Wallygatorr Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wymieniłem zaworek i już nie leci... Syfu tam nie było, ale sam zaworek wyglądał na trochę wyrobiony... Przy okazji wymieniłem membranę i sprężynę od pompki przyśpieszającej, tam już było nie teges... Teraz gra i buczy, warczy i trzęsie ;-).... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 wszyscy co chcą przestawić się mikuni 42 maja okazje http://allegro.pl/gaznik-mikuni-hsr-42-harley-i2464947631.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 wszyscy co chcą przestawić się mikuni 42 maja okazje http://allegro.pl/ga...2464947631.html Właśnie sie dogaduję z MałyHD ale nie wiadomo z jakiego motocykle zdjęty jest ten gaźnik. Wiecie może jakie dysze powinny być aby sprawnie chodził w Evo 1340. Cena nie mała chciałbym sie upewnić czy nie muszę dokupić jeszcze jakies graty. Zastanawiam sie jeszcze czy sam wyreguluje ten gaźnik, pytanie do ekspertów czy regulacja jest skomplikowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Właśnie sie dogaduję z MałyHD ale nie wiadomo z jakiego motocykle zdjęty jest ten gaźnik. Wiecie może jakie dysze powinny być aby sprawnie chodził w Evo 1340. Cena nie mała chciałbym sie upewnić czy nie muszę dokupić jeszcze jakies graty. Zastanawiam sie jeszcze czy sam wyreguluje ten gaźnik, pytanie do ekspertów czy regulacja jest skomplikowana.czescja kupilem ten sam gaznik od kolegi,ktory mial go wczesniej w podobnym silniku jak TY maszi byly tam dysze 17.5 i glowna 165, ale w zapasie dostalem jeszcze 20 i 160(do swojego sporta wlozylem 150) Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Standard do EVO 80" dla HSR42:main jet - 160pilot jet - 25akc. pump - 70jet needle - 97 Regulacja jest powiedzmy... normalna. Gaźnik jest posłuszny, nie kaprysi (jak jest w dobrym stanie) i jest stabilny.Jak wszystko jest zrobione prawidłowo to po regulacji nie zaglądasz przez dłuuugi czas... ;-)Mozesz mieć czasami problem z odpałem motorka poniżej zera... ma wg mnie trochę za ubogie ssanie, ale powyżej 6 st. wad nie stwierdziłem.Cóż mozna dodać... podczas regulacji zwróć uwagę na czas i zakres pracy pomki przyśpieszającej. Wielu ludzi robi błąd i ustawia tą pomkę za wcześnie i za długo co powoduje niepotrzebne przelewanie silnika. Wadę tę dość trudno wyczuć z pozycji jeźdźca a wacha leje się niepotrzebnie strumieniem co dość często rodzi opinie, że Mikuni są paliwożerne. Najlepiej ograniczyć to czasowe wzbogacenie do około 3-4,5% CO. Ja preferuję 3,8 do 4,2. Spotykałem też w ustawieniach (na ucho) 2,5, ale objawy mogą wysąpić w postaci kichnięcia w gaźnik podczas postoju po ostrej pogoni na światłach w upale. A przy zatankowaniu gorszego paliwa to już praktycznie na 100%. Trochę obciach gdy na pasie obok stoi BMW R1200 RT na wtrysku, a my po dodaniu gazu zostajemy na zielonym. :-D harleyjunak: do Sporta "akceleracja" jest inna (mniejsza). ;-)Mikuni do Sporta ma inne ustawienia. Nie powinny być one stosowane bezwiednie do jednostki EVO 80", no chyba że są ku temu podstawy (bywają wyjątki), ale powinny być one sprawdzone, aby nie pozwolić silnikowi pracować na zbyt ubogiej mieszance. Edytowane 5 Lipca 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 do evo dysza max pilot jet (wolne) 20 , więcej nie ma sensu , główna 160-165 , dawkę przyśpieszacza ustawić na wczesną i krótkącena nie jest wysoka , używki w usa idą średnio po 180 $ , potem transport , wat i robi się 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Hm.. a jaki ustawiasz skład na tej 20-tce? :-)lub podaj chociaż jakiekolwiek inne wartosci z uwzględnieniem wielkości obrotów biegu jałowego. Jest to dysza pod Sporta wg mnie...Wstawienie dwudziestki do EVO80 może (tu powtarzam: moze) doprowadzić do zubazania mieszanki w zakresie obrotów od jałowego do średnich. Można to nadrobić pompką lub iglicą, wtedy to zjawisko częściowo zniknie, ale... jak tam kto chce.Dysza pilot jet robi robotę nie tylko na jałowym, ale też do około 1/8 wartości uchylenia przepustnicy...A na ustalenie konkretnego składu mają tez wpływ inne elementy silnika, chociazby filrt pow. i wydech.Zatem:Pisanie że coś nie ma sensu jest... w tym przypadku wg mnie bez sensu.Natomiast podanie konkretnych wartości w przebiegu od obrotów jałowych do około 3500 dla konkretnego silnika ma sens. Edytowane 5 Lipca 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 (edytowane) za dużo teorii , za mało praktyki , naczytałeś się i uważasz , że coś wiesz ;)chcesz dawaj większe dysze , dla mnie to bez znaczenia ile będziesz lał paliwka .jak masz problemy z ustawieniem mieszanki wolnych to wykręć 1,5 obr śrubę i finał Edytowane 8 Lipca 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Najwyraźniej się nie rozumiemy.Jak widac niektórym się wydaje ze 1,5 obr. załatwiają wszystko.Ciekawe zatem dlaczego jest tu specjalny temat do ustawiania np. CV- czyżby gro ludzi nie potrafiło policzyć do dwóch? ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 sam nie rozumem po co tyle pisać o regulacji gaznika , to przeciez bardzo proste urządzenie i tym samym regulacja , ale niektórzy lubią robić przysłowiowe "widły z igły" odnosząc się do wielkości dysz , filtra, wydechu ... i co tam jeszcze .mamy wydech , mamy filtr, zakładamy gaznik i ustawiamy , zasada jest zawsze taka sama .jakie dysze są zalecane mozna wyczytać , potem tylko regulacja dawki mieszanki wolnych i finał , w mikuni zwykle jest to przedział 1,2-1,5 obr. czyli tyle ile zaleca producent , w kazdej maszynie gdzie zakładałem mikuni ma to potwierdzenie .w sportach dysza wolnych to 15-17evo 20 -22 (zalecam 20)jak rozwiercone cylindry to i 25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Dysza pilot jet robi robotę nie tylko na jałowym, ale też do około 1/8 wartości uchylenia przepustnicy...A na ustalenie konkretnego składu mają tez wpływ inne elementy silnika, chociazby filrt pow. i wydech. Natomiast podanie konkretnych wartości w przebiegu od obrotów jałowych do około 3500 dla konkretnego silnika ma sens. To jest co najmniej nieprecyzyjnie napisane :)1/8 wartosci uchylenia i 3500 obr/min ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Hm.. połączyłeś dwie odrębne mysli.1/8- dotyczy zakresu uchylenia przepustnicy do której to wartości dysza biegu jałowego ma wpływ na pracę silnika.A 3500 to usredniona prędkosć uzytkowa silnika do której to wartości wykonujemy pomiar w celu wyregulowania gaźnika. Mozna i wyzej, ale z górnych zakresów korzystamy rzadziej i mają one mniejszy wpływ na ekonomie. Natomiast jeśli chcemy wyregulowac silnik w pełnym zakresie (np. podczas tuningu) to oczywiście można. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 (edytowane) Pytanie do fachowców od gaźnika CV. Dysza główna 190, wolnych 45 - takie są teraz, mam gaźnior w częściach na stole - zmieniać czy nie?Stan obecny - filtr powietrza Screamin Eagle SE Pro (29440-99D) , wydech Screamin Eagle IIwinowajcę znalazłem, uszczelka gaźnik kolektor musiała coś puszczać, widać że przy kichnięciach przechodziło przez nią w jednym miejscu, wyciek z pod pokrywy pływakowej też zlokalizowany, uszczelka gumowa w jednym miejscu uszkodzona a czemu? cholera wie. Profilaktycznie wymienię gumowe uszczelki kolektor-głowica i przejrzę dokładnie gaźnik, membrana itd. Z tego co doczytałem powinienem zmienić na 48/195 przy tym filtrze i wydechu ? Edytowane 25 Września 2012 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Jeśłi dobrze latał do tej pory to po co zmieniać? Chyba że masz jakieś podejrzenia. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 ....ano latał, tylko jak mam wybebeszoną graciarnie to te dysze to groszowa sprawa (dwie flaszki :) a lubię mieć tak jak być powinno przy tej konfiguracji i chciałbym żeby ktoś potwierdził moje chore domysły :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.