Martius Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Ale to nie jest tak' date=' motocykl gaśnie dopiero jak wzucisz bieg i nie bedziesz mial schowanej stopki a stojac może pracować bez problemu :D[/quote'] Ach ta nowoczesnosc :banghead:No wlasnie przedtem z tym wylacznikiem cos mi nie pasowalo -ale to znaczy ze jak nie jest na biegu to zgasic na luzie nie mozna za pomoca stopki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Problem niknie w takim motocyklach, jak mój KTM - tu jest tylko wyłącznik w guziczku, bo stacyjki nie ma. A w endruo włącza się i wyłącza silnik bardzo często. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 ja słyszałekm ze trzeba przed wyłoczeniem trzeba przez 15 sek.zostawic na wolnych obrotach i wyłoczyc ale sam sie do tego nigdy nie stosowałem wyłaczałem nawet w jezdzie przełocznikiem zaadaptowanym z jawy 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Ale to nie jest tak' date=' motocykl gaśnie dopiero jak wzucisz bieg i nie bedziesz mial schowanej stopki a stojac może pracować bez problemu :D[/quote'] Ach ta nowoczesnosc :DNo wlasnie przedtem z tym wylacznikiem cos mi nie pasowalo -ale to znaczy ze jak nie jest na biegu to zgasic na luzie nie mozna za pomoca stopki ? Dokładnie tak jak napisałeś :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Jest jeszce jeden o ktorym nikt nie wspomnial :banghead:))) - a mianowicie zakrecic kranik i poczekac az sie wypali benzyna z gaznikow :D)))))) Nie w każdym moto. Ja mam kranik podciśnieniowy, czy jak on sie tam nazywa, i nie ma położenia zamkniete.Dlatego gaszę silnik wyrywajac fajki z świec :mrgreen: Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Ale musisz robić to bardzo szybko, bo inaczej.. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Jest jeszce jeden o ktorym nikt nie wspomnial :banghead:))) - a mianowicie zakrecic kranik i poczekac az sie wypali benzyna z gaznikow :D)))))) Nie w każdym moto. Ja mam kranik podciśnieniowy' date=' czy jak on sie tam nazywa, i nie ma położenia zamkniete.Dlatego gaszę silnik wyrywajac fajki z świec :mrgreen:[/quote'] To nie jest śmieszne :P ja jak mialem WSK 125 to wlasnie tak ja gasilem :D bo stacyjka nie dzialala (a raczej dzialaka w kazdym polozeniu lacznie bez kluczyka) i jedyny ratunek to bylo wyjecie fajki :D albo uduszenie na 1 czy innym biegu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 ja gasiłem fajką dopuki mnie nie popiesciło juz n drugi dzien miałem wyłocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Ja kupujac wylacznik czy stacyjke wlozyl bym wiecej niz za wsk'e zapłaciłem :D (dokladnie 50zl za 2 - jedna do jazdy 2-ga na części :banghead: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Można szybko puścić sprzęgło na zaciśniętym ha,mulcu, wtedy żaden włącznik czujnik czy stacyjka nie wchodzą w grę :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 ta tylko cierpi sprzegło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Obciążenia na sprzęgle w tym momencie są mniejsze niż podczas stawiania na koło, lub gwałtownego przyspieszania, wiec nie opowiadaj, że sprzęgło cierpi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 masz wolne obroty iszybko puszczasz klamke. Przy zwykłym ruszaniu twoje sprzęgło bardziej ucierpi niż przy takim zgaszeniu silnika. Ale oczywiście nie polecam tej metody.Wpadłem na nią wczoraj przez przypadek zmęczony po długiej trasie już w domu puscilem klamke i zrobila sie cisza, od razu pomyślałem o tym temacie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUCHY Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Świetna dyskusja, ale widze że bez ostatecznego rozwiązania.Wnioskuję, że tak naprawdę nie ma znaczenia czym wyłącza sie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 jest roznica a co do sprzegła to kto niemowił ze sprzegło nie cierpi podczas ruszania albo stawiania na gume Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.