Gość Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Mam sporo czesci do 125, 126, Zastawa Polonez, lada, Zuk, nawet blotniki tylne do wolgi :) zostal mi caly magazynek (40m/kw) wszystko nowe, zapakowane i panstwowy wyrob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Potrzymaj jeszcze z 10 lat to na emeryturkę będzie jak znalazł, ładne ceny będziesz mógł przybić :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Piękny! :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 No ładny :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Fajna wysokość raty - 42.398 PLN/ miesiąc :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Przy wpłacie własnej równej 560 000zł ;-) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrsMarthy Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Z oferty Lexusa najładniejszy moim zdaniem jest GSF, ale i RC wcale nie gorszy. Jeździłam jednym i drugim... niezły gruz w gaciach. W ogóle Lexus - wielka miłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) no wygląda jak calibra z spojlerami , ciekawe czy za neon pod podwoziem dopłata bo bez tego siara pod remizą a nie wiem ile hajsu wziąć ze sobą jak pójde do salonu ....... taki z niego niepozorny zapierdalacz jak z tekstów michoa wypowiedzi na poziomie, na 100km widać że sportowa gablota............ a spryskiwacze reflektorów to nawet ja w subaru mam, wielki lans aż trzeba o tym napisać w specyfikacji Edytowane 25 Maja 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Michoa Calibra miala najnizszy wspolczynnik oporu powietrza 0,26, wsrod aut produkowanych seryjnie. Pomijajac technike jaka w niej zastosowano (auto dla ludu), miala zajebista linnie nadwozia (do dzis mi sie podoba) prosta i elegancka nie zmacona zadnym chujostwem/udziwnieniem. Opel w ubieglym stuleciu mial piekne samochody, nie siegajac daleko : Manta, Monza, Record, Senator, GT, itd.Z oferty Lexusa najładniejszy moim zdaniem jest GSF, ale i RC wcale nie gorszy. Jeździłam jednym i drugim... niezły gruz w gaciach. W ogóle Lexus - wielka miłość. Bardzo udane samochody, szkoda tylko ze w PL sa tak drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 a moze chcialbys pojechac po bandzie : Peugeot 206 GT z homologowana klatka Ireco motorsport ;) ?? Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Fajna opcja, pewnie kiedyś będzie wart tyle co teraz 205 GT. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Jak mówimy o starych i niepozornych wymiataczach to były takie szare myszki jak Fiat Uno turbo oraz Suzuki Swift GTI. Zarówno jednym jak i drugim jeździłem, to było w czasach gdy nikt nie myślał, że to teraz będzie tak dużo warte i były to auta dość łatwe do kupienia. Swift może aż taki ostry nie był, silnik 1.3 101 KM, do setki wykręcał czasy poniżej 10 sekund. Potrafił na światłach złoić tyłki niejednemu BMW z 2.0 pod maską a jak dresiki nie umiały dobrze ruszyć to i nawet 2.3 czy 2.5 miały problem ze Swiftem. Uno turbo to już była na tamte czasy fajna rakieta - 106 (a później 112) KM, czasy do setki około 8s. I to wszystko z pojemności 1.3 (pierwsza wersja) oraz 1.4. Postrach dużo mocniejszych beemek, to fruwało a nie jeździło. Teraz na mobile.de zaturbione Uniaki stoją nawet po 7000 - 9000 euro. No i nie można zapomnieć o CRX z silnikiem B16A1 o mocy 150 KM, wykręcał czasy do setki w granicach 7,5 sekundy. I to wszystko przed rokiem 1990. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 mam iVT z 1991 roku (civic B16A1) i będzie już dożywotnio u mnie, już jest rodzynkiem a dźwięk zmiennych faz rozrządu potrafi przyprawić banana na twarzy, raz na jakiś czas przepalam na lokalnych winklach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Michoa Calibra miala najnizszy wspolczynnik oporu powietrza 0,26, wsrod aut produkowanych seryjnie. Pomijajac technike jaka w niej zastosowano (auto dla ludu), miala zajebista linnie nadwozia (do dzis mi sie podoba) prosta i elegancka nie zmacona zadnym chujostwem/udziwnieniem. Opel w ubieglym stuleciu mial piekne samochody, nie siegajac daleko : Manta, Monza, Record, Senator, GT, itd. ale mnie się serio ona podoba i mówie to 100% poważnie teraz , tylko na moje pierdolenie musisz brać poprawkę że u mnie wszystko jest na wesoło :D kadet też był fajny , był prosty w naprawie jak 126p , ciężki do zajebania , może i brzydki bez prowadzenia i osiągów ale mnie 3 drzwiowy hatchback jakoś zapadł w pamięć ) ofkorz mówię o łezce vel E ) a żeby nie offtopować powiem że jak 1.3 jechał na ssaniu , 1.4 wcale , 1.6 na gazie tak było 2.0GSI z zegarami z rodem z KIT-a i to był właśnie niepozorny zapierdalacz bo kadet na światłach budzi politowanie a nie szacun a ze względu na wagę( kadzio nie ma mostu , budy też w sumie nie ma za bardzo ) to e36 z najsłabszym motorem 1.6 kazał wąhać spaliny co sprawdziliśmy :D omega była fajna , mocny motor i RWD , chociaż dla mnie jej wygląd to kalectwo -wygląda jak chińska podróbka S klasy w moim odczuciu , próbowali zrobić limuzynę ale coś nie do końca im wyszło( aczkolwiek kumpel kupił chrupa do driftu za grosze to wyposażenie środka jednak robiło wrażenie -klima , skóra , podłokietniki, wkurwiający był fakt że jak przystało na auto RWD , z tyłu na środku było miejsce tylko dla luźnej panny co nogi trzymała szeroko -no może tunel nie wystawał jak w 190 ale był dokuczliwy ......... i piece w niej chyba były nienajgorsze , bo raczej ruda je zabierała na inny świat niż awarie astran martin to w zasadzie lemingowóz , ale trwałości nie można mu odmówić a piec 1.6 8v to wzór samochodowego dwigatleja -bezkolizyjny nierząd , gazem nie gardzi i trzaska przebiegi po 500tys w Polsce gdzie wszystko się naprawia drutem i przecinakiem zawstydzając dyszle....... znak zorro nie jest zły , ja cisnę lekką bekę ze wszystkiego :D No i nie można zapomnieć o CRX z silnikiem B16A1 o mocy 150 KM, wykręcał czasy do setki w granicach 7,5 sekundy. I to wszystko przed rokiem 1990. no crx fajny :D e36 z 2.0 w żeliwym bloku jest dobra a jakby tam wsadzić 2.8 z vanosem to dopiero będą ukrzyżowane dziewice i martwe płody, a z tego co czytam to jest do zrobienia Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baba Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 ale mnie się serio ona podoba i mówie to 100% poważnie teraz , tylko na moje pierdolenie musisz brać poprawkę że u mnie wszystko jest na wesoło :Dkadet też był fajny , był prosty w naprawie jak 126p , ciężki do zajebania , może i brzydki bez prowadzenia i osiągów ale mnie 3 drzwiowy hatchback jakoś zapadł w pamięć ) ofkorz mówię o łezce vel E ) a żeby nie offtopować powiem że jak 1.3 jechał na ssaniu , 1.4 wcale , 1.6 na gazie tak było 2.0GSI z zegarami z rodem z KIT-a i to był właśnie niepozorny zapierdalacz bo kadet na światłach budzi politowanie a nie szacun a ze względu na wagę( kadzio nie ma mostu , budy też w sumie nie ma za bardzo ) to e36 z najsłabszym motorem 1.6 kazał wąhać spaliny co sprawdziliśmy :D omega była fajna , mocny motor i RWD , chociaż dla mnie jej wygląd to kalectwo -wygląda jak chińska podróbka S klasy w moim odczuciu , próbowali zrobić limuzynę ale coś nie do końca im wyszło( aczkolwiek kumpel kupił chrupa do driftu za grosze to wyposażenie środka jednak robiło wrażenie -klima , skóra , podłokietniki, wkurwiający był fakt że jak przystało na auto RWD , z tyłu na środku było miejsce tylko dla luźnej panny co nogi trzymała szeroko -no może tunel nie wystawał jak w 190 ale był dokuczliwy ......... i piece w niej chyba były nienajgorsze , bo raczej ruda je zabierała na inny świat niż awarie astran martin to w zasadzie lemingowóz , ale trwałości nie można mu odmówić a piec 1.6 8v to wzór samochodowego dwigatleja -bezkolizyjny nierząd , gazem nie gardzi i trzaska przebiegi po 500tys w Polsce gdzie wszystko się naprawia drutem i przecinakiem zawstydzając dyszle....... znak zorro nie jest zły , ja cisnę lekką bekę ze wszystkiego :D no crx fajny :D e36 z 2.0 w żeliwym bloku jest dobra a jakby tam wsadzić 2.8 z vanosem to dopiero będą ukrzyżowane dziewice i martwe płody, a z tego co czytam to jest do zrobienia Mi też do dziś podoba się linia Calibry... Jako była posiadaczka wspominam jako jeden z lepszych (a w swojej klasie cenowej najlepszy wózek) jaki miałam..Gdybym dorwała teraz w dobrym stanie, to bez żadnej chwili zastanowienia zamieniłabym Jaga na Calibrę. Auto pozytywne i jako jedno z ostatnich z taką linią, że z kilometra wiesz co jedzie. A CRX to jedyna sztuka o jakiej marzyłam, a nie miałam. Michoa, to jest straszne że podobają mi się furki jak Tobie. Zaraz zacznę jeszcze pisać jak Ty... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.