Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Keihin CV


Rekomendowane odpowiedzi

A dlaczego nie zda egzaminu?Przecież cylinder nie nagrzewa się tak bardzo,maksymalnie 120 stopni.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.............może się nie znam ale jak żyje to nie widziałem żeby ktoś składał nie mówiąc o fabryce uszczelkę kolektora ssącego na masę uszczelniającą bądź bez uszczelki na samą masę, taki zabieg możemy wykonać w afryce będąc na safari i nie mając dostępu do uszczelek bądź klingierytu a mając tylko masę uszczelniającą w sakwie. Po prostu masa się nie nadaje do tego zabiegu, samą masą nie uszczelni dobrze kolektora a uszczelka jak dobra to po cholerę ją paćkać

 

..........poza tym po posmarowaniu masą uszczelki i ponownym zdjęciu kolektora uszczelka się rozejdzie i do kosza, przy skręcaniu masa wyjdzie poza uszczelkę i zmniejszy kanały ssące

 

...ot i dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten wątek i coraz bardziej się cieszę, że mam motocykl na wtrysku. Nic mnie nie obchodzą jakieś regulacje, dysze, uszczelki i inne nieszczelne kraniki. A najbardziej mnie zastawia dlaczego niektóry tak pragną wymienić wtrysk na gaźnik - wydać kupę kasy, a potem męczyć się z jakimiś regulacjami.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie ten wątek i coraz bardziej się cieszę, że mam motocykl na wtrysku. Nic mnie nie obchodzą jakieś regulacje, dysze, uszczelki i inne nieszczelne kraniki. A najbardziej mnie zastawia dlaczego niektóry tak pragną wymienić wtrysk na gaźnik - wydać kupę kasy, a potem męczyć się z jakimiś regulacjami.

 

............ano widzisz tak już jest skonstruowany ten świat że jedni wolą ogórki a inni ogrodnika córki i tak naprawdę do końca nie wiadomo co jest lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik się popsuje to naprawisz, z wtryskiem nie będzie tak łatwo.

 

Ja akurat wolę gaźnik bo wolę sam decydować jak pracuje silnik, nie żeby komputer o tym decydował.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..........ot widzisz mocium Panie, Ourim wyjaśnił idealnie, jesteśmy z tych co chcą sami decydować o pracy maszyny. Niedługo dojdzie do tego że komputery będą nam tyłek podcierać i pewnie zrobią tą wszakże skomplikowaną czynność idealnie, jednak jak se sam nie wywecujesz to smaku życia nie poczujesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak kupię Mikuni bo planuje duży wyjazd a cały czas mam kłopoty z CV. Pytanie czy jak kupie Mikuni to wystarczy go założyć i wyregulować czy może trzeba coś jeszcze kombinować. Chciałem kupić HS 40 z allegro i otrzymałem informację, że "trzeba do niego zrobić dyszę redukcyjną pomiędzy portkami a gaźnikiem oraz ustawić po zamontowaniu". Nie bardzo wiem o co chodzi z tą dyszą redukcyjną. Mam portki S&S z wylotem, do którego był podłączony kabel od VOES i podciśnienie do kranika.

Pytanie do fachowców czy warto inwestować w Mikuni HS 40, zawsze to mikuni ale podobno nie na łożyskach. Koszt o połowę mniejszy od HSR 42.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak kupię Mikuni bo planuje duży wyjazd a cały czas mam kłopoty z CV. Pytanie czy jak kupie Mikuni to wystarczy go założyć i wyregulować czy może trzeba coś jeszcze kombinować. Chciałem kupić HS 40 z allegro i otrzymałem informację, że "trzeba do niego zrobić dyszę redukcyjną pomiędzy portkami a gaźnikiem oraz ustawić po zamontowaniu". Nie bardzo wiem o co chodzi z tą dyszą redukcyjną. Mam portki S&S z wylotem, do którego był podłączony kabel od VOES i podciśnienie do kranika.

Pytanie do fachowców czy warto inwestować w Mikuni HS 40, zawsze to mikuni ale podobno nie na łożyskach. Koszt o połowę mniejszy od HSR 42.

czesc

nie tak dawno udalo mi sie kupic mikuni hsr42 uzywke od naszego kolegi z forum(ciesze sie ,ze moglem Go poznac osobiscie,bo to naprawde bardzo

mily czlowiek),okazuje sie,ze aby wlozyc ten gaznik do portek,w ktorych mialem uprzednio keihina,potrzebna jest taka redukcja

http://www.ebay.com/itm/CV-Air-Cleaner-to-42-45-Mikuni-Carb-Adapter-for-Harley-/140755160152?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20c5a94c58&vxp=mtr

mysle,ze ty rowniez potrzebujesz czegos podobnego,aby wlozyc hs40

na ebay-u widzialem redukcje,trzeba spytac sprzedawce hs40 o srednice, a potem spytac czy ktoras z redukcji odpowiada tej srednicy

 

przyznam sie szczerze,ze i ja bylem zainteresowany kupnem tego hs40 wczesniej i gdyby nie to,ze trafil sie hsr42

to moze bylbym dzisiej wlascicielem tego drugiego

 

przepraszam za to Ty z malej litery,zagapilem sie

 

cholera popieprzylem wszystko,sorry

te redukcje,ktorej aukcje pokazalem powyzej,potrzebuje do tego,abym mogl zamontowac te sama obudowe filtra

powietrza co mialem w keihinie

poniewaz hsr42 pasuje do tych portek w ktorych mialem keihina i nic nie trzeba przerabiac

ale jezeli chodzi o hs40 to wlasnie trzeba redukcje ale z drugiej strony ,bo pewnie sa inne srednice

jeszcze raz przepraszam za pomylke,troche sie zapedzilem

 

Chyba jednak kupię Mikuni bo planuje duży wyjazd a cały czas mam kłopoty z CV. Pytanie czy jak kupie Mikuni to wystarczy go założyć i wyregulować czy może trzeba coś jeszcze kombinować. Chciałem kupić HS 40 z allegro i otrzymałem informację, że "trzeba do niego zrobić dyszę redukcyjną pomiędzy portkami a gaźnikiem oraz ustawić po zamontowaniu". Nie bardzo wiem o co chodzi z tą dyszą redukcyjną. Mam portki S&S z wylotem, do którego był podłączony kabel od VOES i podciśnienie do kranika.

Pytanie do fachowców czy warto inwestować w Mikuni HS 40, zawsze to mikuni ale podobno nie na łożyskach. Koszt o połowę mniejszy od HSR 42.

tak jak mowilem wczesniej spytaj sprzedawce o srednice zewnetrzna na wylocie hs40,a sam zmierz srednice portek w swoim moto

wtedy bedziesz wiedzial jak duza jest ta roznica i co ewentualnie zastosowac do zredukowania tej roznicy( to wlasnie mial na mysli sprzedawca

mowiac o dyszy redukcyjnej) tak aby ten gaznik hs40 siedzial pewnie i szczelnie w portkach( moze wystarczylaby np.grubsza uszczelka,jezeli

roznica jest niewielka)

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też najchętniej bym kupił HSR 42 używkę bo na nowy mnie nie stać :-( ale nigdzie nie ma. Jak by Ktoś mial jakis namiar to chętnie skorzystam. Co do mocowania gaźnika do porterk to mam już założone mocowanie gumowe od Mikuni obecnie mam włozony CV40 i siedzi szczelnie, więc chyba nie będzie problemu. Pytanie tylko czy warto inwestować w HS 40, nie znam tego gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

............regulacja chyba nic nie da

............jeśli to czysta benzyna i cieknie przy dodawaniu gazu to może masz to samo co było u mnie, sparciała membrana w pompce przyspieszacza (gaźnik keihin)

............jeśli to oleista ciecz jak to mówisz i spod osłony filtra to tak jakby przez odmę wywalał, zła wróżba ale to niech nasz spec się wypowie

zdejmij pokrywę filtra i zobacz czy tam jest sucho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręcając śrubę wzbogacasz mieszankę w paliwo wkręcając zubażasz, ale zajrzyj do świec jakie masz spalanie, świeca dużo Ci powie, jak masz ładną beżową elektrodę to raczej nie regulacji sprawa, tylko przed wykręceniem przejedź się z 10 km, chyba że wróciłeś z trasy to wykręcaj

mój jak go regulowałem po robieniu gaźnika też kichał ale nie tak żeby ciekła wacha, jak pyknął to mgiełką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zrobiłem traskę 400 km . Spalanie wyszło ok 5.3-5.4 l. w 2 osoby z załadowanym po brzegi moto. Prędkość około 100 -nie szybciej nieraz niż 130. Świece jasno beżowe. Przyh tgankowaniu po 200 km. miałem trochę zasmarkany tłumik i zaczęło wypływać z filtra.

Zastanawiam, się jednak czy ten płyn nie jest faktycznie z odmy , bo jak odkręciłem przewód od obudowy filtra to wykapało kilka kropelek. Kiedyś jak majstrowałem przy gaźniku to wkręcałem silnik na obroty i sprawdzałem czy coś kapie z odmy, poza syczeniem nic się nie działo. Czytgałem kiedyś ,że można tą rurkę wyprowadzić pod silnik . Zastanawia mnie jednak czy to kapanie to to nie znak ,że trzeba zrobić jakiś remont a chcę w wakację zrobić traskę do Czarnogóry. W tym sezonie zrobiłem ok. 2000 km. i ubyło tgrochę oleju( ze 3 mm na bagnecie ) - silnik nie kopci - czy jest to powód do zmartwienia ( bo w japoni nie miałem takich problemów).

 

Sprawdziłem to branie oleju - wyszło ok. 100 ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...