Skocz do zawartości

Uszczelnienie kapy GSF 650


Hofiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przyszło mi wymienić lewą kapę silnika w Suzuki Bandit GSF 650 ( 2005 rok)

i tu moje pytanie:

Czy poza uszczelką używa się jakiś dodatkowych uszczelniaczy - sylikonów - coś?

Jeśli tak to jakich, jakieś sugestie??

Z góry dziekuje i pozdrawiam.

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie potrzeba niczego oprócz nowej uszczelki. Można jednak dać bardzo cieniutką warstwę silikonu po obu stronach, co nie tylko gwarantuje lepsze uszczelnienie, ale także ułatwia ewentualny późniejszy demontaż (założona na sucho uszczelka po kilku latach przywiera do elementów silnika jak "zabetonowana". Tylko piszę specjalnie jeszcze raz: BARDZO CIENIUTKA WARSTWA, nie pół kilograma kitu, jak mają w zwyczaju mechanicy-papracy :).

 

Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smarem można ale mi sie wydaje że lepsza od smaru jest wazelina techniczna , ponieważ po krótkim czasie wysycha i śladu po niej nie ma . Ja zawsze daje cienko sylikonu po obu stronach czarny z FORCHa . Jest szczelny , odporny na temp , i przy ponownym demontażu nie ma problemu . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...