stoodent1 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 WilQ_21 widzisz cała zabawa w napawanie to jest troszkę jak druciarstwo (jak dla mnie) a czemu??Może przykład odbiegający od tematu ale w kompresorze metanowym kierownictwo wysłało wał do USA na napawanie.Podobno nowy wał to wydatek rzędu 100k zł a napawanie z transportem 35k zł.Przyszedł ładnie pięknie i po 100 roboczo godzinach poszedł w diabły gwarancja nieuznana (pracownik nie pisał raportu godzinnego :/ )Także te zabawy jak dla mnie o kant ).( otłuc. rinas niestety sprawy cywilne trwają i trwają... Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Takie rzeczy jak wały korbowe w dzisiejszych czasach są nienaprawialne i w zasadzie to tylko na przetopkę mogą się nadawać po uszkodzeniu. Miałem KLR'a z napawanymi wałkami rozrządu to wszystko spłynęło i tyle.Sam u siebie chyba podjąłbym się naprawy układu korbowego ale tak jak pisałem wcześniej wyłącznie w przypadku gdy wał nie jest pokaleczony a czopy nie są wytłuczone/wyszlifowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Do autora tematu: mam taka propozycję . Następnym razem jak kupisz moto za połowę wartości rynkowej ,to zacznij od dokupienia pieca za tą resztę :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 nom i stało sieprzepalałem go czasem i wczoraj dalej zaczął stukać na wolnych obrotach dalej ta sama panewkatak że zwracam honor :)ale teraz juz go zajechałem na amen :) korba dziurę w bloku zrobiła :)nowe serce juz zamówione mam nadzieje ze bedzie dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) dobrze w kawie to do kilkunastu tys km , albo jednego gumowania i powtorka z rozrywki :D chyba ze rama wczesniej peknie :) Edytowane 15 Stycznia 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 he a moj dzieciol ma sie dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Na allegro widziałem zx6r z 1998 roku z połamaną czacha i rozwalonymi zegarami za 3500zł, a zawsze jeszcze miałbyś dawcę na częsci,albo z twojego zrobić dawce a tamtym jeżdzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 a tak to wyglądało po ściągnięciu głowicy :) masakra dość że dziura w bloku to jeszcze tłok obrócony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Trup totalny, tu już nawet nie ma co naprawiać. Zastanawiam się dlaczego od stukania na dole wpadły zawory do środka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Noi szkoda, bo tak to byś miał chociaż głowicę w zapasie a tak rozdupczyłeś go totalnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 nom i stało sieprzepalałem go czasem i wczoraj dalej zaczął stukać na wolnych obrotach dalej ta sama panewkatak że zwracam honor ale teraz juz go zajechałem na amen korba dziurę w bloku zrobiła nowe serce juz zamówione mam nadzieje ze bedzie dobre masz film z tego manewru? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 nie filmowałem momentu wybuchu ale dziwi mnie ze po nim mogłem go jeszcze odpalić i w miare to działało zaskoczony jestem że z takimi uszkodzeniami dał radejutro pewno zamontuje nowe serce i czekać na wiosne :)a co do głowicy to nie przyglądałem sie dokladnie bo nie chciałem wysypać szkanek ale może kiedyś wystarczy tylko zawory nowe założyć zresztą nie wiem bo to tez moze sie skonczyc jak z tą nowa panewką silnik kupiłem za 1200 zł gość twierdzi że ma 25 tys km ale tego to nikt nie wie ile tak naprawdeprzywieziony był bez oleju i do góry miską mogło mu się coś stać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Może na początku trochę dymić bo nawet jak oleju nie było to jakieś resztki na pewno zostały i pewnie się przedostały do komór spalania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 .....a co do głowicy to nie przyglądałem sie dokladnie bo nie chciałem wysypać szkanek ale może kiedyś wystarczy tylko zawory nowe założyć zresztą nie wiem bo to tez moze sie skonczyc jak z tą nowa panewką .... To zależy jak mocno dostała. Jeśli gniazda nie są pocięte a resztko zaworów nie wbiły trzpieni do góry (generalnie rozchodzi się o to czy wałki z mostkami nie ucierpiały) to może się jeszcze uratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Trup totalny, tu już nawet nie ma co naprawiać. Zastanawiam się dlaczego od stukania na dole wpadły zawory do środka ?Bo miały kontakt z tłokiem- najpierw malutki a potem poszło już lawinowo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.