Skocz do zawartości

Kto jeździ Yamahą XJ? ( Yamaha XJ600, XJ900 )


Rekomendowane odpowiedzi

No i ja przedwczoraj przelecialem sie po miescie :icon_rolleyes: . Juz nie moglem wytrzymac, jak to mowi zona nosilo mnie, ale bylo suuuper :lalag:Tylko troche w nogi zimno, musze kupic sobie spodnie na moto, kurtki mam 3 a spodni zadnych. W wolnej chwili tylko zajrze do zaworow, musze sprawdzic luzy. Tak juz wszystko gotowe do sezonu. Mam pytanie: jesli wykrece, wymontuje napinacz lancucha rozrzadu (chce zobaczyc ile regulacji jeszcze zostalo). To mozna normalnie bezpiecznie go wkrecic z powrotem, czy wal musi byc ustawiony na znaki? Na co zwrocic uwage?Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

jesli napinacz w znaczacy sposob nie rozni sie w XJ po '92 od tych sprzed '92 to nie ma znaczenia jego montaz/demontaz poniewaz lancuszek na zebach nie przeskoczy, a nawet po poruszeniu walem gdy nie ma napinacza, w momencie ponownego zamontowania napinacza i po zwolnieniu go, napnie on lancuszek jak tylko wal zacznie sie obracac

jesli sie myle to prosze o poprawke :-),

a teraz moje pytanie...ze strosci zerwaly sie zeby na pasku zebatym do napinania centralnego amortyzatora, w Yamaszce krzykaja mi 160 pln za nowke...hmmm

macie moze jakas alternatywe?

sam szukam po jakis polskich producentach, ale nie jest latwo :-(

po malym sledztwie doszedlem ze oryginalnie, pasek ten jest produkowany przez firme Goodyear dla Yamahy, ale na rynku USA jest on dostepny rowniez dla zwyklych smiertelnikow jako pasek o jakis tam standardowych wymiarach i mozna go kupic w zwyklym sklepie, niestety firma G. uznala chyba Polakow za malo rozwinietych technicznie i oferuje nam tylko oponki na nasz ryneczek :-P coz...

Conti i Gates maja w d.. motocykle i produkuja tylko paski do katamaranow...

dobra wiecej sie nie bede zalil

jak macie jakiegos pomysla to walcie smialo...

pozdr

p.s.

jak sam bede mial jakies namiary to wam napisze co, gdzie i jak (jakby ktos kiedys...)

Lime82: w starszej wersji jest taka srubka ktora odblokowuje sie napinacz po wlozeniu go na miejsce...nie wiem jak w divie

Edytowane przez dariok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykrecilem i wyglada to tak ze aby zamontoac z powrotem trzeba przykrecic korpus napinacz, a dopiero potem wlozyc sprezyny i nakretke kontrujaca. Mozna w tym momencie liczyc klikniecia na zapadce i juz wiadomo ile zostalo. Wszystkich zabkow jest 14. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

jesli napinacz w znaczacy sposob nie rozni sie w XJ po '92 od tych sprzed '92 to nie ma znaczenia jego montaz/demontaz poniewaz lancuszek na zebach nie przeskoczy, a nawet po poruszeniu walem gdy nie ma napinacza, w momencie ponownego zamontowania napinacza i po zwolnieniu go, napnie on lancuszek jak tylko wal zacznie sie obracac

jesli sie myle to prosze o poprawke :-),

a teraz moje pytanie...ze strosci zerwaly sie zeby na pasku zebatym do napinania centralnego amortyzatora, w Yamaszce krzykaja mi 160 pln za nowke...hmmm

macie moze jakas alternatywe?

sam szukam po jakis polskich producentach, ale nie jest latwo :-(

po malym sledztwie doszedlem ze oryginalnie, pasek ten jest produkowany przez firme Goodyear dla Yamahy, ale na rynku USA jest on dostepny rowniez dla zwyklych smiertelnikow jako pasek o jakis tam standardowych wymiarach i mozna go kupic w zwyklym sklepie, niestety firma G. uznala chyba Polakow za malo rozwinietych technicznie i oferuje nam tylko oponki na nasz ryneczek :-P coz...

Conti i Gates maja w d.. motocykle i produkuja tylko paski do katamaranow...

dobra wiecej sie nie bede zalil

jak macie jakiegos pomysla to walcie smialo...

pozdr

p.s.

jak sam bede mial jakies namiary to wam napisze co, gdzie i jak (jakby ktos kiedys...)

Lime82: w starszej wersji jest taka srubka ktora odblokowuje sie napinacz po wlozeniu go na miejsce...nie wiem jak w divie

 

Na ten pasek nie działaja jakies duże siły.

Można kupić jakiś samochodowy pasek i odpowiednio go przyciąć a potem połączyc go jakąś zaciskowa spinką. Spinka zaciśnie się na zębach paska co utrudni ewentualne zerwanie.

pasek się nie kreci więć nie powinno byc problemu.

U mnie regulacja chodzi bardzo lekko i płynnie więc obciążeń nie ma zbytnich.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknijcie, ladniutka dywersja. oczywiscie hektar ode mnie :crossy:

 

jednak nie o to chodzi. te felgi rozumiem, ze sa jakies akcesoryjne...

 

Pierwszy raz widze takie koła w Diversionie.

 

Cena tez jest atrakcyjna - do nego.

Watpie czy koła są akcesoryjne do xj-tki - pewnie z jakiejś virago albo czegos innego.. :icon_biggrin: :biggrin:

Ładny motocykl!

Co tam, że daleko.Ja po Virago pojechałem 350 km ... wracałem na niej a było...-3 st.C :bigrazz: :crossy:

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o to zeby nie kombinowac z tym paseczkiem jakis laczen itp. chociaz wiem ze taka "prowizorka" potrafi przezyc niejeden oryginal...hehe

ale mam juz cos na oku z niewielkiej poslkiej firmy, jak do mnie przyjdzie do napisze pare slow porownania z oryginalem i podam namiary...

Conti sie do mnie odezwalo, ale ze nie jest to ich standardowy produkt to minimum zamowienia wynosi ok 15 szt. (tylko ze ja nie mam 15 XJ-tek :icon_razz: ) i nie podali ceny, ale chwala im ze wogole sie odezwali :-)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna, dzis sie wyrwalem na przejażdzke, wyjechalem trzy metry z bramy po czym wyladowałem w fosie:] cholera jakoś tak ślisko było no i nie opanowałem maszyny, za duzo gazu. dorabiam ostatnio jako dostawca na skuterze i coś mi nie służy jazda na tym gównie. zapomnialem już przez to co to jest zmiana biegów.

macie może na zbyciu jakies kierunki do xj? bo pewnie lusterek to nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna, dzis sie wyrwalem na przejażdzke, wyjechalem trzy metry z bramy po czym wyladowałem w fosie:] cholera jakoś tak ślisko było no i nie opanowałem maszyny, za duzo gazu. dorabiam ostatnio jako dostawca na skuterze i coś mi nie służy jazda na tym gównie. zapomnialem już przez to co to jest zmiana biegów.

macie może na zbyciu jakies kierunki do xj? bo pewnie lusterek to nie.

 

Jak sobie nie radzisz zmocą XJ-tki to przesiądź się na MZ 150 :bigrazz:

Żartuję oczywiście.

Skuterek żeby ruszył trzeba gazu duzo dodać.

No można sie zapomnieć wsiadając na normalny motocykl :crossy: :clap: Szpula... i do rowu :P

 

Na allegro są kierynkowskazy , fajne są te z przezroczystymi szkłądmi.. i nawert cenowo OK.

Lusterka też dorwiesz,

 

Jakies inne zniszczenia???? Dobrze , ze owoewki juz nie masz ... bo by się narobiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...