radzio88 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Cylinder pochodzi z chińskiego skutera 50, skuter podczas jazdy staną i na tym się skończyło. Okazało się że tuleja, tłok oraz pierścienia są potopione i to jeszcze w dziwnym miejscu, i tak się zastanawiam co mogło być przyczyną? Skuter jest dbamy i szanowany nie katowany itp. Oto fotki. http://obrazki.elektroda.pl/3024917600_1307041346.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/4939130400_1307041347.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/2452670400_1307041348.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/1874290500_1307041349.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/1895875100_1307041350.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/3911956500_1307041352.jpghttp://obrazki.elektroda.pl/4029631700_1307041353.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 To nie podtopienie.Wypadły/wyłamały sie zabezpieczenia sworznia i takie coś wytłukły . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio88 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Nie jestem tępy z mechaniki, a zapewniam cie że to jest wytopione, jutro zapodam bardzo dokładne zdjęcia. A poza tym wszytko było na swoim miejscu. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez radzio88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 TO tak z tasmy zjechało , reszta to efekt uboczny niedorobionego odlewu tłoka (przedmuchy) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Chińska jakość, źle ustawiony gaźnik, automat czyli jazda na pełnym gwizdku = przegrzanie silnika. Jaki olej lejesz do tego cuda i jaki masz filtr powietrza? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio88 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Skuter miał przejechane od nowości 16 tyś km Więc jak by to była wada odlewu to by się zaraz rozleciał, olej leje valvoline a filer jest zawsze zmieniany po ok 1000km, po zmianie zrobiło ok 400km. Tłok oraz cylinder jest wyrażenie wytopiony, pierścienie są zlane aluminium, jeśli by ktoś się nie domyślił jest to skuter 4T. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez radzio88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) radzio88 to nie jest dział na dyskusję na ten temat. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 16 tys km - o ja pie**ole , musi że był zadbany ,teraz zalecam wymiane silnika na nowy bo zaraz reszta sie zacznie sypać :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 No dziwne że tyle wytrzymał. Niecodzienny wynik na chinola. Wał sypie się po 7-8kkm jeśli za mocno nie katujesz. A jeśli katujesz to wał siada po 500-2000km. Sam wał nie tyle co łożyska na wale. Jest też opcja taka że sworzeń był źle osadzony i pracując w tłoku dodatkowo go podgrzewał, stąd nadmiar temperatury i wytopienie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio88 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Wszytko jest ok nic poza tym nie jest, sworzeń był prawidłowo osadzony, jeśli by nie był prawidłowo osadzony też by się zatarł, lub wytopił się tłok też od środka, silnik jest w bardzo dobrym stanie, wał nie ma luzu,pracował cicho, przed awarią zaczną kopcić prze odpowietrzenie, następnie ciężko było go odpalić ponieważ nie było kompresji, skuter robił dziennie trasę ok 40km w dwie strony, przy prędkości ok 65km/h. Sworzeń nie jest nawet wytarty, pracuje w tłoku prawidłowo. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez radzio88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 a pierścienie olejowe były tak ustawione jak są teraz? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Z brudem i smarem to nie tutaj, tutaj się pije piwko. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Mogę się mylić, ale mnie to wygląda na ustawienie szczelin w pierścieniach w jednej osi (bez przesunięcia o 3/4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wymien tłok , cylinder i co tam cie sie jeszcze przywidzi ... a uzbierasz na nowy silnik :icon_razz: .. i śmigaj . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Brutus dobrze kombinuje. Ja początkowo chciałem powiedzieć, że prawdopodobnie była wada materiału w cylindrze i jak się powycierał to w końcu była odsłonięta i narobiła bałaganu. Ale teraz sobie przypomniałem o przypadku Chevroleta z silnikiem V8, który miał problem z cylindrem szóstym. Po otwarciu pokazało się coś podobnego jak tutaj a pierścienie były niemal równo ze sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.