majecti Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Pozostań w stajni Yamahy i zakup eleganckiego Thundercat-a powinien spełnić wszystkie Twoje wymagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Thundercat tez bylby dobra propozycja gdyby nie mial problemow z wypadajaca dwojka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 (edytowane) Thundercat tez bylby dobra propozycja gdyby nie mial problemow z wypadajaca dwojka.a R6 tego nie miała? Zdaje mi się że R1 napewno.. Widać w Yamasze to nagminny problem. Edytowane 1 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Dokladnie tak jak piszesz, to bolaczka wielu yamah. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 (edytowane) Dokladnie tak jak piszesz, to bolaczka wielu yamah.A moj model BMW (pierwsze egzemplarze) swego czasu trapił wyskakujący nie wiadomo kiedy luz, zdarzały się niebezpieczne przypadki gdy na autobahnie między 5 a 6 biegiem jadąc prawie 2 paki wypadał luz. :ph34r: musiało być nieprzyjemnie. Na szczęście szybko poprawiono usterkę i mój rocznik jest zdrowy :) Edytowane 1 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Główną przyczyną wypadających biegów w Yamaszce było katowanie jej na kole i wbijanie bez sprzęgła - mogę się mylić ;)Jeżeli znajdziesz coś fajnego ze sprawną skrzynią to czemu nie, najwyżej zarezerwuj sobie w najgorszym przypadku 1,5k na nową skrzynię.Jak już Yamaha to tylko R6 :notworthy: Jak jesteś kasiasty to kup sobie coś po 2004 roczniku to problem skrzyni zniknie jak bańka mydlana :D Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jak jesteś kasiasty to kup sobie coś po 2004 roczniku to problem skrzyni zniknie jak bańka mydlana :DAlbo cebre w dowolnym roczniku jesli nie jestes kasiasty :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Albo cebre w dowolnym roczniku jesli nie jestes kasiasty :D To mi się właśnie podoba w CBRkach, tanie, ładny desing, "żywe" - same PLUSY a ich koszt jest do zniesienia. Nawet można zaryzykować powiedzeniem, że są tanie. HONDA :notworthy: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Ja po divce 96 wsiadlem na f4i i jest super :)Bez problemu do ogarniecia, bardzo przyjemne moto, nieawaryjne, czesci cala masa w razie problemu.Juz ze 2 lata ja mam i nadal jest fajnie :) Do miasta jak znalazl. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam tak samo :). Zanim kupilem cebre to zmienialem sprzety srednio co pol roku. Na poczatku xj 600, potem fazer, gsxf 750, sv 650, a cebre mam juz trzeci rok i wcale sie nie nudzi :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jacyś dziwni jesteście :icon_biggrin: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) A moj model BMW (pierwsze egzemplarze) swego czasu trapił wyskakujący nie wiadomo kiedy luz, zdarzały się niebezpieczne przypadki gdy na autobahnie między 5 a 6 biegiem jadąc prawie 2 paki wypadał luz. :ph34r: musiało być nieprzyjemnie. Na szczęście szybko poprawiono usterkę i mój rocznik jest zdrowy :) Starsze roczniki miały więcej problemów. Zwłaszcza "padające" silniki :banghead:, to mnie zniechęciło do kupna F800ST . Dopiero 2008+ były poprawione. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jacyś dziwni jesteście :icon_biggrin:Nic podobnego, po prostu ja i G3d potrzebujemy moto ktore dobrze znosi wpierdol. Wszelkie yamahy i kawy odpadaja w przedbiegach. Ewentualnie moznaby sie jeszcze zastanowic nad gixem, ale honda wygrywa za caloksztalt. Po prostu nie ma lepszego moto do jazdy ekstremalnej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez Marcino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 No tak, kolega pyta o SPORTOWY motocykl, a Wy mu proponujecie Efkę :) Jedynie sporty jak dla mnie jakie się przewinęły w temacie to R6, R1, Gixxer i chyba koniec... Choć nie powiem na Efce fajnie się latało. Do 2004 roku CBR 600F (czyli do F4 włącznie) mieściła się w kategorii "sport". Wraz z pojawieniem się 600RR F-ka stała się sportowym turystykiem. Przynajmniej tak się przyjęło w katalogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.