ks-rider Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A wiesz co to jest przeciwskręt ? No i ? ? ? Spytaj weic moze 5 letnie dziecko na rowerze, powie Ci ze nie wie a mimo tego bedzie jezdzic i skrecac wiec co ? ? ? Takie moje prywatne zdanie. Praktyka oczywiście, ale przygotowanie teoretyczne, merytorycznie własciwe jest równie ważne. Zawsze twierdzę że paza tym jak, nalezy wiedzieć dlaczego. Zgadza sie, tak jak zauwazyl Yuby, u osoby kompetentnej. ...ta droga jest prosta jak ja pie**ole, Dokladnie, nie wiem, gdzie tam wogole jakies zakrety sa, no chyba, ze kolo myli winkle z lukami :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Z tego co pamiętam, bodajże Tomasz Kulik pisał, żeby tylko pchać, nigdy ciągnąć. To jest oczywiscie wersja dla facetów :icon_mrgreen: A tak powanie; niby dlaczego ? :icon_eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 To jest oczywiscie wersja dla facetów :icon_mrgreen: A tak powanie; niby dlaczego ? :icon_eek:Bo tak to natura urządziła :DA tak poważnie to jak się wychylasz w stronę zakrętu to wygodniej pchać i lepiej można siłę dozować. Poza tym nie wisisz na kierownicy. Jakoś tak to było.. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Najfajniejsze są tematy zakładane przez nastolatki i z radami od nastolatków (pierwsza strona). Bravo Girl Motocyklistom.Nie ma to jak wirtualna nauka jazdy po winklach. Co za bieda :PYuby, weź to wywal w cholerę..... Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 najlepiej popros kogos doswiadczonego , zrzuc mu grosz na paliwo , aby Ci pokazal linie w zakrecie jak i pozycje na motorze , potem sobie to samo przecwicz za kazdym razem delikatnie szybciej , az poczujesz sie w miare konfortowo , staraj sie stawiac male kroki do przodu a nie odrazu za ekipa , bo mialem paru takich i nieciekawe uczucie jak zawracasz za kims bo wiesz ze niewyszedl z zakretu.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki89 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 ja też jestem niedoświadczonym motocyklistą jeżdżę od tamtego sezonu i małymi krokami uczę się pokonywania zakrętów znam swoje granice i swoich opon ale już niebawem zmienię oponki i będę doszkalał się dalej ;) a na razie raczej śmigam sam bo wiadomo że każdy chce dorównać innym co może skończyć się nie ciekawie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Mi wczoraj na jazdach (ostatnie dwie godziny praktyki) udało się zejść niemal na kolano :D I w sumie to nie jest aż takie trudne jakby się mogło wydawać. Jeździłem w kółko, schodząc coraz niżej i jadąc coraz szybciej. Jak instruktor to zobaczył, to najpierw mi pogratulował, a potem ochrzanił, bo trochę przytarłem taką osłonę na motorach do nauki jazdy (dotykała już ziemi :D :D). Nie mogę się doczekać, aż w końcu sam sobie coś kupię i przejadę się na tor :P Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 panowie zamknalem opone,dzis jakies 1.5 h temu wybralem sie zalac maszyne i trafilem do moto parku z kolega z r1< i wyszlo opona zamknieta,pozostal jedynie problem z lozyskiem w ramie kierownicy.luz nie pomaga,gibie motorem przy hamowaniu przodem{shrimy}coz na wlasne konto mechanik mi to zrobi bo juz bylem na serwisie i dalej jest problem,a kasa poszla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 No no, duży postęp. Teraz jeszcze zamknij przednią i będzie git :). Ja na motoparku pierwszy raz zamknąłem obie opony na xj 600 :). Tor jest w pytę. A co do gibania przy hamowaniu, może tarcze masz krzywe? Czujesz pulsowanie klamki jak hamujesz? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 klamka nie pulsuje tylko trzepie kierownica jakbym mial abs.lozysko na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Na poczatku watku slabo skrecales, w polowie trzepalo kiera jak shimmy, teraz jak abs jestes pewien lozyska.Jechales kiedys moto z abs ?Ja bym dalej obstawiam tarcze/opone, lozysko latwo sprawdzic. Edytowane 22 Maja 2011 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Objawy jak krzywa tarcza - nie zakladales czasami klockow sintermetalowych? Lubia krzywic tarcze. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 ok moze sie myle ale jakie moga byc konsekwencje jesli to lozysko,zablokuje mi kierownice czy cos w tym stylu?tak w polowie watku slabo skrecalem i nie mowie ze juz skrecam jak zawodowiec,powiedzialem ze zamknalem gume i wciaz to cwicze wraz z doskonaleniem przeciwskretu.mialem jechac na serwis zeby zobaczyli to lozysko ale wywalilem hajs na prawko i wlasnie koncze kurs,zostaly 2 h do wyjezdzenia.klocki sa dobre ale nie wiem z czego wykonane moze tez sprawdze na serwisie. a i nie jezdzilem moto z abs nigdy w zyciu.objawem hamowania jest trzepanie kiera,nie na boki tylko delikatnie przod tyl,pyk pyk pyk pyk w czestotliwosci wysokiej.tarcze sa proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Podnieś przednie koło na lewarku i pokręć nim w powietrzu bo mi to wygląda na zaciski hamulcowe. Chociaż tak na odległość to można sobie zgadywać... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 zaprowadze na serwis,ale przed serwisem zobacze z tym lewarkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.