Leon84 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) W mieście jeździ sie 50km/h :smile: :D Żadnego pałowania!! Edytowane 8 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 gdzie ty po miescie jeździsz 50 km/h chyba jak ru ;) szasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 WitamZdjatka mojej nowej Jamy w sygnaturce :banghead:Dzisiaj nawinalem troche km, ale mam juz pytanie, probowalem sie dostac do filtra powietrza... jak sciagnac ten bak!?Krzysiek WitamZdjatka mojej nowej Jamy w sygnaturce :buttrock:Dzisiaj nawinalem troche km, ale mam juz pytanie, probowalem sie dostac do filtra powietrza... jak sciagnac ten bak!?Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (edytowane) WitamWitamZdjatka mojej nowej Jamy w sygnaturce :(Dzisiaj nawinalem troche km, ale mam juz pytanie, probowalem sie dostac do filtra powietrza... jak sciagnac ten bak!?Krzysiek Q-wa w pierwszej chwili pomyslalem ze to moja :) Jest identyczna, nawet tank bag masz podobny, jak sciagne oslony silnika wyglada identycznie. Co do baku to normalnie przewody paliwowe, plastik z kranika (przedluzka) potem sciagasz siodlo i masz srube centaralna na klucz 12, zostaje srubka ustalajaca na kucz 8 przy glowce ramy. Pzdr i gratujuje zakupu. Co do kontrolki rezerwy, czy wskaznika poziomu to troche jestem rozczarowany bo w poprzedniej XJ wskaznik byl.TomaszB moze cos wymyslimy na kontaktronie. Chociaz raczej bedzie ciezko, ten zbiornik nie ma nawet wejscia na wskaznik, przewody itp. Pzdr.A jeszcze jedno lancuchy REGINA, slyszal, stosuje ktos? Edytowane 10 Marca 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (edytowane) WitamZdjatka mojej nowej Jamy w sygnaturce :)Dzisiaj nawinalem troche km, ale mam juz pytanie, probowalem sie dostac do filtra powietrza... jak sciagnac ten bak!?KrzysiekGratulacje Krzysiek. Moto sie swietnie prezentuje, to starsze z reszta tez. Pozwolisz ze sie spytam z ciekawosci. Czy u Ciebie tylne zawieszenie bylo jakos przerabiane? Bo tyl wydaje sie taki 'podniesiony' (pytam o dywersje oczywiscie :(). Edytowane 10 Marca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Gratulacje Krzysiek. Moto sie swietnie prezentuje, to starsze z reszta tez. Pozwolisz ze sie spytam z ciekawosci. Czy u Ciebie tylne zawieszenie bylo jakos przerabiane? Bo tyl wydaje sie taki 'podniesiony' (pytam o dywersje oczywiscie :crossy:).No to na razie jestem szczesliwym posiadaczem 2 maszyn :) Lime82 tyl chyba nie byl ruszany, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo ;) ale fakt "dupe" ma troche w gorze... Q-wa w pierwszej chwili pomyslalem ze to moja :icon_eek: Jest identyczna, nawet tank bag masz podobny, jak sciagne oslony silnika wyglada identycznie. Co do baku to normalnie przewody paliwowe, plastik z kranika (przedluzka) potem sciagasz siodlo i masz srube centaralna na klucz 12, zostaje srubka ustalajaca na kucz 8 przy glowce ramy. Wlasnie! Nie wiedzialem, czy mam odkrecac to srubke przy glowce ramy, ale teraz juz wiem!Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 gratulacje no i wielu kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Gratuluje zakupu, ladnie prezentuje sie motorek :P Powiedz mi, czy kupiles motorek w Lipsku, czy moze jestes z Lipska lubokolic :bigrazz:Raz na jakis czas pojawiam sie tam :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) Lime82 tyl chyba nie byl ruszany, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo :crossy: ale fakt "dupe" ma troche w gorze...No wlasnie, tez bym chcial tak u siebie zrobic, ale nie bardzo mam pomysl jak.No to na razie jestem szczesliwym posiadaczem 2 maszyn :)Serio masz jeszcze starego sprzeta? Nie chcesz sprzedac? :flesje: Edytowane 11 Marca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Panowie, mam pytanie. Obracając tylnym kołem np przy smarowaniu łańcucha(xj 89 rok 51j) zauważyłem, że łańcuch jest mniej lub bardziej napięty w zależności od położenia koła. Czy to jest normalne? Sprawdziłem wszystko, co możliwe i nic nie jest krzywe. Może wynika to z nierównomiernego zużycia zębatek na obwodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 U mnie jest dokładnie tak samo. Nie mam pojęcia dlaczego.Zębatki sa jeszcze w dbd stanie.Bić żadnych nie zauważyłem.Koło kreci sie lekutko.Łańcuch w w kilku miejscach jest jakoś tak wysztywniony/lekko załamanySmarowałem go ostro naftą, olejem i troche wyluzowało te miejsca.Po tych zabiegach zmniejszyło się też znacznie zjawisko różnego naciągu łańcucha.Poprzedni właściciel chyba tylko nakładał smar do łańcuchów i nigdy go nie czyścił.Zmniejszyło się też znacznie zjawisko różnego naciągu łańcucha.] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) Grizzli (witam!) i Lolo lancuch wyciaga sie nierownomiernie, szczegolnie dotyczy to tych tanszych (nie wzmacnianych) i slabszych firm. Qumpel mial irisa ktory po 5 tys praktycznie nadawal sie na zlom w jednym miejscu byl naciagniety jak struna, w innym wisial jak stare gacie. Nafta sie myje lancuch a nie smaruje.Tu zdania sa podzielone ja po przygodzie z roznymi sprayami itp powrocilem do ... oleju przekladniowego, plus 2-3 razy w sezonie mycie nafta i olej. Uwazam ze daje to najlepszy efekt. Pzdr. Edytowane 11 Marca 2007 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 No fakt źle napisałem.Nie smarowałem łańcucha nafta tylko go myłem :) Jak kupiłęm sprzęta to łańcuch był bardzo ulepiony więc teraz często go czyszczę, samruje.Teraz juz mu odpuszcze bo wygląda normalnie/czysto i jest elastyczny.Te różne stany napięcia juz prawie wcale nie wystepują. Smaruje olejem przekładniowym albo szprajem Bel ray - bardzo dobry samr( łatwo sie czyści nafta i nie smarka wcale po kole)Czyszcze naftą.Łańcuch mam RK wzmacniany ponoć :biggrin: - nie wiem czy to dobry łańcuch. Mysle, że ten sezon łańcuch jeszcze wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dzięki, Zbig, za informacje, wytłumaczenie jest sensowne i logiczne, takiej ewentualności nie brałem pod uwagę. A ponieważ po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że wszystko jest proste, pozostaje rzeczywiście tylko łańcuch. A ponieważ kończy mi się zakres regulacji, i tak w tym sezonie będę musiał go wymienić. Mam tylko nadzieję, że pod koniec. Zastanawiam się tylko, jakiej firmy byłby najlepszy. Muszę poszukać na forum, bo temat był już pewnie poruszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dlaczego się tak łańcuchy nierówno zużywają?łańcuch cały czas się kreci więc zużywać powinien się na całej długości równomiernie.Czy jest to spowodowane ostrym przyspieszaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.