samolot Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Wiem, że prawidłowo wszelkie uszczelki po demontażu wymienia się na nowe. Problem z tym, że czasami uszczelek, nie można dostać, lub czas oczekiwania jest dość długi. Stąd nasuwa się kilka pytań?1. W jakich elementach silnika powtórnie możemy zastosować tą samą uszczelkę z dużym powodzeniem2. Gdzie lepiej dać starą uszczelkę, gdzie lepiej uszczelnić silikonem, a gdzie lepiej wyciąć samodzielnie uszczelkę3. Z jakiego materiału dorabiać samodzielnie uszczelki? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 od 2 lat używam past montażowychreinz, dirko albo goetze optid praktycznie każdą uszczelkę(poza głowicą) koloruję(bardzo cieniutko) taką pastą dla pewności, powierzchnię gdzie ma być użyta zostawiam zatłuszczoną, odkleja się jak gumowa uszczelka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Nawet jak powierzchnia stylu będzie sucha (ja tak preferuję :)) to potem nie ma problemów z demontażem uszczelki. Najgorzej jak jest złożone na sucho (czytaj fabrycznie), to po wielu latach czaka nas masa skrobania (jest do tego chemia, ale nie utrafiłem jeszcze na dobrze działającą). Pozdrawiam, Paweł PS. Potwierdzam - Dirko też stosowałem - bardzo dobra pasta nadająca się zarówno do łączenia połówek karteru (czyli bez uszczelki) jak i do cieniutkiego powlekania uszczelek np. pokryw itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Hylomar też dobry. Na pewno nie zakładałbym po raz drugi uszczelki pod głowicę. Inne - typu od pokrywy sprzęgła, jeżeli nie jest porwana, to spoko. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Mnie kiedyś w gikserze "mechanik" założył pod głowicę starą uszczelkę bo stwierdził że jest w bardzo dobrym stanie. Zużył w tym celu chyba całą tubę czerwonego silikonu, nawet kanały olejowe zasilikonował patałach francowaty. Jeśli to możliwe zawsze używam nowych uszczelek, a jeżeli się potargają wycinam z preszpanu, klingierytu, albo kartki bloku technicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 PS. Potwierdzam - Dirko też stosowałem - bardzo dobra pasta nadająca się zarówno do łączenia połówek karteru (czyli bez uszczelki) jak i do cieniutkiego powlekania uszczelek np. pokryw itp. Ano. Niedawno zaprzyjaźniłem się z Dirko. W Harrym musiałem zdjąć sprzęgło, nowa uszczelka to oczekiwanie kilka dni i spory koszt. Okazało się że uszczelka już raz była składana na silikon jakiś. Oczyściłem, posmarowałem Dirko, złożyłem a nadmiar usunąłem. Jest git, nawet w miejscu gdzie uszczelka była trochę uszkodzona. Pod głowicę ZAWSZE nowa uszczelka. Nieważne czy to Yamaha R1 czy Komar lub WSK. Pod głowicę MUSI być nowa. Bez uszczelki stosuję samą pastę w miejscach gdzie nie powinno być uszczelki oraz w miejscach gdzie brak uszczelki w niczym nie zaszkodzi. Trzeba zwracać uwagę na odstęp pokrywy od elementów pod nią, aby nic nie obcierało czy blokowało gdy zbraknie uszczelki która powinna być. Własnoręcznie wycinam uszczelki do miejsc "mało ważnych". No chyba że są niedostępne w ogóle to wszystko sam wycinam, np. ostatnio dorabiałem wszystkie uszczelki do silnika SM-02 w Komarze. Nikt nie produkuje uszczelek do tych akurat silników. Tylko uszczelka pod głowicę poszła nowa, sklepowa bo pasowała od zwykłego Komara. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 A gdzie owe pasty montażowe można zakupić? A czy zwykły i tani czerwony silikon za 5-7zł w niewielkiej tubce marki "autosil" czy jakoś tak nie da rady przy uszczelnianiu pokryw silnika? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Jeśli silikon to polecam produkty Technicolu :) W WSK zawsze wsadzałem co miałem pod głowicę ale przy czterosówach zawsze nową zakładam i kluczemnajlepiej dynamometrycznym dokręcać powoli wg instrukcji. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) @samolot Dirko w intercarsie/allegro dostaniesz. Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ja Dirko kupiłem w lokalnym sklepie auto na drugiej stronie ulicy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.