Paweli Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Chłopaki wiec które z popularnych 600, 750 są powiedzmy nie do zaje... jezeli chodzi o przebieg, katowania itp. Oczywiscie mowie o dbaniu o olej, rozrzad - generalnie silnik. ? Jak rozpoznac nie pokojace dzwieki o zachowanie skrzyni poza tym ze moga biegi wypadac? macie jakies przyklady, nagrania? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Do jakiego katowania ???Ogolnie nie do za...nia byly stare suzuki serii GS / GSX - lata wczesne 80 te.Od tych czasow wszystko jest juz mniej odporne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 aha... katowanie mialem na mysli ciagle krecenie pod czerwone itp. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 CBR 600 :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Motocykle staly sie mniej idiotodporne na bledy w urzytkowaniu czy tez obsludze i sa bardziej skomplikowane niz kiedys . Ale to nie znaczy ze sa mniej trwale . Osobiscie bylem swiadkiem kilku awari silnikow podczas pobytu na torze , tak sie zupelnie przypadkowo sklada ze w obydwu przypadkach motocykle pochodzily od producenta ktory czesto maluje je na zielono . :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Motocykle staly sie mniej idiotodporne na bledy w urzytkowaniu czy tez obsludze i sa bardziej skomplikowane niz kiedys . Ale to nie znaczy ze sa mniej trwale . Osobiscie bylem swiadkiem kilku awari silnikow podczas pobytu na torze , tak sie zupelnie przypadkowo sklada ze w obydwu przypadkach motocykle pochodzily od producenta ktory czesto maluje je na zielono . :icon_biggrin: Jakoś nie słychać o bankructwie firmy która maluje sprzęty na zielono... A przecież czytając ten wątek jak i wiele innych można odnieść wrażenie, że już dawno powinno się to zdarzyć :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Osobiscie bylem swiadkiem kilku awari silnikow podczas pobytu na torze , tak sie zupelnie przypadkowo sklada ze w obydwu przypadkach motocykle pochodzily od producenta ktory czesto maluje je na zielono . :icon_biggrin:kiedys u mnie we wsi yamaha usa wystawia do testow r1 big bangi przeciez to taki przelom mial byc w silniku , jakos zadna 1000 mil niedotrzymywala , akurat ta co dostalem to byla zolta z nowym serduchem :laugh: jak widac niema zasady :wacko: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) Nie wiem jak to się ma do reszty kraju, europy i świata ale na torze w Poznaniu(nie tylko w wyścigach rangi krajowej) dominują GSX-Ry - chyba o czymś to świadczy. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 (edytowane) Pawelimotocykl odporny na katy ?masz taki motocykl w awatarze :) Edytowane 1 Lipca 2011 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxd Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Ja uwazam ze nie ma znaczenia czy moto nowe czy stare jesli dobrze utrzymane.. to mozna latac .. najwazniejsze podzespoly nowe (opony , naped odpowiednio naciagniety, jak sprzet leciwy olej w lagach) ...to czemu nie ... A zblokowanie skrzyni czy tam innego elementu ... moze zdarzyc sie w nowym jak i starym ... Wiadomo jak mam leciec starszym moto 200 km/h i wskazowka prawie na czerwonym ... to jest duzo wieksze prawdopodobienstwo ze cos nie wytrzyma. Ja zapinalem na A4 190-200..... dluzszy odcinek .... zjechalem z autostrady ... Jeden .... Dwa...... odpadla mi nakretka od glowki ramy :OOOO ZoNk!!!!! Roczny motor. . . 8 tys przebiegu ... DObrze ze zauwazylem ... i jechalem kolo 60km/h ... Nie ma wyznacznika nowe czy stare jak ma sie cos stac to sie stanie .. zlosliwosc rzeczy martwych :/// Chyba ze .... 200 na czerwonym ... J/W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Jak chcecie latać 200, kupcie sprzęt który lata fabrycznie 280. Będzie "zapas bezpieczeństwa" :flesje: Co do pękających ram, to tez myslałem że to bajki, dopóki nie zobaczyłem na własne oczy właśnie zielony motocykl z wiadomej stajni z takim defektem na 2cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 (edytowane) Ja widziałem pęknięcia już w suzuki, kawasaki, hondzie i jamaszce, z czego zdarzały się przypadki nie tyle pęknięcia co przełamania się w pół. W europejskich jeszcze nie zaobserwowałem ale to zapewne wynika z faktu, że mało ich jeździ po drogach. Obecnie najmniej wytrzymałe ramy chyba robi suzuki. Edytowane 5 Lipca 2011 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.