Limo Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Poradzilem sobie z ta redukcja :D daj znac jak bedziesz smigal do krasnika, chetnie podjade i pomoge wkrecic jedna swieczke i przy okazji pogadac o wszystkim i o niczym ;)Masz to jak w banku ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Lolo to nawet kolorek ten sam co moja:) najledniejszy jesli chodzi o starsza Xj. manuala Ci posle wieczorem bo teraz sie zbieram na zajecia. Czeakam na zdjecia Twojej maszynki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Nie prawda ze najladniejszy :bigrazz: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 ale tak sie zastanawiam czemu masz Lolo swoja po remoncie silnika. przeciez 100tys dla tego modelu to nie jest problem a Ty mowisz ze jest po wymianie walu i panewek? jak ja dorwales? pewne zrodlo? co bylo w nim nie tak ze sie silnik rozpadł i nadawal do remontu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) Lolo, manual jest do sciagniecia na www.yamahaxj.pl, w dziale Download. No i gratulacje z okazji zakupu :rolleyes: Edytowane 15 Lutego 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Lolo to nawet kolorek ten sam co moja:) najledniejszy jesli chodzi o starsza Xj. manuala Ci posle wieczorem bo teraz sie zbieram na zajecia. Czeakam na zdjecia Twojej maszynki. pozdro gdzie te zdjatka xjtki Lolo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) ale tak sie zastanawiam czemu masz Lolo swoja po remoncie silnika. przeciez 100tys dla tego modelu to nie jest problem a Ty mowisz ze jest po wymianie walu i panewek? jak ja dorwales? pewne zrodlo? co bylo w nim nie tak ze sie silnik rozpadł i nadawal do remontu? Matek w Katowicach kupiłe ten motocykl z zatartym silnikiem.Ponoć jak spuszczał olej to 1 L wyleciało tylko jakiejs czarnej mazi.Zatarło panewkę. Jak było na 100% to nie wiem ale najważniejsze , ze moto chodzi fajnie.Musze tylko olej zmienic co by wypłukał silnik po remoncie.Kupili xj-tkę za grosze - mam umowe z gościem od którego kupowali.Założyli dobry wał, nowe panewki itp..graty. - ustawili wszystko jak nalezy.Matek dał mi roczną gwarancję na motocykl. Piotr Dudek z forum też polecał mi ten motocykl bo widział jak Matek go robił.Silnik pracuje elegancko!Ja tez do Matka mam zaufanie.Kupiłem u niego kilka gratów do moto i robiłem wymianę okablowania i uszczelniacze w Virago.Nie było problemu i cena tez była Ok! FOTY KLIKKLIKKLIKKLIKKLIK Pozdrawiam Nie prawda ze najladniejszy :lalag: ;) Czerwona też jest bardzo ładna :clap: No to mamy dwie ładne Xj w DG Edytowane 15 Lutego 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) widać ze moto zadbane - w porownaniu do mojej to owiewka igiełka, ale to tez moze swiadczyc o autentycznym przebiegu 60tyś.siedzenie juz tez nie oryginalne u Ciebie, tak jak u mnie było obszywane. u mnie owiewki te plastikowe pod siedzeniem są porysowane od bocznych sakw oraz tam gdzie kolana sa także. u Ciebie tego nie widać prawie.zamierzam to odnowić niebawem.oby Ci sluzyl jak najdłuzej ten motorek, zeby to zatarcie nie wpłynęlo zbytnio na trwałosc silniczka i zeby po remoncie jezdzil tyle co przed. pewnie jakiś debil zapomnial o tym ze moto wezmie troche oleju i doprowadził to zatarcia przez to ze nie dolewał przez 6 tyś od wymiany do wymiany.widze ze Ty tez masz wersje z "obcietymi" podnożkami pasażera:) ciekawe czy takie coś fabrycznie wychodziło. masz moze czujnik nie złożonej stopki? ja nie mam:| i nie brakuje zadnych kabli ani nic. z tego co widze masz ogonek w swojej podmalowany bo biało żólty lakier nie jest do końca pociagniety:) bardzo ładnie Twoj sprzet wygląda:) pozdro Edytowane 15 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) widać ze moto zadbane - w porownaniu do mojej to owiewka igiełka, ale to tez moze swiadczyc o autentycznym przebiegu 60tyś.siedzenie juz tez nie oryginalne u Ciebie, tak jak u mnie było obszywane. u mnie owiewki te plastikowe pod siedzeniem są porysowane od bocznych sakw oraz tam gdzie kolana sa także. u Ciebie tego nie widać prawie.zamierzam to odnowić niebawem.oby Ci sluzyl jak najdłuzej ten motorek, zeby to zatarcie nie wpłynęlo zbytnio na trwałosc silniczka i zeby po remoncie jezdzil tyle co przed. pewnie jakiś debil zapomnial o tym ze moto wezmie troche oleju i doprowadził to zatarcia przez to ze nie dolewał przez 6 tyś od wymiany do wymiany.widze ze Ty tez masz wersje z "obcietymi" podnożkami pasażera:) ciekawe czy takie coś fabrycznie wychodziło. masz moze czujnik nie złożonej stopki? ja nie mam:| i nie brakuje zadnych kabli ani nic. z tego co widze masz ogonek w swojej podmalowany bo biało żólty lakier nie jest do końca pociagniety:) bardzo ładnie Twoj sprzet wygląda:) pozdroCo znaczy podcięte podnóżki pasażera?U mnie na lakierze są naklejki.Możliwe, że była malowana kiedyś - lakier nie jest nowy.Jeszcze nie miłem moto z oryginalnym malowaniem. może dlatego, że zawsze kupowałem starsze maszynki :evil:Na owiewkach nie widac sladów klejenia. Od spodu tez nic nie ma.Pozdejmowałem bak . kanape żeby rame pooglądac - tez nie widze śladów ewentualnej kraksy. Czujnik od stopki mam. Moto ma chyba faktycznie taki przebieg bo nawet tarcze nie maja wcale rantu :wink: Sa na 100% oryginalne. Szukam teraz tego spoilerka pod silnik.Może ktoś wie gdzie coś takiego można wyszperać? Edytowane 15 Lutego 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Moto ma chyba faktycznie taki przebieg bo nawet tarcze nie maja wcale rantu :evil: Sa na 100% oryginalne. Przy tym przebiegu cudow nie ma powinny miec rant.Znaczy ze wymieniane, a moto naprawde ladne :lalag: prawie jak moja byla :icon_razz: .Pzdr i bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy zycze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) jesli chodzi o te przyciete podnozki pasazera to zobacz sobie jak masz u siebie, tak samo jak u mnie a zobacz jak ma np bekriss:) u nas nie ma wysiegników jak to powinno być w tym modelu, poprostu podnozki pasazera sa nizej i blizej podnozkow kierwcy - przyjrzyj sie:http://img122.imageshack.us/img122/3650/xxap4.jpg co do tego rantu na tarczach to ja mam lekki rant z przodu ale tarcze maja dobra grubosc natomiast z tylu to mam ponizej normy i to grubo, widac ze jakis wlasciciel hamowal tylnym hamulcem bo mialem dorobiona taka dziwną nakladke na pedal cham.tylko ze ja nie bede wymienial tylnej tarczy bo nie uzywam jej prawie wcale. ja mam chyba oryginalny lakier bo o ile bak mam w nawet dobrym stanie to juz te plastiki strasznie wygladaja - sa poobcierane, porysowane i wytarte.pozdro Edytowane 15 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 No juz wiem o co chodzi z tymi podnóżkami. Mam teraz mały problem. :biggrin: Muszę wymienic linkę gazu bo jest ju zposzczerbiona.Nie mogę wyjąc małej linki łączącej gaźniki z własciwa linka.Nie wiem czy da się to zrobić bez zdejmowania gaźników.Poprosiłem o pomoc bkrisa juz bo jest z DG tak jak ja.masz może na to jakis pomysł? Zdejmowałes to na założonych gaźnikach.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) wiesz co jest z tym wielki problem - pamietam jak czyscilem pierwszy raz gazniki to zapomnialem zalozyc tej linki (niepotrzebnie zdejmowalem cała linke a nie tylko tą wlasciwą) i ponownie je sciagałem. tyle ze ja robilem to sam wiec pomocy nie było a trzeba przeciez przytrzymac przepustnice w gorze bo wtedy jest wiekszy dostep. sprobuj kilka razy, najlepiej sobie przepsutnice podeprzyj czymś. ja odpuscilem w kazdym badz razie. czyli tą krótka linke tez masz poszczerbioną? ona tam chodzi na wałku wiec nie powinno sie jej nic dziać.Lolo jaką masz opone z tyłu? szeroka sie wydaje... 130? Edytowane 15 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) wiesz co jest z tym wielki problem - pamietam jak czyscilem pierwszy raz gazniki to zapomnialem zalozyc tej linki (niepotrzebnie zdejmowalem cała linke a nie tylko tą wlasciwą) i ponownie je sciagałem. tyle ze ja robilem to sam wiec pomocy nie było a trzeba przeciez przytrzymac przepustnice w gorze bo wtedy jest wiekszy dostep. sprobuj kilka razy, najlepiej sobie przepsutnice podeprzyj czymś. ja odpuscilem w kazdym badz razie. czyli tą krótka linke tez masz poszczerbioną? ona tam chodzi na wałku wiec nie powinno sie jej nic dziać.Lolo jaką masz opone z tyłu? szeroka sie wydaje? 130? Poszczerbiona jest własnie na wpuście tego wałeczka ( na dole)Przepustnice juz sobie podparłem tylko nie widac tam jak wchodzi linka!Czy jakos z boku , od dołu czy jak?? :icon_rolleyes: Opona? Tylko Ci sie wydaje :wink: 110 KAPEĆ śmiesznyOponka jeszcze śliska od nowości z cyckami :wink:Przednia zas woła o litość! Wrak! Edytowane 15 Lutego 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) wchodzi z boku z tego co pamietam na takiej zasadzie jak przy klamkach sprzegla,albo w rowerze hamulcu, musisz miec luźną linke zeby wlozyc. z przodu widze ze metzelera masz- tez mam takiego samego tyle ze do wymiany, nie bede sie przyznawal z którego jest roku hehe:)jak kogoś interesuje: http://www.bikepics.com/pictures/802484/ wykresy 51J. Edytowane 15 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.