plebanln Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 :icon_rolleyes:nie mówie ze w wykrywaniu usterek ale jeśli chodzi o budowe silnika to mam szanste sie podzszkolić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 szczelinomierz mam 0.05 czy 0.01 jest oknieczny czy tym co 0,05 tez mozna ustawić?? A jak chcesz zmierzyc luz 0,17? Zeby wiedziec jaka musisz podmienic plytke, musisz znac dokladnie wartosc luzu. Co 0,05mm to sa plytki do kupienia. Co do filmiku "20072011007" to ciezko powiedziec skad ten dzwiek, bo jest krecone w jednym miejscu. Mi to brzmi bardziej jak zawor.Szczerze? Zanim rozebrales to trzeba bylo kupic sobie najtanszy stetoskop i osluchac skad te dzwieki dochodza. Jak juz rozebrales to wszystko jest do kontroli. Od luzow przez panewki walkow, sprezyna zaworowa czy nie jest jakas peknieta etc... Chociaz teraz nie masz pewnosci czy stukanie bylo z gory czy z dolu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Silnik jest zatarty przez braku oleju, to będzie droga lekcja dla Ciebie. Kupienie zdrowego "pieca" nie będzie takie łatwe. No i przyjmij od razu do wiadomości że tego już nie naprawisz!! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Silnik jest zatarty przez braku oleju, to będzie droga lekcja dla Ciebie. Kupienie zdrowego "pieca" nie będzie takie łatwe. No i przyjmij od razu do wiadomości że tego już nie naprawisz!! szukam silnika a i przy okazji bede tamtego rozbierał moze znajde coś sensownego i zobaczymy kto miał racje hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 zacznij od odkręcenia miski olejowej, znajdziesz tam złote płatki jak znalazł do ozdobienia choinki;P Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) zacznij od odkręcenia miski olejowej, znajdziesz tam złote płatki jak znalazł do ozdobienia choinki;PA że swięta się zbliżają to będzie jakis pożytek z tego pieca :icon_biggrin: . A co do stuku to najprawdopodobniej panewka, ale jest to juz stan agonalny Edytowane 30 Listopada 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) dziś mierzyłem to jeszcze raz ale to juz uwzględniając to co pisaliście i wyszło że : patrząc od łańcuszka (od strony sprzęgła) na zaworach ssących na pierwszym tłoku oba zawory 0,25 luz na drugim tłoku pierwszy zawór 0,10 drugi 0,15na trzecim tłoku oba po 0,25i czwarty tak samo na wydechu patrząc od tej samej stronyna pierwszym tłoku pierwszy zawór 0,20 druga 0,15na drugim tłoku pierwszy 0,10 druga 0,25na trzecim tłoku oba po 0,25na czwartym tłoku pierwszy 0,15 a drugi 0.05 miało problem kupie sobie szczelinomierz 0,01 to sprawdzę dokładniejmało jest zaworów w normie Edytowane 30 Listopada 2011 przez plebanln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 mało jest zaworów w normie Jak to w tym sprzecie... Szczerze to wyrzuc ten szczelinomierz. Z taka dokladnoscia to mozna przerwe na swiecy ustawiac, a nie mierzyc zawory. Podane przez Ciebie wartosci nie sprawilyby ze byloby az takie stukanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 mam pytnie jeszcze czy przy awarii tej panewki kręcąc rozrusznikiem tez powinno stukać??u mnie stuka, usiłuje zlokalizowac miejsce ale to strasznie niesie sie po calym silniku troche tak jak by pod sprzęgłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 To zakrec recznie walem, bez rozrusznika. Zlozyles gore do kupy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 To zakrec recznie walem, bez rozrusznika. Zlozyles gore do kupy?ja jestem w trakcie rozkręcania z góry to tylko sciągnołem pokrywe klawiatury od spodu juz nie ma miski dekli i nadal cięzko zlokalizować ale jak kręce rozrusznikiem to jet co pełny obrót stukniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 bo poszła Ci panewka korbowodowa i tłok napiernicza o głowicę - prosta diagnoza - wykręcasz świec i gdy masz tłok w gmp wkładasz w otwór świecy śrubokręt, kawałek gładkiego pręta - i teraz RĘCZNIE kręcisz tam i spowrotem wałem - jak się śrubokręt nie będzie ruszał, albo będzie z pewnym opóźnieniem to masz przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 wszystko juz jasne rozebrałem pierwsza korbe nom i panewki wylecialy hehe starte i zatarte i teraz mam rade jeśli komuś rtak stuka to słuchając z boku silnika ciężko stwierdzić w którym miejscu bo niesie po siolniku ale wystarczy odkręcić wszystkie świece i wtedy stukanie słychac od góry wtedy wystacczy zatkać palcem otwór i łatwo można stwierdzić która to panewka (sprawdzona technika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jeśli mowa o naprawie zużytego pieca w motocyklach marki "KAWASAKI" to odradzam, mowie to bo jestem 3,5tys km po takim zabiegu.Kupiłem używany wał z panewkami, wszystko pomierzone i spasowane wg serwisówki i chodzi dużo lepiej niż wcześniej.Dlaczego odradzam? bo zazwyczaj dostępne są już "zajechane" części jak głowice, wały, wałki rozrządu, wyklepane zawory.Ja miałem szczęście bo znajomy miał skasowany taki sam motocykl w bardzo dobrym stanie. W polszy kupienie pieca do kawasaki w dobrym stanie jest mitem. Porównaj sobie ceny silników choćby na niemieckim ebayu.I jeśli chodzi dalej o markę Kawasaki to jest strasznie ale to bardzo strasznie wrażliwa na niedbalstwo i zapomniane regulacje/serwis. Sprawa ma się dużo lepiej z częściami do yamahy, suzuki już nie mówiąc o silnikach nie do zdarcia hondy. Reasumując i zaczynając od góryW głowicy masz wyklepane grzybki od zaworów bankowo i jeśli wyregulujesz zawory to po 200km bd miał znowu szamboNie wiem jak u Ciebie z kompresją jak miałeś dobrą czyli po te 10/11 barów to jeszcze bym się uspokoiłDalej pomierzył tłoki, pierścienie czy mieszczą się w serwisówce oraz korbowody(nie wiem czy to na nich poszła panewka?)Na samym końcu mierzenie wału, tutaj lepiej oddać do specjalnych zakładów by wszystkie czopy i owalizacje pomierzyliJeśli wał bd okej i będzie trzymał wymiary mieszczące się w granicy tolerancji możesz kupić same panewki nominalne Ale jeśli poszła Ci panewka główna na wale, to poracha. Nowy wał do kawasaki kosztuje 3tyś zł z przesyłką do Polski. To za tyle "może" trafisz na dobry silnik. Myślę że pomogłem troszkę Lewa! Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plebanln Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jeśli mowa o naprawie zużytego pieca w motocyklach marki "KAWASAKI" to odradzam, mowie to bo jestem 3,5tys km po takim zabiegu.Kupiłem używany wał z panewkami, wszystko pomierzone i spasowane wg serwisówki i chodzi dużo lepiej niż wcześniej.Dlaczego odradzam? bo zazwyczaj dostępne są już "zajechane" części jak głowice, wały, wałki rozrządu, wyklepane zawory.Ja miałem szczęście bo znajomy miał skasowany taki sam motocykl w bardzo dobrym stanie. W polszy kupienie pieca do kawasaki w dobrym stanie jest mitem. Porównaj sobie ceny silników choćby na niemieckim ebayu.I jeśli chodzi dalej o markę Kawasaki to jest strasznie ale to bardzo strasznie wrażliwa na niedbalstwo i zapomniane regulacje/serwis. Sprawa ma się dużo lepiej z częściami do yamahy, suzuki już nie mówiąc o silnikach nie do zdarcia hondy. Reasumując i zaczynając od góryW głowicy masz wyklepane grzybki od zaworów bankowo i jeśli wyregulujesz zawory to po 200km bd miał znowu szamboNie wiem jak u Ciebie z kompresją jak miałeś dobrą czyli po te 10/11 barów to jeszcze bym się uspokoiłDalej pomierzył tłoki, pierścienie czy mieszczą się w serwisówce oraz korbowody(nie wiem czy to na nich poszła panewka?)Na samym końcu mierzenie wału, tutaj lepiej oddać do specjalnych zakładów by wszystkie czopy i owalizacje pomierzyliJeśli wał bd okej i będzie trzymał wymiary mieszczące się w granicy tolerancji możesz kupić same panewki nominalne Ale jeśli poszła Ci panewka główna na wale, to poracha. Nowy wał do kawasaki kosztuje 3tyś zł z przesyłką do Polski. To za tyle "może" trafisz na dobry silnik. Myślę że pomogłem troszkę Lewa! czyli sądzisz że te silniki po 1200 zł to lipa nom to nie ciekawie sie zapowiadapozostaje założyć łańcuch i pedała hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.