Marecki_ Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Prowadzę dyskusję z kolegą - co jest lepsze rzędowa 4 czy V2 w sportowym motocyklu? Osobiście uważam, że rzędowa 4 oddaje lepiej i płynniej moc oraz Nm an kolo od brutalnej V'ki. Jak uważacie w tym temacie? Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Patrząc na wyniki wyścigów w poszczególnych kategoriach, to nie ma reguły... :bigrazz: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Chodzi o całokształt - firmy stworzyły sportowe V2 aby udowodnić, że można? czy po to aby było lepiej? Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 To trochę tak jak kłócić się czy lepsze jest liniowe spokojne oddawanie mocy, czy ostre kopnięcie w górnym zakresie obrotów. Chyba kwestia gustu..Chociaż słyszałem jakąś teorię kiedyś, że bardziej przerywane oddawanie mocy między impulsami z kolejnych cylindrów daje gumie w oponach "odpocząć" czy coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 To trochę tak jak kłócić się czy lepsze jest liniowe spokojne oddawanie mocy, czy ostre kopnięcie w górnym zakresie obrotów. Chyba kwestia gustu..Chociaż słyszałem jakąś teorię kiedyś, że bardziej przerywane oddawanie mocy między impulsami z kolejnych cylindrów daje gumie w oponach "odpocząć" czy coś takiego.Porównajmy litry R4 i V2 - czy litr w R4 oddaje moc w górnym zakresie obrotów? chyba nie do konca... Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 No a gdzie ? W dolnym ? Pewnie że w górnym. Rzędówki po to są żeby mieć wysoką górę :)Chociaż to kwestia konkretnego sprzętu głównie. Tutaj taki przykład :http://www.motocykl-online.pl/img/galery/porownania-aprilia-sl-750-shiver-bmw-f-800-r-ducati-monster-796-kawasaki-z-750-triumph-street-triple-r-yamaha-fz8-2010_35.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Według mnie zdecydowanie r4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jak spojrzeć na MotoGP, to:R4 mają Yamaha i KawasakiV4 mają: Honda, Ducati, Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Nigdy silnik dwucylindrowy nie będzie lepszy od cztero. Ewentualnie porównanie V4 - R4 - ale to już tyle opinii ile ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jak spojrzeć na MotoGP, to:R4 mają Yamaha i KawasakiV4 mają: Honda, Ducati, SuzukiDucati to V2 raczej. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) V4 ma ktmv2 i v4 apriliaAle v4 w suzuki?Co suzuki ma w V4? Porównajmy litry R4 i V2 - czy litr w R4 oddaje moc w górnym zakresie obrotów? chyba nie do konca...r4 oddaje na środku moc i na górze V2 zaś w szczególności na dolnych i potem w środkowych aczkolwiek słyszałem o przegrywaniu map by oddawały na środku głownie swoja moc W każdym silniku opieramy się na momencie gdyż to jest miara mocy z którego pochodzą konie. Nie ukrywając masz dwa duże gary zamiast 4 małych. Edytowane 12 Maja 2011 przez Joey69 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Prowadzę dyskusję z kolegą - co jest lepsze rzędowa 4 czy V2 w sportowym motocyklu?Zalozenie z gruntu bledne. Zaden z tych silnikow nie jest lepszy czy gorszy. One sa po prostu inne. Jeden bedzie wolal rzedowke a inny falke i tyle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Z R4 można wydusić więcej HP, natomiast w V2 łatwiej wyczuć/opanować granicę zerwania przyczepności. Konkluzja jest taka, że wszystko i tak zależy od kierowcy.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Ducati to V2 raczej. Naprawdę? Rossi jeździ na V2 :biggrin:? Ty to jesteś fachowiec... :icon_razz: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Naprawdę? Rossi jeździ na V2 :biggrin:? Ty to jesteś fachowiec... :icon_razz: A kto to jest Rossi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.