Skocz do zawartości

Jaka to mogła być przyczyna podtopienia żeliwnego cylindra wraz z tłokiem?


radzio88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cylinder pochodzi z chińskiego skutera 50, skuter podczas jazdy staną i na tym się skończyło. Okazało się że tuleja, tłok oraz pierścienia są potopione i to jeszcze w dziwnym miejscu, i tak się zastanawiam co mogło być przyczyną? Skuter jest dbamy i szanowany nie katowany itp.

 

 

Oto fotki.

 

 

http://obrazki.elektroda.pl/3024917600_1307041346.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/4939130400_1307041347.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/2452670400_1307041348.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/1874290500_1307041349.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/1895875100_1307041350.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/3911956500_1307041352.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/4029631700_1307041353.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chińska jakość, źle ustawiony gaźnik, automat czyli jazda na pełnym gwizdku = przegrzanie silnika. Jaki olej lejesz do tego cuda i jaki masz filtr powietrza?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuter miał przejechane od nowości 16 tyś km Więc jak by to była wada odlewu to by się zaraz rozleciał, olej leje valvoline a filer jest zawsze zmieniany po ok 1000km, po zmianie zrobiło ok 400km. Tłok oraz cylinder jest wyrażenie wytopiony, pierścienie są zlane aluminium, jeśli by ktoś się nie domyślił jest to skuter 4T.

Edytowane przez radzio88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 tys km - o ja pie**ole , musi że był zadbany ,teraz zalecam wymiane silnika na nowy bo zaraz reszta sie zacznie sypać :bigrazz:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziwne że tyle wytrzymał. Niecodzienny wynik na chinola. Wał sypie się po 7-8kkm jeśli za mocno nie katujesz. A jeśli katujesz to wał siada po 500-2000km. Sam wał nie tyle co łożyska na wale.

 

Jest też opcja taka że sworzeń był źle osadzony i pracując w tłoku dodatkowo go podgrzewał, stąd nadmiar temperatury i wytopienie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko jest ok nic poza tym nie jest, sworzeń był prawidłowo osadzony, jeśli by nie był prawidłowo osadzony też by się zatarł, lub wytopił się tłok też od środka, silnik jest w bardzo dobrym stanie, wał nie ma luzu,pracował cicho, przed awarią zaczną kopcić prze odpowietrzenie, następnie ciężko było go odpalić ponieważ nie było kompresji, skuter robił dziennie trasę ok 40km w dwie strony, przy prędkości ok 65km/h.

 

Sworzeń nie jest nawet wytarty, pracuje w tłoku prawidłowo.

Edytowane przez radzio88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brutus dobrze kombinuje. Ja początkowo chciałem powiedzieć, że prawdopodobnie była wada materiału w cylindrze i jak się powycierał to w końcu była odsłonięta i narobiła bałaganu. Ale teraz sobie przypomniałem o przypadku Chevroleta z silnikiem V8, który miał problem z cylindrem szóstym. Po otwarciu pokazało się coś podobnego jak tutaj a pierścienie były niemal równo ze sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...