Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Keihin CV


Rekomendowane odpowiedzi

..............wydech mam screaming eagle, jak wkręcę śrubę składu do końca to fakt, zdycha

 

...........fakt, moja wina nie pomyślałem, jak rozbierałem gaźnik mogłem pospisywać, jestem Waszym dłużnikiem za podpowiedzi

 

..........reakcja na regulację jest taka że wykręcam śrubę na około 2 obroty od punktu wyjścia i wykręcając ją dalej prycha częściej wkręcając kicha mniej tak optymalnie to około 1,5 obrotu śruby od punktu "zero" jak wkręcam dalej chodzi już nie tak równo i ma ochotę zdechnąć, po całkowitym wkręceniu śruby zdycha,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.............dzięki, tak myślałem że te 1,5 obrotu to nominał, ale nie ideał, czepiam się może dlatego że poprzedni był na wtrysku i nie miałem tego, ale nie podobała mi się jego praca-jak koń w galopie i sprzedałem. Mój ojciec miał junaka zrobił nim 60 tyś km., moja mama jeździła nim bez prawka do roboty, bardzo podoba mi się praca tej maszyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie urok nie-wtryskowych HD. Ta nierówna praca, takie kichanie, prychanie, czasem pierdnie w rury itp. Czujesz że silnik "żyje" a nie tylko "pracuje" jak maszynka. Wtrysk i elektronika wszystko psują. Pracuję jako mechanik moto w serwisie, coraz więcej przyjeżdża sprzętów totalnie bez duszy, nawet japońskich które kiedyś miały jakiś urok, a teraz napchane elektroniką pracują jakoś tak sucho i twardo. Kiedyś kręcenie odcinki w starym Gixxerze czy CBR to była jakaś tam frajda, emocje a teraz? Odwijasz gaz i jest tylko hałas, suchy, pusty dźwięk.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..........masz rację w 1000%, mój poprzedni harley miał przebieg 72 mile jak go sprzedałem i był z 2009 roku (chyba ostatni rok produkcji fxstc już ich Harley nie robi) był na wtrysku i miał pracę silnika której nie słuchało się przyjemnie, teraz mam 12 letniego FLSTF z przebiegiem 1882 mile i to jest dopiero muzyka dla moich uszu. Kupiłem go od znajomego który go miał od nowości a po powrocie do polski nie miał czasu jeździć i sprzedał mi. Lubię słuchać pracy silnika zostało mi to z lat kiedy ojciec prowadził warsztat a ja zajwaniałem razem ze starszym w warsztacie przy żuczkach, zastawach, poldkach, 125, 127, 131, 132-to już był rarytas, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano, muzyka dla uszu gdy taki prosty silnik żyje pełnią życia. U mnie wkrótce się okaże co i jak gra, części są w drodze, składam sprzęgło, wrzucam rozrusznik przy okazji zregenerowany, nowy zapłon Dynatek, trochę zabawy z gaźnikiem i powinno być git. Do tego będzie nowa muzyka z wczoraj nabytych rurek:

https://fbcdn-sphoto...703920705_o.jpg

 

:buttrock:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że mnie najbardziej podoba się dźwięk krótkiego wydechu Sportstera czy FatBoy`a, ale w FLH nie da rady takich krótkich założyć. Same kolektory są dość długie. Fishtail akurat lubię bo mają taki "stary" dźwięk i wyglądem też pasują do starej Electry. Co prawda to są jakby drag pipes tylko z rybkami na końcu, a DP zawsze miały suchy dźwięk i męczyły silnik. Rybka trochę zmienia ton dźwięku a w środek wmontuję jakieś mini-przegrody jak będzie zbyt pusty dźwięk, przydałoby się też założyć kołnierze na głowicach co by zaworów nie usmażyć. Ale to później. Teraz nie mam jak odpalić nawet, całe sprzęgło zdjęte.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...............szanuję wszystkich użytkowników, ale zawsze Ci którzy narobią się przy swoich maszynach (nie raz zarwą nockę), obdarzam szczególnym uznaniem. Co do wydechu mam głośny, wali niemiłosiernie, gdybym sam wybierał wybrał bym taki, który całkowicie nie zagłuszy pracy silnika, ten który kupiłeś będzie idealny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

............regulacji koniec. Udało mi się zejść poniżej 700 obrotów i zachować stabilność obrotów. Wzorem do odsłuchu było uzyskanie czegoś takiego na wolnych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko dotyczące spalania, obcenie EVO kotłuje mi 6,5l/100 przy spokojnej jeździe w trasie. Gaźnik po regulacjach, silnik chodzi równiutko nie kicha, nie strzela. świece też ok. tylko wydaje mi się, że z dym jest trochę za czarny. Iglica ustawiona na 3 rowek od góry. W porównaniu z Twincam, który na tej samej trasie pali 4,5l moje spalanie wydaje sie troche duże. HD zbiera sie całkiem nie źle, obecnie bez awaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...............specjalnie nie mierząc mój TC 88 po regulacji pali około 6 przy spokojnej jeździe, ja bym na twoim miejscu nie ruszał jeśli ładnie pracuje.

 

................pytanie do towarzysza Qurim-a, swędzi mnie żeby filtr razem z obudową wymienić, podpowiedz co polecasz, wydaje mi się że S&S jest dobry, szukałem nowego S&S ale nigdzie nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na allegro zestaw właściwie nowy i ulepszony bo oryginalne mocowania są do d... , zamiast tego jest dokupiona solidna podstawa .

tylko brać , a wiem co pisze bo znam właściciela i często robię zakupy u niego , poza tym doradzi jak nikt , bardzo mocny jest w mechanice

 

Mam pytanko dotyczące spalania, obcenie EVO kotłuje mi 6,5l/100 przy spokojnej jeździe w trasie. Gaźnik po regulacjach, silnik chodzi równiutko nie kicha, nie strzela. świece też ok. tylko wydaje mi się, że z dym jest trochę za czarny. Iglica ustawiona na 3 rowek od góry. W porównaniu z Twincam, który na tej samej trasie pali 4,5l moje spalanie wydaje sie troche duże. HD zbiera sie całkiem nie źle, obecnie bez awaryjnie.

 

dużo za dużo jak na evo , które w jak jest w oryginale powinno spalać 4,5-5,5 w zależnosci od sposobu jazdy .

mój rk wzmocniony do 80 koni pali przy spokojnej jezdzie średnio 5 ,w trasie nawet zejdzie na ok. 4,6 , przy tym puka na wolnych jak ten z youtube powyzej , 500 obrotów to norma na wolnych

ewidentnie coś masz żle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

............tak widziałem ten zestaw za 660 i brałbym go od ręki bo jakiś sumienny gość to sprzedaje ale po kontakcie z nim ponoć brak tam kilku drobiazgów do montażu, wężyków i śrub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo za dużo jak na evo , które w jak jest w oryginale powinno spalać 4,5-5,5 w zależnosci od sposobu jazdy .

mój rk wzmocniony do 80 koni pali przy spokojnej jezdzie średnio 5 ,w trasie nawet zejdzie na ok. 4,6 , przy tym puka na wolnych jak ten z youtube powyzej , 500 obrotów to norma na wolnych

ewidentnie coś masz żle

 

Właśnie też mi sie tak wydaje. Na wolnych pracuje idealnie, nie strzela, nie dusi się, przyspiesza też dobrze. Zastanawiam się nad opuszczeniem iglicy o jeden rowek, może to pomoże chciaż nie chciałbym aby coś sie rozregulowało bo nie wychodzi mi ustawianie mieszanki samodzielnie. Filtr mam K&N po myciu, swiece nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...