bekriss Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Witam TomaszB :icon_twisted: bronx a co dokladnie ciebie spotkalo w pitstopie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 odnioslem niemile wrazenie jak tam przyjechalem , moze mialem pecha , albo oni zly dzien. Zostalem potraktowany jak intruz i teraz sie tak czuje :icon_twisted:Taki maly ( a moze i duzy) uraz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No i ja przedwczoraj przelecialem sie po miescie :icon_rolleyes: . Juz nie moglem wytrzymac, jak to mowi zona nosilo mnie, ale bylo suuuper :lalag:Tylko troche w nogi zimno, musze kupic sobie spodnie na moto, kurtki mam 3 a spodni zadnych. W wolnej chwili tylko zajrze do zaworow, musze sprawdzic luzy. Tak juz wszystko gotowe do sezonu. Mam pytanie: jesli wykrece, wymontuje napinacz lancucha rozrzadu (chce zobaczyc ile regulacji jeszcze zostalo). To mozna normalnie bezpiecznie go wkrecic z powrotem, czy wal musi byc ustawiony na znaki? Na co zwrocic uwage?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 ja za2sze wkrecalem i wykrecalem bez zadnego ustawiania i bron boze nie krecilem walem po wymontowaniu napinacza :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No Panowie i Panie, wiosna nadchodzi a wraz z nia zmiana moto!W sobote jade ogladac i juz kupic chyba Dywersje 93'Fotki wkrotcePozdrKrzysiek ps.I tez sie nie moge doczekac kiedy bedzie ten dzien! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Zbig do samego sprawdzenia napinacza to położenie wału niema znaczenia,ja już również wyciągałem napinacz dla sprawdzenia i nic nie ustawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 A jak sie go z powrotem wkreca to musi byc zlozony, tak? Ale jak sie on potem rozlozy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariok Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Panowie,jesli napinacz w znaczacy sposob nie rozni sie w XJ po '92 od tych sprzed '92 to nie ma znaczenia jego montaz/demontaz poniewaz lancuszek na zebach nie przeskoczy, a nawet po poruszeniu walem gdy nie ma napinacza, w momencie ponownego zamontowania napinacza i po zwolnieniu go, napnie on lancuszek jak tylko wal zacznie sie obracacjesli sie myle to prosze o poprawke :-),a teraz moje pytanie...ze strosci zerwaly sie zeby na pasku zebatym do napinania centralnego amortyzatora, w Yamaszce krzykaja mi 160 pln za nowke...hmmmmacie moze jakas alternatywe?sam szukam po jakis polskich producentach, ale nie jest latwo :-(po malym sledztwie doszedlem ze oryginalnie, pasek ten jest produkowany przez firme Goodyear dla Yamahy, ale na rynku USA jest on dostepny rowniez dla zwyklych smiertelnikow jako pasek o jakis tam standardowych wymiarach i mozna go kupic w zwyklym sklepie, niestety firma G. uznala chyba Polakow za malo rozwinietych technicznie i oferuje nam tylko oponki na nasz ryneczek :-P coz...Conti i Gates maja w d.. motocykle i produkuja tylko paski do katamaranow...dobra wiecej sie nie bede zaliljak macie jakiegos pomysla to walcie smialo...pozdrp.s.jak sam bede mial jakies namiary to wam napisze co, gdzie i jak (jakby ktos kiedys...)Lime82: w starszej wersji jest taka srubka ktora odblokowuje sie napinacz po wlozeniu go na miejsce...nie wiem jak w divie Edytowane 23 Lutego 2007 przez dariok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Wykrecilem i wyglada to tak ze aby zamontoac z powrotem trzeba przykrecic korpus napinacz, a dopiero potem wlozyc sprezyny i nakretke kontrujaca. Mozna w tym momencie liczyc klikniecia na zapadce i juz wiadomo ile zostalo. Wszystkich zabkow jest 14. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Panowie,jesli napinacz w znaczacy sposob nie rozni sie w XJ po '92 od tych sprzed '92 to nie ma znaczenia jego montaz/demontaz poniewaz lancuszek na zebach nie przeskoczy, a nawet po poruszeniu walem gdy nie ma napinacza, w momencie ponownego zamontowania napinacza i po zwolnieniu go, napnie on lancuszek jak tylko wal zacznie sie obracacjesli sie myle to prosze o poprawke :-),a teraz moje pytanie...ze strosci zerwaly sie zeby na pasku zebatym do napinania centralnego amortyzatora, w Yamaszce krzykaja mi 160 pln za nowke...hmmmmacie moze jakas alternatywe?sam szukam po jakis polskich producentach, ale nie jest latwo :-(po malym sledztwie doszedlem ze oryginalnie, pasek ten jest produkowany przez firme Goodyear dla Yamahy, ale na rynku USA jest on dostepny rowniez dla zwyklych smiertelnikow jako pasek o jakis tam standardowych wymiarach i mozna go kupic w zwyklym sklepie, niestety firma G. uznala chyba Polakow za malo rozwinietych technicznie i oferuje nam tylko oponki na nasz ryneczek :-P coz...Conti i Gates maja w d.. motocykle i produkuja tylko paski do katamaranow...dobra wiecej sie nie bede zaliljak macie jakiegos pomysla to walcie smialo...pozdrp.s.jak sam bede mial jakies namiary to wam napisze co, gdzie i jak (jakby ktos kiedys...)Lime82: w starszej wersji jest taka srubka ktora odblokowuje sie napinacz po wlozeniu go na miejsce...nie wiem jak w divie Na ten pasek nie działaja jakies duże siły.Można kupić jakiś samochodowy pasek i odpowiednio go przyciąć a potem połączyc go jakąś zaciskowa spinką. Spinka zaciśnie się na zębach paska co utrudni ewentualne zerwanie.pasek się nie kreci więć nie powinno byc problemu.U mnie regulacja chodzi bardzo lekko i płynnie więc obciążeń nie ma zbytnich.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 zerknijcie, ladniutka dywersja. oczywiscie hektar ode mnie :icon_biggrin: jednak nie o to chodzi. te felgi rozumiem, ze sa jakies akcesoryjne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) zerknijcie, ladniutka dywersja. oczywiscie hektar ode mnie :crossy: jednak nie o to chodzi. te felgi rozumiem, ze sa jakies akcesoryjne... Pierwszy raz widze takie koła w Diversionie. Cena tez jest atrakcyjna - do nego.Watpie czy koła są akcesoryjne do xj-tki - pewnie z jakiejś virago albo czegos innego.. :icon_biggrin: :biggrin:Ładny motocykl! Co tam, że daleko.Ja po Virago pojechałem 350 km ... wracałem na niej a było...-3 st.C :bigrazz: :crossy: Edytowane 23 Lutego 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariok Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 chodzilo mi o to zeby nie kombinowac z tym paseczkiem jakis laczen itp. chociaz wiem ze taka "prowizorka" potrafi przezyc niejeden oryginal...heheale mam juz cos na oku z niewielkiej poslkiej firmy, jak do mnie przyjdzie do napisze pare slow porownania z oryginalem i podam namiary...Conti sie do mnie odezwalo, ale ze nie jest to ich standardowy produkt to minimum zamowienia wynosi ok 15 szt. (tylko ze ja nie mam 15 XJ-tek :icon_razz: ) i nie podali ceny, ale chwala im ze wogole sie odezwali :-)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 kurna, dzis sie wyrwalem na przejażdzke, wyjechalem trzy metry z bramy po czym wyladowałem w fosie:] cholera jakoś tak ślisko było no i nie opanowałem maszyny, za duzo gazu. dorabiam ostatnio jako dostawca na skuterze i coś mi nie służy jazda na tym gównie. zapomnialem już przez to co to jest zmiana biegów.macie może na zbyciu jakies kierunki do xj? bo pewnie lusterek to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 kurna, dzis sie wyrwalem na przejażdzke, wyjechalem trzy metry z bramy po czym wyladowałem w fosie:] cholera jakoś tak ślisko było no i nie opanowałem maszyny, za duzo gazu. dorabiam ostatnio jako dostawca na skuterze i coś mi nie służy jazda na tym gównie. zapomnialem już przez to co to jest zmiana biegów.macie może na zbyciu jakies kierunki do xj? bo pewnie lusterek to nie. Jak sobie nie radzisz zmocą XJ-tki to przesiądź się na MZ 150 :bigrazz: Żartuję oczywiście.Skuterek żeby ruszył trzeba gazu duzo dodać.No można sie zapomnieć wsiadając na normalny motocykl :crossy: :clap: Szpula... i do rowu :P Na allegro są kierynkowskazy , fajne są te z przezroczystymi szkłądmi.. i nawert cenowo OK.Lusterka też dorwiesz, Jakies inne zniszczenia???? Dobrze , ze owoewki juz nie masz ... bo by się narobiło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.