Jump to content
marasxl22

Drugi motocykl - motocykl sportowy

Recommended Posts

Pozostań w stajni Yamahy i zakup eleganckiego Thundercat-a powinien spełnić wszystkie Twoje wymagania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thundercat tez bylby dobra propozycja gdyby nie mial problemow z wypadajaca dwojka.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thundercat tez bylby dobra propozycja gdyby nie mial problemow z wypadajaca dwojka.

a R6 tego nie miała? Zdaje mi się że R1 napewno.. Widać w Yamasze to nagminny problem.

Edited by kubagsx

freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie tak jak piszesz, to bolaczka wielu yamah.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie tak jak piszesz, to bolaczka wielu yamah.

A moj model BMW (pierwsze egzemplarze) swego czasu trapił wyskakujący nie wiadomo kiedy luz, zdarzały się niebezpieczne przypadki gdy na autobahnie między 5 a 6 biegiem jadąc prawie 2 paki wypadał luz. :ph34r: musiało być nieprzyjemnie. Na szczęście szybko poprawiono usterkę i mój rocznik jest zdrowy :)

Edited by kubagsx

freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Główną przyczyną wypadających biegów w Yamaszce było katowanie jej na kole i wbijanie bez sprzęgła - mogę się mylić ;)

Jeżeli znajdziesz coś fajnego ze sprawną skrzynią to czemu nie, najwyżej zarezerwuj sobie w najgorszym przypadku 1,5k na nową skrzynię.

Jak już Yamaha to tylko R6 :notworthy: Jak jesteś kasiasty to kup sobie coś po 2004 roczniku to problem skrzyni zniknie jak bańka mydlana :D


'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jesteś kasiasty to kup sobie coś po 2004 roczniku to problem skrzyni zniknie jak bańka mydlana :D

Albo cebre w dowolnym roczniku jesli nie jestes kasiasty :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo cebre w dowolnym roczniku jesli nie jestes kasiasty :D

 

To mi się właśnie podoba w CBRkach, tanie, ładny desing, "żywe" - same PLUSY a ich koszt jest do zniesienia. Nawet można zaryzykować powiedzeniem, że są tanie.

 

HONDA :notworthy:


'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja po divce 96 wsiadlem na f4i i jest super :)

Bez problemu do ogarniecia, bardzo przyjemne moto, nieawaryjne, czesci cala masa w razie problemu.

Juz ze 2 lata ja mam i nadal jest fajnie :)

Do miasta jak znalazl.

Edited by G3d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tak samo :). Zanim kupilem cebre to zmienialem sprzety srednio co pol roku. Na poczatku xj 600, potem fazer, gsxf 750, sv 650, a cebre mam juz trzeci rok i wcale sie nie nudzi :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacyś dziwni jesteście :icon_biggrin:


Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moj model BMW (pierwsze egzemplarze) swego czasu trapił wyskakujący nie wiadomo kiedy luz, zdarzały się niebezpieczne przypadki gdy na autobahnie między 5 a 6 biegiem jadąc prawie 2 paki wypadał luz. :ph34r: musiało być nieprzyjemnie. Na szczęście szybko poprawiono usterkę i mój rocznik jest zdrowy :)

 

Starsze roczniki miały więcej problemów. Zwłaszcza "padające" silniki :banghead:, to mnie zniechęciło do kupna F800ST . Dopiero 2008+ były poprawione.

Edited by soulreaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacyś dziwni jesteście :icon_biggrin:

Nic podobnego, po prostu ja i G3d potrzebujemy moto ktore dobrze znosi wpierdol. Wszelkie yamahy i kawy odpadaja w przedbiegach. Ewentualnie moznaby sie jeszcze zastanowic nad gixem, ale honda wygrywa za caloksztalt. Po prostu nie ma lepszego moto do jazdy ekstremalnej.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało.

Edited by Marcino

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało.

 

Do 2004 roku CBR 600F (czyli do F4 włącznie) mieściła się w kategorii "sport". Wraz z pojawieniem się 600RR F-ka stała się sportowym turystykiem. Przynajmniej tak się przyjęło w katalogach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...