Skocz do zawartości

klkw

H-D
  • Postów

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klkw

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie

Osobiste

  • Motocykl
    Softail Evo
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia klkw

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Czyli ten typ tak ma i nie ma co wnikać?
  2. Stator wymieniony i teraz prąd zmienny to 26 przy obrotach około 1000-1500 i 50-60V po przygazówce. Na ssaniu ładowanie 13.8V mierzone na klemach, po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest słabo bo tylko 12.6V - 12.8V ale obroty mam bardzo niskie. Jak dodam trochę gazu i podwyższe obroty do około 1000-2000 rpm ładowanie jest 13-13.5V. Na wyższych obrotach jest 14 V. Ciekawy jestem czy to nie wina starego akumulatora.
  3. Fachowiec krzyknął za przezwojenie prawie ty samo co wartość nowego statora u MałegoHD więc jestem zmuszony kupić nówkę. Będzie w czwartek więc na weekend maszyna będzie gotowa.
  4. Rozebrałem co trzeba i mam stator wyjęty. Jest on przepalony jeden z kabli od wtyczki jest całkowicie upalony. Oddaję go do przezowojenia i mam pytanko czy można gdzieś dokupić tą gumową wtyczkę bo kondycja mojej jest kiepska.
  5. Dzięki za informację. Liczyłem, że zdejmę zębatkę zdawczą bez ingerencji w sprzęgło. Szkoda tylko, że czasu na robotę nie ma i muszę odłożyć to do przyszłego weekendu.
  6. Olej mam RevTech do sprzęgła. Też obstawiam stator i szykuje się do zakupu i wymiany, serwisówka opisuje, że do wymiany demontuje się też sprzęgło czy jest to konieczne? Nie chciałbym za dużo rozbierać. Pytanie też czy kupić nowy stator czy może spróbować regeneracji uzwojenia.
  7. Zrobiłem pomiar i na chłodnym silniku (chodził na ssaniu) miernik pokazał 18V po mocnej przy gazówce 60-70V. Jednak w miarę rozgrzewania się wartości te spadały i na rozgrzanym silniku były około 10-13V na wolnych na wyższych obrotach 30-40V. Na mocno rozgrzanym silniku wartość te były już 0,5-1V. Jak trochę ostygł na wolnych było 8-10V na wyższych obrotach 25-30V. Trochę to pochrzanione i pewnie alternator do wymiany.
  8. Szukałem na forum o braku ładowania ale miałem "brak wyników" dlatego założyłem temat. Posprawdzam dzisiaj miernikiem i zobaczymy co wyjdzie. Słabo mi się sezon zaczyna bo z alternatorem to grubsza robota :-)
  9. Witam, Miałem kłopoty z akumulatorem, wydawało mi się że już padł jednak po naładowaniu prostownikiem trzyma nawet tydzień wiec jest ok. Wczoraj po trasie zauważyłem, że aku. jakby osłab, po sprawdzeniu ładowania na klemach mam 12,25V przy włączonym oświetleniu. Na wyższych obrotach 12,50V. Miałem nadzieję, że to wtyczka regulatora ale przeczyściłem i dalej to samo. Podmieniłem regulator napięcia i jest bez zmian. Może sprawdzić coś jeszcze co może powodować brak ładowania. Obawiam się, że może być problem z alternatorem, czy zna Ktoś sposób na jego sprawdzenie?
  10. Witam. Sezon się zbliża i temat powraca. Wymieniłem łożyska przedniego koła, tylną oponę na nową i dalej wibracje występują. Koło tyle żadnych luzów nie ma więc łożysk są ok. Zdjąłem tylne amorki i sprawdzałem wahacz metodą jak kolega wyżej doradzał próbując poruszać kołem w osi pionowej na boki. Wyczułem że koło delikatnie się wychyla przy mocniejszym nacisku w pionie. Nie jestem pewien czy ten naprawdę malutki wychył może wywoływacz takie objawy bo naprawdę sporo siły trzeba przyłożyć aby był odchył od pionu. Zdjąłem wahacz i wyciągnąłem łożyska i nie widzę na nich dużego luzu. Nie chodzą mocno ścisło ale też nie latają bardzo luźno. Podpowiedzcie czy łożysko powinno chodzić ścisło bo nie chciałbym wydawać kasy na nowe jeżeli te są jeszcze ok. W to miejsce kupię nową oponkę na przód.
  11. Witam, Mam problem z dziwnym zachowaniem HD przy prędkości 120 km/h, który wpada w dziwne wibrację i jedzie jakby wężykiem. Zauważyłem, że mam luz na łożyskach koła przedniego i podejrzewam, że to jest powodem tego zachowania. W serwisówce wyczytałem, że luzy są kontrolowane przez jakiś dystans umieszczony za łożyskiem, który się wymienia. Proszę o poradę jeżeli Ktoś walczył z luzem łożysk w przednim kole. Mam nadzieję, że to tylko łożyska do wymiany bo z tym sobie poradzę.
  12. Witam, Mam pytanko dotyczące cyfr i znaków jakie pojawiają się w miejscu przebiegu kiedy podczas włączenia stacyjki trzymamy przycisk z boku konsoli. Na pewno występuje to w Softail 2002 i młodszy. Ciekawi mnie co to za informacje, może jakieś ustawienia? Proszę o informację jeżeli Ktoś to ogarniał.
  13. Łożysko główki powinno być ok. kierownica luźno chodzi na boki nie wydaje się, że jest za mocno ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić, sam wymienialem je i skecałem dosyć mocno. Opona nie jest nowa, ciśnienie jest w porządku, cały zeszły sezon latała bez problemu. Dziwi mnie tylko, że dzieje się to przy prędkości około 120 km/h. Obstawiam łożyska tylnego wahacza, czy jest jakaś metoda aby to sprawdzić bez rozbierania wahacza?
  14. Witam, Ostatnio mam dziwny efekt wpadania motocykla w wibracje przy prędkości około 120 km/h. Wystarczy, że przejadę jakieś podłużne pęknięcie w asfalcie i motocykl wpada w drgania i jedzie przez chwilkę jakby szlaczkiem. Na prostej jest ok. ale w zakręcie już gorzej. Wrażenie jest takie jakby tył chodził na boki. Mam zmienione łożysko główki ramy, nic więcej nie robiłem. Może macie jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...