Skocz do zawartości

radzio88

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana radzio88 w dniu 4 Czerwca 2011

Użytkownicy przyznają radzio88 punkty reputacji!

O radzio88

  • Urodziny 02/28/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia radzio88

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

-2

Reputacja

  1. Witam. Posiadam silnik od 125 4T 15KM jaki chińska kopia czegoś. Problem polega na tym że ktoś za bardzo modził z silnikiem i dobierał korbę i tłok od czegoś innego, góra została zatarta, został kupiony cylinder i tłok oryginał do tego silnika, i powstał spory dylemat co robić. Korba która została dobrana ma 16mm średnicy główki korbowodu a oryginalny sworzeń tłoka tłoka 15mm. wymiana korby nie wchodzi w grę, jest idealnym stanie a zdobycie oryginału nie jest łatwe. Co w takiej sytuacji zrobić, tulejka z mosiądzu? Drugie pytanie. Czy istnieje strona gdzie można szukać pasujących tłoków poprzez podawanie wymiarów ?
  2. Motocykle firmy BMW też obsłuży czy lepiej kupić dedykowany interfejs (jaki wybrać) ?
  3. Witam. Zamierzam uzupełnić swój warsztat w sprzęt do komputerowej diagnostyki motocykli. Ze względu ze nie siedzę w tym temacie to nie mam zielonego pojęcia co wybrać, jaki sprzęt jest przyszłościowy itp. Wymagania które musi spełnić to : -Sprzęt musi być oryginalny, (marne chińskie podróbki mnie nie interesują) -Zakup sprzętu na terenie Kraju. -Posiadać możliwość aktualizacji. -Obsługiwać szeroki wybór motocykli, te starsze i nowsze - Oprócz podstawowych czynności(odczyt błędów, kasowanie) powinien mieć możliwości: - Korekta wtrysku. - Korekta czujnika położenia przepustnicy (TPS). - Korekta zapłonu. - Konfigurowanie immobilizera/alarmu. - Regulacja parametrów. - Korekta biegu jałowego. - Adaptacja układów wydechowych. - Reset układów tzw. przewrotki oraz odczyt ilości „przewrotek”. - Procedury diagnostyczne - Kasowanie kontrolki serwisowej. - Kodowanie kluczyka. - Odblokowywanie i kodowanie immobilizera. Kwota za urządzenie powinna być w miarę rozsądna.
  4. Witam! Kupie sprawny lub uszkodzony silnik morini G30, G304 z Malagiti fifty top interesuję mnie też części do tego silnika takie jak: - cylinder -wydech -sprzegło -kopnik itp Informacjie proszę kierować poprzez pw
  5. Nie potrzebuje innych mechaników, pytam się o porade czym to może być spowodowane,a nie jak sie naprawia motor. spręrzanie jest prawie jednakowe koło 10 barów na każdy cylinder a tak zapytam dla pewności, poziom paliwa ma być ok 3,5mm od krawędzi komory pływakowej?
  6. Teraz jedynie metodą (na palec) wszędzie jednakowo, nie da się utzymać szczelnie palca.
  7. Świece były wymieniane, a co do zestawu naprawczego to nie trzeba wymeiniać, bo poziom trzyma taki jaki mam być, wymieniałem tylko oringi na gniazdach.
  8. Tak, ale jest dodatkowa płytka za wskażnikiem paliwa gdzie idą 4 przewody. I co jeszcze moze być powodem tego problemu?
  9. A może to być też powodem braku licznika? bo to co wiem jest tam jakaś elektronika w nim. iskra jest na wszystkich 4 świecach jednakowa
  10. Swieca jest mokra i paliwo to jest, spręzanie jest, poziom sprawdziłem przez węzyk i jest prawidłowe a świeca mokra, a ten motocykl ma jakiś tryp awaryjny na module czy coś podobnego? jest on z 86 roku
  11. Właśnie ze poziomy są prawidłowe i nic nie zalewa/przelewa, wymieniane były tylko oringi przy zaworkach bo reszta jest w idea;nym stanie.
  12. Witam! Mam wielki problem właśnie z tym motorem, motor kupiłem od znajomego gdzie stał kilka ładnych lat nie odpalany. Po kupieniu zabrałem się za odpalenie go, wyczyściłem świece, gaźnik, filtr powietrza. Po poskładaniu go motor z bólem odpala, chodzi jako tako często przerywa i strzela w gaźnik, podczas jazdy brak mocy i strasznie szarpie. Wiec wyczyściłem gaźnik jeszcze raz sprawdziłem i ustawiłem poziom paliwa, regulacja składu mieszanki odkręciłem 2,5 obrotu i dalej to samo bez zmian. Po wykręceniu świec 1 jest cała czarna i mokra 2 jest ciemno brązowa a 3 i 4 jest jasno brązowa, po zmianie kolejności świec jest to samo. Zastanawiam się dlaczego pierwsza jest cała mokra i czarna?
  13. Wszytko jest ok nic poza tym nie jest, sworzeń był prawidłowo osadzony, jeśli by nie był prawidłowo osadzony też by się zatarł, lub wytopił się tłok też od środka, silnik jest w bardzo dobrym stanie, wał nie ma luzu,pracował cicho, przed awarią zaczną kopcić prze odpowietrzenie, następnie ciężko było go odpalić ponieważ nie było kompresji, skuter robił dziennie trasę ok 40km w dwie strony, przy prędkości ok 65km/h. Sworzeń nie jest nawet wytarty, pracuje w tłoku prawidłowo.
  14. Skuter miał przejechane od nowości 16 tyś km Więc jak by to była wada odlewu to by się zaraz rozleciał, olej leje valvoline a filer jest zawsze zmieniany po ok 1000km, po zmianie zrobiło ok 400km. Tłok oraz cylinder jest wyrażenie wytopiony, pierścienie są zlane aluminium, jeśli by ktoś się nie domyślił jest to skuter 4T.
  15. Nie jestem tępy z mechaniki, a zapewniam cie że to jest wytopione, jutro zapodam bardzo dokładne zdjęcia. A poza tym wszytko było na swoim miejscu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...