bekriss Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Dzis jest moj szczesliwy dzien. Po dlugich poszukiwaniach czesci wreszcie znalazlem co trzeba. Oczewiscie moglem juz wczesniej kupic czesci ale pierwszy gosc chcial odemnie 160 za jedna polke i 120 za chlodnice. U drugiego juz mialem miec taniej bo obie polki za 160 i chlodnica 80. Mialem nawet od niego kupowac, ba... juz napisalem do niego maila z adresem ale bylo to 2 tyg temu a gosc sie nie odzywa i nie wyslal mi tego. Mialem do niego wczoraj dzwonic ale postanowilem sprawdzic jeszcze jedno zrodlo. Okazalo sie ze obie polki, chlodnice bede mial za 150zl a jak bedzie linka predkosciomierza to tez mi ja dorzuci :D Jutro albo pojutrze przyjdzie paczka. Dodatkowy plus jest taki ze gosc prowadzi warsztat i polki sa proste wedlug mechanikow ;) Takze koszty moje glupiego wystepu sa male a spodziwelem sie kilku stowek. No jeszcze bak by sie przydal bez wgniecenia ale taki tez moge miec za 100zl w moim malowaniu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Czy ktos z Was ma moze schemat kranika do xj-ty najlepiej diversion? Mam wrazenie ze cos mi tam nie gra...Ja to chyba mam w swoim haynesie tylko nie wiem jakbym ci to mogl przeslac. Mam go w pdf-ie ale nie wiem jak zapisac pojedyncze strony na dysku. Ktos pomoze? :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 W adobe reader zaznaczasz wybrane pole <zdjecie> klikajac dwa razy szybko lewy myszy, pojawia sie krzyzyk ktorym obrysowujesz wybrany element, zakladka "edycja" -> "kopiuj" i wklejasz w jakims edytorze graficznym. i masz fote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ja to chyba mam w swoim haynesie tylko nie wiem jakbym ci to mogl przeslac. Mam go w pdf-ie ale nie wiem jak zapisac pojedyncze strony na dysku. Ktos pomoze? :banghead: Dzieki wielkie za checi, komplet naprawczy juz zamowiony, a budowe poznalem empirycznie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Dzieki wielkie za checi, komplet naprawczy juz zamowiony, a budowe poznalem empirycznie :biggrin:Spoko. Sluze pomoca :notworthy:. Radziey, to dziala :icon_mrgreen:. Dzieki :notworthy:. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) ... mam pytanie na temat dławienia XJ tek ... szukałem na forum i znalazłem kilka podpowiedzi. Niestety moja maszynka jest dławiona ale nie na króćcach (chociaż wg numeru ramy tak powinno być) ... sprawdziłem i nie ma tam żadnego przewężenia, jak wg waszego doświadczenia wygląda koszt wymiany dysz ?? Szkoda dać sie naciągnąc w warsztacie a niestety sam tego nie zrobię Nie chce byc wyścigowcem ale z racji niemałej wagi (mojej) chciałbym by motocykl na którym jeżdżę miał troszke kucyków więcej ... Edytowane 9 Listopada 2006 przez kriss.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin (Maly) Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 ... mam pytanie na temat dławienia XJ tek ... szukałem na forum i znalazłem kilka podpowiedzi. Niestety moja maszynka jest dławiona ale nie na króćcach (chociaż wg numeru ramy tak powinno być) ... sprawdziłem i nie ma tam żadnego przewężenia, jak wg waszego doświadczenia wygląda koszt wymiany dysz ?? Szkoda dać sie naciągnąc w warsztacie a niestety sam tego nie zrobię Nie chce byc wyścigowcem ale z racji niemałej wagi (mojej) chciałbym by motocykl na którym jeżdżę miał troszke kucyków więcej ... Po czym poznajesz ze masz dlawiona wersje?? Bo moja ma w brief'ie ze jest dlawiona, ale wydaje mi sie ze ktos ja juz odblokowal tylko do cholery jak to poznac podczas jazdy?? Jakie sa objawy dlawionej wersji?Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Bo moja ma w brief'ie ze jest dlawiona, ale wydaje mi sie ze ktos ja juz odblokowal tylko do cholery jak to poznac podczas jazdy?? Jakie sa objawy dlawionej wersji?Pozdro!Niektórzy polecają sprawdzić Vmax, jeżeli ją osiąga to mamy wersję otwartą. Jednak ciężko tu rozróżnić wersję 50 od 60 KM - różnice są niewielkie i zależą też od ogólnego stanu motocykla. Ja mam wersję 50KM. Ciężko tu mówić o jakichś objawach :icon_eek:. Z tego co czytałem wersja 50KM dla niższych obrotów osiąga maksymalny moment obrotowy, no i ma trochę mniejszą, a nie większą moc :biggrin:.Pozdrawiam PS. Przejęzyczenie - myślałem o wersji otwartej i związanej z nią większej mocy :lapad: Edytowane 9 Listopada 2006 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Po czym poznajesz ze masz dlawiona wersje?? Bo moja ma w brief'ie ze jest dlawiona, ale wydaje mi sie ze ktos ja juz odblokowal tylko do cholery jak to poznac podczas jazdy?? Jakie sa objawy dlawionej wersji?Pozdro!... to że dławiona to sprawdziłem w serwisie Yamahy ... napisałem maila z numerem ramy rocznikiem typem i wszystko co wiedziałem ... i odpisali mi (po kilku dniach) że dławiona na króćcach i dyszach. Króćce dziś sprwdziłem .... ktos wyskrobał (dośc niedbale)... ale nadal leci max 150 ... znaczy sie (wg mnie) zostaja do wymiany dysze główne ... stąd moje pytanie do tych co ew. wymieniali u mechanika ... może wiedzą ile to waży ... ??? ps. Marcin ... jesli masz 50 kM to nie możesz miec więcej mocy od wersji 60 kM :icon_twisted: tylko Twoja maszyna max moc oddaje przy troche niższych obrotach ... takie moje zdanie (całkowicie subiektywne)... Edytowane 9 Listopada 2006 przez kriss.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 A u mnie odwrotnie. Przez caly sezon bylem przekonany ze mam wersje otwarta, bo naprawde ladnie sie zbiera, i najszybciej jechalem nia 160 km/h i jeszcze bylo troche zapasu. A jak z mechanikiem sprawdzalismy luz zaworowy to sie okazalo przy okazji ze w przepustnicach sa zamontowane blokady niepozwalajace im sie otworzyc do konca. Mysle ze mam wersje 50-konna. A w dowodzie 61 koni :icon_mrgreen: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 kriss.g przede wszystkim musisz sprawdzic jakie masz i porownac z tymi jakie maja byc. Pewnie wystarczy rozwiercic (w jakims serwisie) i zamienic miejscami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Wersja otwarta ma nie 60 ale 72kM.http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=12087 ( rozne zrodla podaja nawet 74) Ja swoja sprawnie przyspieszam do 170 potem sie jeszcze buja max lecialem 180, ale to nie byl chyba jeszcze koniec, to jaka mam wersje? Z tego co wiem nawet te najslabsze chyba 27kM powinny rozpedzic sie do 170.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 ja sowja rozbujalem do 202km/h licznikowych. Mam wersje 66KM i zebtake 17 z przodu. Predosc maksymalna dla wersji 66KM jest 193 wiec mozna powiedziec ze w tych granicach moja xjta jechala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 ja to panowie nie wiem bo nie jezdzilem nigdy tak szybko heh:) moj szedl jakies 180 ale drogi brakło... generalnie to pisalem do yamahy, podalem numer ramy i czekam na odpowiedz. ale sie chlopaki nie spiesza coś bo to bylo 5 dni temu. pytalem tez o to koło zebate do skrzyni co mi padło. a co do v maxa to podaja ze idzie 195km/h fabrycznie. ale nie wiem moze to nie jest licznikowa predkosc. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Wersja otwarta ma nie 60 ale 72kM.http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=12087 ( rozne zrodla podaja nawet 74) Ja swoja sprawnie przyspieszam do 170 potem sie jeszcze buja max lecialem 180, ale to nie byl chyba jeszcze koniec, to jaka mam wersje? Z tego co wiem nawet te najslabsze chyba 27kM powinny rozpedzic sie do 170.Pzdr. Ale oni piszą o tych nowszych, co nie znaczy lepszych :icon_razz: xj 600nhttp://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1355a tam podają 61 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.