JanuszK30 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 tym bardziej, ze nie cylinder jest potrzebny a glowica Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barfi84 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Witam zna ktoś jakiś sposób na naprawę przekręconego gwintu w misce olejowej gsf 600 2001 r. poza rozwierceniu na większą dziurę i nagwintowaniu na większą śrubę korka, lub napawaniu i na nowo gwintowaniu. Ponieważ iż gdyż nie popisałem się bystrością i przekręciłem gwint :biggrin: :biggrin: :biggrin: (Chciałem przedobrzyć i się zemściło) słyszałem kiedyś o jakiś sprężynkach kombinował ktoś kiedyś z takim czymś, czy w ogóle to nie ma sensu i od razu zrobić to jak się należy ? pozdro Cytuj ,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Tutaj masz.http://allegro.pl/helicoil-tulejki-do-naprawy-gwintu-m6x1-0-25-szt-i5126424379.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barfi84 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 i działa to ? Cytuj ,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 W tym miejscu nie kombinuj tylko zrób większy gwint i śrubę . Zgubienie oleju w trasie poza wyjebaniem się oznacza błyskawiczne zatarcie pieca no i przy nastepnej wymianie oleju znowu będziesz mieć cyrk z helicoilem.I nie dokręcaj korka na gorąco to tak łatwo gwintu nie urwiesz. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Jeżeli nie wierzysz w helicoil to po prostu idz do tokarza,poproś o przewiercenie śruby M8 x 1(gwint zewnętrzny) i zrobienie gwintu wewnątrz M 6x1,rozwierć zerwany gwint wiertłem ,fi 7 i nagwintuj gwintownikiem m8 x 1, dobierz długość śruby przewierconej,wklej to na Loctite 638 zielony i masz po problemie oraz gwint wielokrotnego użytku,w 100 % działa bez zarzutu,przetestowane wielokrotnie,przy pokrywach miskach deklach mostkach wałków,jeżeli posiadasz zdolności manualne aby to zrobić to się nie pękaj jeżeli nie poproś kogoś doświadczonego w pracach ślusarskich,jeżeli chcesz to mogę zrobić parę takich tulejek redykcyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barfi84 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Czyli najprościej mówiąc rozwiercić zerwany gwint i nagwintować to na nowo kupić inna śrubę tylko grubszą i wszystko.Myślę że ogarnę to sam, myślałem że uda mi się to zrobić bez odkręcania miski ale widzę że się nie da.A co do tego helicoil to nie tyle że w to nie wieże tylko widzę że tam też trzeba rozwiercać a jak już mam rozwiercać to wolę to nagwintować i będzie już git i wielokrotnego użytku.Tak się właśnie jeszcze zastanawiam czy uszczelka od miski przeżyję operację odkręcania czy od razu kupić nową ? Edytowane 8 Marca 2015 przez Barfi84 Cytuj ,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Kup nową, robisz dla siebie. Zdejmujesz michę coby wiórków nie zaserwować dla silnika a chcesz na starej uszczelce składać. Z reszta i tak w całości pewnie nie odejdzie, nie wspominając, ze jest jak żyletka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barfi84 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No tak też myślałem, dzięki za pomoc Cytuj ,,CZŁOWIEK BEZ PASJI TO JAK DOM BEZ WŁAŚCICIELA " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Co do gwintowania - to ma być szczelne , jak zukosujesz oś gwintu ręcznym gwintownikiem to potem może być non-stop problem z wyciekami . Także lepiej na stole wiertarki stołowej z ręcznymi obrotami albo innym sposobem zapewniającym osiowośc gwintu i płaszczyzny . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 robilem gwinty szpilek glowicy na V-coil i czyma jak ta lala , teraz predzej szpilka peknie niz pusci "sprezynka" V-coil Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Też mam problem z zerwanym gwintem z tym że to w napinaczu rozrządu w DRce kupiłem tulejki samogwintujące i bede kombinował a jak coś pójdzie nie tak to zaspawam to i nagwintuje na nowo M8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Wątpię czy to zaspawasz i nagwintujesz.. Kup zestaw Helicoil i nie kombinuj, półśrodki mszczą się podwójnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Kupiłem tulejki samogwintujące i po zmontowaniu wygląda to bardzo solidnie . Zaspawywałem juz takie coś bo to z w miare czystego alu gorzej jest z elementami z dużą domieszką krzemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 do swojego dorabiam tulejki ze śruby klasy 10.9w trasie wyrwało 2 szpile głowicy :)dam znać czy warto się bawić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.