Fat Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Na eBayu niemieckim są jakieś takie dziwnie tanie, po 50 €, ale członek wie jak to działa, czy w ogóle działa - http://www.ebay.de/itm/RACING-LAPTIMER-ZEITNAHME-DATA-RECORDING-SONDERANGEBOT-/370549740641?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item56467c5461 A ciekawa jestem - ile kosztuje?Ban na google i allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=laptimer Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ban na google i allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=laptimer Nie, mówię że ja mam fabrycznie w swoim moto, więc nie szukam i nawet nie wiedziałam, że oddzielnie można kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Spoko. W wersji manual można w sumie jeszcze taniej - http://www.ebay.co.uk/itm/Drc-X-monitor-Sp1-Universal-Lap-Timer-/220843945401?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item336b532db9 Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Dokładnie tak. Są jeszcze takie bez bazy, z GPS. Może bym zaryzykował z tym manualnym... Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 latajac motorem po kretych drogach mam problem z wychylaniem sie na zakretach,przez co pozniej musze nadganiac reszte ekipy bo mocno zwalniam.jak mocno moge sie wychylic?boje sie ze upadne,to tylko moj strach?inni kierowcy mocniej sie wychylaja i lepiej wychodzi im branie zakretow.wlasnie wrocilem z przejazdzki i chcialem pokonac zakret z ich predkoscia co zaskutkowalo prawie poboczem i wjazdem w las bo prawie nie zmiescilem sie w zakret.jak to robicie?poprosze o wskazowki. :blink: Chciałem tylko zauważyć, że pisze to właściciel: "Motocykl:honda cbr f4i" ... :blink: ... jako komentarz do niektórych wywodów dotyczących tego, że na pierwszy motocykl można sobie kupić sporta :icon_mrgreen: bo ...mniejsze są obciachowe ... :notworthy: Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) Przykry jest system szkolenia nowych kierowców i brak uczenia ich "świadomej jazdy", a tym bardziej podstaw zakrętów. Uważam, że stąd to wynika. Oczywiście sam doświadczyłem tego przykrego systemu, tyle że w związku z moją pasją, jestem w pewnym sensie samoukiem.Niekiedy to nawet instruktor robi wielką łaskę, że w ogóle ruszy dupę, aby coś wytłumaczyć/pokazać nowicjuszowni. Ajriszkofi może Wam powiedzieć coś na ten temat :icon_mrgreen: Edytowane 18 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Niekiedy to nawet instruktor robi wielką łaskę, że w ogóle ruszy dupę, aby coś wytłumaczyć/pokazać nowicjuszowni. :-DDo tego musiałby "coś" potrafić. A to już nie jest tak hop siup :)Jak już sam stwierdziłeś, jest to przykra sprawa. Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 To chyba dyskusja na osobny temat, który AFAIK już istnieje na tym forum :) Żeby nie było, że to tylko offtopic z mojej strony: Biała flaga oznacza deszcz, biała flaga z czerwonym krzyżem oznacza mokrą część toru :icon_eek: Nie przejął się za bardzo, chociaż oglądając wyścig widziałem, że pod koniec uślizgnął ię dość mocno na tych mokrych okrążeniach ;) Źródło: http://www.visordown.com/snippets/one-image-to-sum-up-casey-stoner/19258.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Właśnie niekoniecznie musi być zewnętrzny moduł. Na jednym ze Speed Dayów koleś miał ten programik działający na Symbianie (RaceChrono). Jakaś Nokia w pokrowcu, pokrowiec przyklejony do zadupka za pomocą powertape i dawało to radę - różnica w odczytach względem oficjalnej kostki była minimalna (chyba 0,02 sekundy). Niestety gdy telefon jest w kurtce to cały pomiar idzie wpizdu, pokazuje jakieś abstrakcyjne wyniki.No dokładnie, w kieszeni lipa. Takie są efekty jak komę (e52) miałem w kurtce, pomiar czasu był jeden, a reszty okrążeń nie pozamykało :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 No dokładnie, w kieszeni lipa. Takie są efekty jak komę (e52) miałem w kurtce, pomiar czasu był jeden, a reszty okrążeń nie pozamykało :cool: co to a tor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Poznań Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 jade tam.jakie koszta zeby polatac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 jade tam.jakie koszta zeby polatac?Całe potrzebne info znajdziesz tutaj: http://www.aw.poznan.pl/motocykle/ oraz na innych podstronach AW WLKP.Dla osób mieszkających daleko od Poznania praktycznie jedyną sensowną opcją jest Speed Day, który trwa 2 dni, ale można opłacić tylko 1 dzień jazdy. Są różne opcje finansowe, znajdziesz szczegóły na w/w stronie, ale koszt latania przez 2 dni jest rzędu 1000 zł, przez 1 dzień - 500 zł. Jak jest się po raz pierwszy, trzeba zapłacić haracz w postaci jakiejś tam karty, która jest ważna również przez kolejne sezony. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Pod względem finansowym zdecydowanie tak. Plusem Speed Day jest jednak chronometraż. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ale i tak musisz wywalić flotę na dojazd do Poznania oraz powrót, nie mówiąc o tym, że to sporo czasu. Do tego weź pod uwagę, że na Moto-Popołudniu jeździsz tylko 3 sesje po 20 min, czyli raptem 1h! Na Speed Day pałujesz po 8 sesji dziennie, czyli 16 sesji przez 2 dni, co daje prawie 5,5 h jazdy.Uważam, że jak już się bawić, to lepiej rzadziej, ale grubo. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.