bigdaddy Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 troche powydziwiany,ale chyba pomimo wszystko milo popatrzec ;) http://www.topcars.pl/Motocykl,Porsche,Pro...bardzo,961.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 troche powydziwiany,ale chyba pomimo wszystko milo popatrzec ;) http://www.topcars.pl/Motocykl,Porsche,Pro...bardzo,961.html Wygląda jak kupa z emblematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Ten motocykl ma tyle wspólnego z Porsche co ja z beatyfikacją papieża. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi. Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Pewnie służy jako motocykl reklamowo - pokazowy , głównie na targi i wystawy . Ładny trzeba przyznać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Już coś takiego bym wolał :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Już coś takiego bym wolał :clap: oooooo właśnie, podnużki ma tam gdzie powinny być :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojiro Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 V-rod ma silnik porsche. I wygląda lepiej niż ta kupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Mmm,nie od dziś ludzie tworzą pojazdy do jeżdżenia i do oglądania(oczywiście myślę tu o zwykłych użytkownikach).Nie zmienia to faktu że gdybym nie miał co z kasiorą robić to chętnie bym wynalazka zanabył i przed bramą postawił,chociażby po to żeby sąsiadów szlag trafił :buttrock: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Pasuje do marki Porsche, jak Pudzian do lekkoatletyki, firma robiąca małe sportowe samochody, kojarzy mi się z czymś w rodzaju szosowych KTM, a nie takim mastodontem. Ten Ferrari dużo fajniejszy, poza tym pasuję do marki, wygląda faktycznie jak Ferrari na dwóch kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Mmm,nie od dziś ludzie tworzą pojazdy do jeżdżenia i do oglądania(oczywiście myślę tu o zwykłych użytkownikach).Nie zmienia to faktu że gdybym nie miał co z kasiorą robić to chętnie bym wynalazka zanabył i przed bramą postawił,chociażby po to żeby sąsiadów szlag trafił :buttrock: :biggrin: Amen :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Ufff. Już myślałem że te łajzy zaczęły robić motocykle. V-rod ma silnik porsche. I wygląda lepiej niż ta kupa. co Ty p...lisz?! V-Dog (Vrzód) wcale nie wygląda. Jest 17 razy brzydszy od musztardy. A to że Porsche maczało łapki w silniku odejmuje -100 od szacunku dla Vrzoda. moto z linka fajne. Styl zerżnięty z WHC ale się nadaje bo ma konkretne komponenty. Edytowane 25 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojiro Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 To, że ktoś inny niż HD maczał palce w jego silniku automatycznie czyni go najlepszym HD ever. Wygląd to inna historia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) qurim, a w Evo to Porsche czasem też palców nie maczało ? Gdzieś kiedyś czytałem ;] Edytowane 25 Stycznia 2011 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Znalazlem cos na ten temat. Evolution engine 1984 Harley-Davidson launched the Evolution engine (the "Evo") for the first time before a fully-alloy wheel drive, the Porsche had already been co-developed in Weissach. The Evolution engine was so for a long time the first material technically modern engine design from Harley-Davidson. He may be regarded as the first full gas-solid motor of the house. Conceptually, kept the air-cooled two-cylinder V-engine with 1338 cc in the Gabelpleuel, and he was also interpreted conservatively with two valves per cylinder, one camshaft and bottom separately flanged gear. At best, the maintenance-free automatic valve lash adjustment on hydraulic ram, which did at the first sign Panhead engines, was and is unusual in the motorcycle sector continues. Instead of a chain got the new bikes as a belt final drive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tak naprawdę pierwowzór zarówno evo jak i silnika revolution to jest konstrukcja czysto Harleyowska. Cały motocykl powstal wraz z silnikiem, w wyniku zapędów HD do wyścigów sportowych (nie mówie tutaj o dirt tracku) tylko normalnych wyścigach torowych. Zawodnik teamu HD, którego teraz imienia nie pamiętam miał wypadek i starty teamu HD anulowano. Praca porshe polegała na tym głównie, żeby z silnika torowego - który potrzebuje zupełnie innego zaplecza niż cywilne stworzyć silnik, dla Janka Kowalskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.