Jump to content
marasxl22

Drugi motocykl - motocykl sportowy

Recommended Posts

Do 2004 roku CBR 600F (czyli do F4 włącznie) mieściła się w kategorii "sport". Wraz z pojawieniem się 600RR F-ka stała się sportowym turystykiem. Przynajmniej tak się przyjęło w katalogach.

Zapewne masz rację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało.

Powiedzial uzytkownik SV-ki :D

 

Wez lepiej porownaj osiagi cebry koncowki ubieglego wieku a gixera 600 czy zx6r z tego samego roku i powiedz czy az tak bardzo odstaje.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzial uzytkownik SV-ki :D

 

Wez lepiej porownaj osiagi cebry koncowki ubieglego wieku a gixera 600 czy zx6r z tego samego roku i powiedz czy az tak bardzo odstaje.

 

No i co z tego, że SV :) A moja wypowiedź była lekko ironiczna Limo :P

Co do osiągów innych, to się nie wypowiem bo na nich nie jeździłem, a z samych cyferek często nic nie wynika. Jeździłem F3 i było całkiem, całkiem, ale IMHO pozycja na moto była podobna do SV - podkreślam, że to moja opinia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem F3 i było całkiem, całkiem, ale IMHO pozycja na moto była podobna do SV - podkreślam, że to moja opinia.

Ciekawy jestem jak ta Twoja jazda wygladala ;). Pewnie powyzej 7 tys. nie odkrecales, a potem powtarzasz farmazony ze to turystyczny sprzet hehe.

 

Moja wypowiedz tez byla lekko ironiczna ;)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstyd przyznać, ale i na Efce i na Esfałce do odcięcia :( Fakt, brakuje trochę tej góry w SV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz doświadczenie, które uczy pokory- to się chwali. Pytanie czy podczas tych 10kkm zdobyłeś też umiejętności które pozwolą Ci na opanowanie 100KM- przeciwskręt intuicyjny, ostre hamowanie bez blokowania kół, odpowiednia pozycja na motocyklu, praca kolanami i stopami podczas jazdy? Mam też nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego że na sporcie nie będzie już tak wygodnie jak było na XJ, manewrowanie będzie bardziej wymagające, kierowanie dużo precyzyjniejsze, dziury poczujesz o wiele dobitniej itd. Poza tym ciekawi mnie do czego też zamierzasz SS używać? Osobiście uważam, że jedyne uzasadnienie to częste wypady na tor motocyklowy/gokartowy, ale tam o wiele więcej funu i nauki można zaczerpnąć na mniejszych pojemnościach, czy nawet SM.

Nie odbieraj tego postu jako krytykę, ale zastanów się nad tym co napisałem. Po prostu też zaczynałem od XJty, przesiadłem się na TDMę po 5kkm i gdybym nie przeszedł się na dodatkowe zajęcia do szkół nauki jazdy i nie wziął udziału w fun&safety w Lublinie, to wciąż bym miał poczucie jaki to ze mnie kozak, ile potrafię i jak duże mam doświadczenie- tutaj wciąż trzeba się uczyć (nie tylko jeździć). SS w warunkach ruchu publicznego nie ma racjonalnego zastosowania i jedyne co go broni, to pasja... Także moja rada- przejdź się do szkoły nauki jazdy, lub na imprezę o podobnym charakterze i sprawdź ile z Twojego doświadczenia poszło w umiejętności.

  • Like 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).

Podoba mi sie CB1000r (120KM) ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra.

Na oku mam jeszcze CBR600 ale to tez ma 110-120KM.

Ostatecznie 100-konna Hornetka 2007-2009r.

I moje pytanie brzmi czy CB1000r lub CBR600 nie będzie za mocne po CBF500?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest komandosek

Jak dobrze jezdzisz na CBF500 to nic nie będzie za mocne.

 

lepiej wziąć jakieś CBR F4 niż Horneta. Hornet jest niespodziewanie wymagającym i trudnym do własciwego opanowania motocyklem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bierz horneta;) ja mam 2009,pc41.świetny motor super się prowadzi zwłaszcza w winklach naprawde polecam.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest komandosek

Ale siedzi sie praktycznie na przednim kole, troche bez sensu na spokojną jazdę.

 

Masa jest tak ulokowana, że trzeba ostro jechać by się dobrze rozłożyła na dwa koła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).

Podoba mi sie CB1000r (120KM) ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra.

Na oku mam jeszcze CBR600 ale to tez ma 110-120KM.

Ostatecznie 100-konna Hornetka 2007-2009r.

I moje pytanie brzmi czy CB1000r lub CBR600 nie będzie za mocne po CBF500?

Napisz do czego Ci to moto, to będzie łatwiej doradzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...