaj kasę już na wtryski i pompę. Wiem bo miałem ..... Co do przewodów prawda szczegulnie te pod zbiornikiem paliwa , u mnie były w strasznym stanie. A wyszło to jak robiłem pompę i wtryski i ściągaliśmy bak do czyszczenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 jak dobrze ze tata ma fiata tempre 1.4 gaz ( wczesniej zajezdzil forda sierre 2.3 d to byl woz eh ) a moja lata deawoo nubira 1.6 w gazie ale te nubiry to smoki i lepiej od razu 2.0 kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Jako aktywny piewca zabytków :D kupiłem do jazdy na codzień nissana sunny z 86 roku 1.7D wolnossący ropniak co i na frytkach pojedzie :) i stwierdzam że w takim przypadku przy byle jakich przebiegach diesel sie opłaca. Pali gdzieś 5 litrów ropy przy normalnej jeździe, jak dłużej pojeżdże to dopiero zrobie konkretniejsze wyliczenia. zobaczymy jak ci przy -20 będzie zapalał :D ja właśnie dlatego wybrałem benzynę-auto intensywnie używam zimą, wiosną latem jest zbiorkom, rower, skuter, moto od kiedy przyszły upały auto przekleiło się do parkingu zasrały je ptaki i soki z drzew i stoi :D raz na tydzień do roboty pojadę...........co prawda od kiedy zrobiło się ciepło i w końcu naprawiłem termostat pali 5.5/100 w cyklu mieszanym (50% miasto krótkie odcinki/50% trasa ) ale skuter pali 2.8/100 a rower nic a paliwo po 5:84 :( natomiast w -15 w śniegi korzystam w 99% z samochodu i wtedy liczy się fakt żeby o 6 rano jak chce jechać nie zrobił mi kuku-tico cała zimę zapalało, w -20 na 2 czy 3 razy (paliło i gasło ) a 10 letnie diesle i starsze sąsiadów stały zasypane :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 etam, na mocnym aku każdy sprawny diesel pali nawet przy -20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Mały update. Ostatnio zrobiłem 2 traski Gofrem. Średnio spalanie wyszło 4L z "groszem". Prędkości 70-110km/h, zamknięte okna, klima 70% czasu, uzupełnione ciśnienie w kołach przed wyjazdem. Nie jest źle. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Wow! A w zimie ile Ci pali? Jeździsz na zwykłym ON czy biodieslu lub oranżadzie? :icon_razz: Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.